BamBam Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Oma Bako, van harte meid:musicnote: Weer een nieuwe dimensie in je leven. Heel apart zeg je. t'Lijkt wel Rivella, beetje vreemd maar wel lekker! Hihi, enjoy Bako:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Dat moe zijn kan wel ff duren. Geeft nie, gaat weer over. In drank zit veel suiker dus altijd oppeppers. Heeft lichaam ff tijd voor nodig om te wennen. Veel fruit en vitamine B wil wel es helpen. En soms wat zoets. Succes allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Dat is een pak minder Snoep.Het systeem in Nederland is vast iets anders dan hier. Maar zelfs dan begrijp ik er niet altijd even veel van. Ik had vandaag mijn eerste dag waar ik de gedachte aan drank niet zo voelde trekken.Gewoon blijven bellen tot ze gek van je worden zou ik zeggen! Misschien is er gewoon ergens een foutje ingeslopen en is het morgen gewoon van de baan. You never know.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Dochter komt net binnengelopen...Vlieg van de pcNog een fijne avond iedereenIk zie je net binnenkomen TeveelDikke voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Boeh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Fleurtje, lieverd, fijne avond... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Hallo en goedenavond,Ben net een uurtje of wat thuis, kleinzoon hier, leuk, gezellig en fijn...Ben wel blij dat ik er vanmorgen niet was, wil Marc me op nuchtere maag trakteren op zeurmuziek van de Beatles.Kan wel een beter begin van de dag verzinnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Avond allen.Gezellig he Harry, kleinkind op bezoek.Die ongecompliseerde kinderen doen een mens altijd goed vind je niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Hoi Bol,Moeten we schrikken dan:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Sammy hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Halootjes allemaalbolletje, sammy, Teveel, rapilos, Soothe Genieten jullie je ook zo suf met dit weer?Ik kom net vd moestuin af, en heb daar lekker gegetenDat is zooo heerlijk na een dag als vandaag binnen gezeten te hebben op mn werk...En ik heb ergens gelezen dat dit weekend het warmste paasweekend wordtsinds 1901 !!!!Duimen jullie mee?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Hoi Soothe,Ik had niet gezien dat je ingelogd was. Had daarom een prive berichtje gestuurd.Ik lees weer wat meer mee.Met de alcoholinname is het met mate. Na 1 jaar clean toch weer geprobeerd. Is een jaar goed gegaan.Maar begin toch wel steeds meer aan de fles te denken. Ik ga dus weer voor de nul. Geeft veel meer rust dan dat halfgebakken gedoe.Hardleers zullen we mAAr zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Ha die twin,Ja, verukkelijk he, dat weer.Vanavond, nog de hele avond op het balkon gezeten.Heb jij een eigen moestuin?Tjee, wat gaaf,Lekker biologisch eten uit eigen tuin.Lijkt me ook wel wat hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Witte,Zeker genieten. Helaas moest ik vanmiddag bridgen. Het leuke ervan is dat we eerste zijn geworden.5 jaar terug hadden we in april een echte hittegolf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Ja het is echt heerlijk twinny.Hij is niet super de super groot hoor,maar net groot genoeg idd voor lekkere groente en omheerlijk genieten van het mooie weer.Alles nog goed met jou en je LATex? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Zo heee sammy eerste nog wel met dat moeilijke kaartspel.Gelukkig doen de hersens het nog goed genoeg dan;)Gefeliciteerd hoor.Ach en morgen is het vast weer mooi weer, het schijnt ff aan te houdenHmmm in april een hittegolf, niet echt verkeerd(maar dan aub wel in de weekenden ook) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Hallo Witte,Altijd geweldig een van die kindjes hier.Deze wordt dalijk al 11.Vandaag heeft W zijn nieuwe fiets met hem gehaald.Staat nu binnen in de gang want hij is er oh zo zuinig op, zal over een week wel over zijn.En dat moet ook want een fiets is een gebruiksvoorwerp en zo moet je het ook behandelen.Is mijn idee tenminste... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Hallo Rapi,Gaat ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Had al geantwoord Sammy.Goed dat je scherp wil blijven.Sterkte.Witte, heerlijk weertje.Met de paas ook.Ik wil het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Ja hoor, alles nog goed met mij en LATex.Hij is gisteren nog even langs geweest om me te leren scannen.Nou, ik kan het helaas nog steeds niet.Dus, zal hij helaas nog een extra avondje les moeten geven.Ik ben ook zo,n oenemeloen op de comp. he.Maar hij bleef wel gezellig eten, dus dat was ook wel leuk voor een keertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Heee die Harry,Klein icoonfoutje maak je, rapilos vroeg het aan jeMaar ik vind verhalen van je kleinkinderen ook altijdleuk om te lezen hoor!Dus zo erg is t ook weer niet.Ik vind het wel leuk trouwens als kinderen trots en zuinigheid op nieuwe spullen nog even hebben, en idd dat moet niet te lang duren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Heej Har,Ik heb ook een kleinzoon van bijna 11.Heerlijk joch, met sinds kort een beugeltje.Toch genieten hoor, die kleinkids, vind je niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Ik wil t ook Sootheik wil t, ik wil t, ik wil t Ik blijf het grappig vinden hoe leuk jullie hetnu na al die jaren huwelijk hebben Twinny.Ik gun je nog veel gelukkige jaren samen met je Latex maar dat wist je geloof ik al he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Hallo Witte,Zag het foutje toen ik het verzonden had.Maar jullie zijn allebei knap en aardig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Dat heb je altijd he met Twinny's Harry;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden