Yvonne Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Leuk Dappere. Heerlijk dat je buiten kunt werken als het lekker weer is. Begrijp dat 020 niet helemaal dus... kan me nog iets indenken bij 14, maar verder gaat het niet bij mij :$Mup, ik heerlijk ook een paar dagen vrij. Kinders komen het weekend, dus nog aardig wat te doen en in huis te halen, maar is wel hartstikke gezellig. En nu de douche in voor iemand anders weer voorfiept, hihi. Tot straks... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Allemachtig Fleur, drie logeetjes Ik hoop voor je dat ze nog een tijdje blijven liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Nog ff snel dan... lekker laten slapen dus Fleur... voor jou ff een stukkie rust dan. Enne, dat verlegen zijn... herinner ik me ook nog wel van de vriendinnetjes van eigen dochters indertijd.. En nu Von......... WEGWEZEN... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Goede Vrijdag allen! de sfeer lijkt wat grimmig, kan natuurlijk dat men elkaar niet goed begrijpt, viritueel is toch anders, en dit is ook mijn eerste ervaring met chateen/forum, misschien nog even wennen.@Henk, long time no ''see'' , computer weer helemaal heel moet vandaag half dagje werken, dan paar dagen vrij, zie er idd tegen op, maar het wordt prachtig weerm en ik heb met Primula afgesproken dat ik plantjes ga kopen voor de tuin, ik heb ook een grote tuin, en die wordt nu eindelijk onderhoudsarm gemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Oh nee geen drie tegelijk zenne. Er is er al elke dag één komen slapen op die manier bedoel ik. Drie kan ik niet aan lekker kippetje van me Dappere Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 snoepje zo af en toe wordt er een meeting georganiseerd waar je elkaar persoonlijk kunt leren kennen. (wel weinig zo'n 2x per jaar en helaas haken er altijd wat af op het laatste moment)jullie kunnen misschien ook aangeven op het forum dat jullie graag op visite willen gaan of willen ontvangen. en een beetje aangeven uit welke omgeving jullie komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Ik zie het Fleur. Las het eerst niet goed. Ik ben nog niet zo lang wakker he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 goedemorgen bollekewol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 haal de prut uit je ogen meid Ik ga ff roken gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dappere Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 020 is het telefoonnet nummer van Amsterdam.020 Amsterdam010 Rotterdam030 Utrecht070 Den Haag050 Groningen040 EindhovenVul aan....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Jij mag wel bij mij op visite komen Igor. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Dappere: Een bloemetje van Eks, 2 zelfs! GEFELICITEERD met je maand alcoholvrij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 dappere:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dappere Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Wie organiseert die meetings Igor?Gaat dat van AdB uit of mort dat uit ons zelf komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 igorals ik lees van gaby en primula..klik volgens mijn welallebei een beetje alleen..denk ik spreek lekker af met de pasenen er bestaan toch treinen en als het te ver is doe je een nachtje bij elkaaris maar een idee hoor...zo ne wat gaan doen..en vanmiddag naar de speeltuinkind loslaten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Igor staat onder de douche. Zal ik maar antwoorden? Sta toch al bekend als bemoeizuchtig. Iedereen mag een meeting organiseren Dappere. Prik een datum en zoek een leuke locatie en open er een apart draadje over. Dan melden mensen zich wel aan.Vorge keer was in Zandvoort geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dappere Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Het lijkt me best interessant om mensen live te ontmoeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Goedemorgen luitjes@Gaby: voor jou log ik speciaal even in op de vroege morgen:Goed plan heb je voor vandaag! Zet em op he!Ik heb een vrije dag i.v.m. Goede Vrijdag.Eerst wat dingen in huis doen, dan maar weer naar de tuin en vanmiddag naar een afscheidsdienst van een achterbuurvrouw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Gaby tuin onderhoudsarm? Ik heb er bij mij twee vijvers in gelegd en verder de tuin met grint gevuld. en raad eens wat, het ziet er nog mooi uit ook.Wat doe jij om je tuin onderhoudsvriendelijk te maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 quote: Originally posted by: fleurtjegoedemorgen bollekewol Goeie morgen lieverd.Mup een bemoeizuchtige kip????? Dat valt me dan toch vies tegen van je meis. Kijk maar uit dat ze je met dit weer niet op de barbeque leggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 dank je mupke uit welke omgeving kom je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 ik ben dol op kippebilletjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 en nu ben ik weg latersssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 3x met 12 gebruikers???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Dan ben ik een gebraden kip, Bol. Ik kom uit het noorden Igor. Ik dacht dat je dat wel wist. Hoelaat ben je er? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden