Primula Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 @Josje hoe maak ik zo'n draadje?@Gaby: weet je al wat je gaat kopen? Laat me morgen weten, wat je hebt gekocht. Goed? Ik zal een paar keer extra voor je inloggen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Bol, ff op het mopperdraadje kijken, daar kun je het allemaal lezen... helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Primula, je gaat naar tips en adviezen en dan klik je op 'nieuwe discussie' en dan kunt je je nieuwe draadje een naam geven en eventueel een ondertitel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 ik weet het dat is de truuk, tevreden te zijn met jezelf,van jezelf houden, ik weet het allemaal, maar het is zo *** alleen he, wou dat ik dat kon zielsgelukkig alleen op de bank met een limonade....wil i.i.g tomatenplantjes kopen, vroeger weleens gehad, tros geloof ik, nog iets waar ik op moet letten bij de aanschaf? heb (nog) niet zulke groene vingers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Hallo,Ik heb zojuist al een TT-draadje (TuinTips) geopend onder Tips en Adviezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 @Bol ja heb me bij het paaspact gezet, hoop echt dat het helpt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Heb het gezien Vonneke. Flink balen zeg. Bah.maar goed ik ga afsluiten want ik moet morgen weer werken.mensen slaap lekker en tot morgen.Geweldig Gaby. Je zal zien dat het je gaat lukken. Veel praten als je trek hebt. Delen is het halve werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Nu hebben we 2 tuindraadjes. Ik heb er ook 1 gemaakt!Had nog niet gezien dat jij het al gedaan had Marc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 De drie flessen wijn zijn nu achterover gekapt; ik overweeg een vierde fles te gaan halen. Ik maak nu spinazie, steek er dadelijk een mixer op met een likje room. ik begrijp het niet. hoe kan ik nu de room+mixer+spinazie-kokende-huisman zijn als ik mij ten dode op zit te zuipen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Zal ik even een tuindraadje openen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Hey, leuk idee Soothe, een tuindraadje. zat iknet op te wachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Het, hoe fleur ik mijn balcon op draadje.Is dat er al? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Heb jij een tuin Mupke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Soothe, kan ik de titel tuinperikelen nog aanpassen in tuin- en balkonperikelen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 RAE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Jazeker Soothe. Een hele fijne yuin. En ik werk er graag in. Heb er niet zoveel verstand van maar ik ga op mijn gevoel af. Werkt erg goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Rae, ik weet niet wat de bedoeling van je bericht is. Kom terug als je nuchter bent, zou ik zeggen.Je bent van harte welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 quote: Originally posted by: MupkeJazeker Soothe. Een hele fijne yuin. En een Tuin heb ik ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Primula,Dit kan.Gewoon bij je eerste berichtje rechtsonder op 'aanpassen'klikken, dan kun je de tekst veranderen.Ik zal verder niets op mijn TT draadje plaatsen, en als niemandanders dat ook doet zakt deze vanzelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 * verwijderd om misverstanden te voorkomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 mupke bedoel je een ajuin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Heel lief Primula, Ik heb er helaas geen tijd voor.Ik zit aan verhuizen te denken, al een tijdje.Dan wil ik een tuintje. Leg ik het vol tegels, met een paar uitsparingen voor plantjes.Ik heb een lange woonduur, dus ben zo weg.Maar ik vind het zo"'n gedoe!!En waar moet ik heen in Amsterdam.Ben meteen veel meer huur kwijt, ook dat.Dan ga ik ook op gevoel tuinieren.Mijn kamerplanten klagen niet,dus een groene hand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Grrrrrrrrrrr Igor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 wat is d'r mupke pupke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 heb je een ui doorgeslikt? je ziet zo rood Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden