igor Geplaatst 22 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 wijfie er is niets bijzonders het weekend. maandag zijn er heeeeeeel veeeel winkels gezellig open. eerst op de heen weg in de file,dan kun je uuuuuuurrren in de rij gaan staan en dan op de terugweg nog heerlijk in de file en dan is ineens het paasweekend voorbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Ja ik heb dat ook Wijfie. Het hele weekend weer gezellig in mn uppie. WauwMoet echt wel even een plan gaan maken, anders word het vreselijk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Igor, naar het schijnt moeten wij op 6 koters passen terwijl hun mama's ijsjes gaan eten. Wat denk je daarvan ?? Zaterdag kort na de middag zie ik een ijsje wel zitten anders !Ik vertrek pas zondagochtend heel vroeg Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Hoi wijfie, geniet gewoon van het weekend, pasen of niet. Ik geloof ook niet meer in de klokken zenne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Het mag ook bij mij. Vlakbij Amsterdam. En er mag en kan ook gedanst worden quote: Originally posted by: bolletjeEen meeting kan event. hier in mijn huis gedan worden. Heb een grote tuin en als mensen een eigen stoel mee kunnen nemen, kan dat georganiseerd worden hoor. Ik woon tussen Veghel, Uden en Helmond. Dicht bij Boekel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Borrriieeeeeeeeeeeeeee :heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 BORRIIIIIIIIIEEEEEEee alles oke?potdozie moet ik gaan nu Wil haal je me met de motor op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Hou je helmpje maar al klaar igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 dames en heren maak er een mooie dag van laterssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Wijfie, ja, er zijn meer mensen alleen. Ik dacht ineens aan prins, die hier is zonder familie, zn familie is nog in zn thuisland waar oorlog is. Hij wordt ook zo geconfronteerd met zn verdriet dit weekend. Al vieren ze daar natuurlijk geen Pasen.Heb nog contact met hem. Stuur hem regelmatig een smsbericht. Laatst kreeg ik antwoord dat hij daar toch wel blij mee is....Misschien moet ik een project bedenken om te doen wat een paar dagen in beslag neemt. De vloer verfen ofzo.Dat is wel leuk om over na te denken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Borrie, dat moet heerlijk voor je zijn, en dat met zulk weer, prachtig. Ik voel met je mee.Nu eerst schip gaan losgooien, latersssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Hoe zit dat met de winkels ?Die gaan natuurlijk vroeg dicht vandaag, of zijn ze morgen gewoon open... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Beetje Paashumor: http://images.quickblogcast.co...801/Easter_Bunnies.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Vandaag veel zucht naar drank. Maar dit is dag 7. Ik eet een radijs, niet te vreten maar geeft wel andere smaak. Ik krijg het wel wat moeilijk nu merk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 dorst,maar ik ga niet drinken, ik ga niet drinken, ik ga niet drinken, ik ga niet drinken aaarghhhhh......ik moet me niet aanstellen, het is mooi weer, ik ga proberen te lezen, waarom kan ik nu niet gewoon genieten,maar moet ik me weer zo waardeloos voelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 middag tesaam!!!!!hier ook een moeilijke dag Jan...werkjes weer aan het verdelen over de dag.ik ben nog even alles aan het lezen hier.zometeen snijbonen zaaien....leuk hoor..ben benieuwd hoe straks de potten er bij staan.ik heb nu Paprika, tomaat, pepers, en snijbonen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 @ Jan 1000....ja ze hebben in Januari diabates type II geconstateerd bij mij...ik zit nu dus aan de pillen daarvoor.@Nien!!!...hoofd omhoog en weer doorgaan meid...het gaat je lukken!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Dank voor jullie reacties. Lenie, we gaan door. Balen van diabetes II. Dus ook vechten op meerdere fronten. Wijfje, ik zal inderdaad de maag gevuld houden met water en sla en appels. Ben nl. ook aan het lijnen en nu 7 kilo kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 het is niet anders Jan..volgende week voor het eerst naar het diabeten-zorgcentrum...dan hoor ik wel verder hoe of wat.ik moet bijna 20 kilo afvallen...pfff dat word nog wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Ha, vraag me af wat er hier aan de hand is. Sha die schrijft: 'er is een tijd van komen, een tijd van gaan', Niwi die niet meer wil komen, Henk die bozig doet. Kan er niet zo goed tegen merk ik, denk dat ik even een paar dagen afstand nodig heb. Ben meer van de harmonie, vind het wat grimmig en trek me dingen snel aan, mijn probleem hoor, begrijp me niet verkeerd. Laterss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Josje,Dat er moeilijk mee om kan gaan begrijp ik.Beetje grimmige sfeer is hier al zo vaak geweest.Dat is van alle tijden.Net de echte grote mensenwereld.Zie het als een training. Hier is het virtueel,maar in de de echte wereld, moeten we ook weerbaar zijn.Ook dan moeten we met dit soort dingen dealen.Zo bouw je ook wat weerbaarheid op.Maar ik respecteer je keuze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Lenie, ik heb een collega die zeker 40 kilo te zwaar was... kreeg ook diabetes... en is langzaam maar zeker al die extra kilo's kwijtgeraakt. MOEST wel anders gaan eten en toen ging het vanzelf.... wie weet werkt het ook zo voor jou, ik zal duimen voor je. Josje, ik denk dat Sha bedoelde dat ze op DAT moment weg moest? Ik ga er van uit dat ze gewoon weer terug komt zoefen hoor. En Niwi... tsja, zou inderdaad zoooo jammer zijn als hij niet meer hier komt... laten we hopen dat dat niet het geval is en dat hij zich bedenkt. Zo... en nu.... de tuin weer in Von.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Yvonne,Al zo vaak meegemaakt.Weglopen, nooit meer komen!Meestal een storm in een glas water.Na een zekere tijd kwam men weer terug.Ook Shahire en Niwi komen wel weer!Gewoon wat tijd geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Dag Gaby: speciaal voor jou log ik nu in zoals beloofd.Ik kom juist uit een kerk. Daar was een afscheidsdienst voor mijn overleden achterbuurvrouw.Is oke.....Je hebt het moeilijk op dit moment????Heb je al plantjes gekocht??Kan ik iets voor je doen zo virtueel??En... wat mij betreft is er van aanstellen geen sprake....trek in alcohol hebben is gewoon NIET fijn...Hoor ik even wat van je??Aanpassing: horen WIJ even wat van je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 @ Yvonne....ik zal m'n eetpatroon aan moeten passen...dat word heel moeilijk omdat ik al jaren alleen maar avondeten eet.maar het moet!!ook wandel ik nu meer met de honden...teminste meer??...langer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden