Yvonne Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Goeie morgen luitjes... Koffie, thee, cola en jus staan al klaar... Broodjes en bescuitjes mogen jullie zelf smeren.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Tis hier aardig bewolkt, straks ff goed blazen om de wolken een zetje de andere kant op te geven, hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 goeienmorgen yvonne en alle anderenvolgens mijn zat iedereen te wachten op jou openingik ook hoor..veel te duur elke keer die ontbijtjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Goeiemorgen Mooi weer, maar helaas hier weinig tijd om te genieten ervan.Financieel hier een groot circus.Brief gehad dat ze beslag komen leggen op mn inboedel, gelukkig een week uit kunnen stellen, dus kan nu niet op mn lauweren gaan rusten...Aan de slag dus...Voordeel is wel dat door deze ontwikkeling de gedachte aan drank mij doet walgen, dus vandaag alweer bijna 3 maanden droog;)Nog even eten, bakkie van Yvon en een peukie en de dag kan beginnen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Good murning dinah en snoepje... Neem maar lekker waar je trek in hebt snoepje, tis je gegund hoor, hihi. En Dinah, lekker laten staan dat onderschrift... geeft niks, eigenlijk een complimentje voor mijn smaak toch ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Hm, berichtjes hebben elkaar gekruist dus Blondie, uiteraard ook voor jou een fijne dag. En een boeketje.... drie maanden... opgeteld bij die van voor je uitglijder.... is echt een mooi boeket waard hoor. :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Ik zie Igor ook .... goeiemorgen meis... Ennu.... de douche is vanaf half acht voor mij hoor...hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 blondiesterkte hoor:present:hoop dat je het kan oplossen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Ik hoop genoeg tijd te hebben om mijn contactpersoon bij de schuldhulpverlening erop te zetten, maar voor de zekerheid ga ik ook even langs bij de rechtswinkel vandaag voor een evt advocaat van onvermogen...Drank heeft mij o.a. juist in deze situatie doen belanden, dus niet zo gek dat ik nu walg ervan...Maar ik blijf alert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Goeie morgen lieve kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Blondie wat goed 3 maand goede morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 BOLLETJE de computer weer heel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 ik moest even tussendoor wat teekjes plukken gelukkig geen probleem voor de boefjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 goedemorgen.Nog beetje moe hier. Zonnetje schijnt ook niet helaas . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 de zon schijnt hier volop nou voor fleur, hier vang hopelijk ben je vandaag met het goeie been uit bed gestapt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Heb ik een slecht been? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Ben jij nu echt teken aan het plukken??? Mijn maag keert...Bloedzuigers....en keert nogmaals...Zo gortig!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 quote: Originally posted by: igorBOLLETJE de computer weer heel? JAAAAA fijn hé? Ik heb jullie zo gemist. echt waar, maar m'n tuin is nu wel een heel eind opgeschoten;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 fleurtje daarom juist het zijn bloedzuigers en ze zitten op mijn schatjes maar je kunt ook met het goede been uit het verkeerde bed gestapt zijn bollie ja ik heb je gemist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 yvonne schiet eens op een half uur is te lang en straks schiet snoepje er weer voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Fleurie speciaal voor jou een grote Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 ik gooi yvonne er gewoon onderuit, nu wil ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Goede morgen allemaal!Het wordt een mooie zonnige dag!Enne vandaag houd ik het weer droog!Doen jullie weer mee?Liefs Tine:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 En voor de hele ochtendploeg ook van mij nen dikke Waar staat de koffie ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden