Summer Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Goedemorgen iedereen,De werkweek weer overleefd:), nu lekker lang weekend, heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 zo en nu is het goed geweest ik sleur snoepje onder die douche vandaan. als jullie gegil horen weten jullie het. en mannen even fatsoenlijk zijn en je omdraaien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Oke, Igor, neem wel een grote handdoek mee he? Ik mag na jou trouwens, dus wel ff opschieten hoor. Goeie morgen Summer.... welkom bij het weekend gevoel... Het beloven hele mooie dagen te worden ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 idd, dat hebben ze goed uitgezocht dit weer:rose:...moeten jullie nog 1 dag werken of ook vrij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Kunnen we gewoon niet een paar douches bij maken? Er is hier iedere ochtend gezeur over wie nu de douche in mag. Daar komt toch een keer flinke ruzie van hoor.Een hele goeie morgen Summer. je naam doet je eer aan nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 hihi...heb al gedouchtB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Mijn weekend is ook begonnen Summer... heerlijk. Bol, tis gewoon het recht van de sterkste... en dat is Igor dus duidelijk. en mocht ze het niet in haar eentje redden dan heeft ze nog altijd die twee pitbulls achter de hand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 hallo allemaal, en ja, ik heb een andere computer, en wilde even wat mopperen op zuurpruim, het draadje dat zijn naam echt eer aan gaat doen zag ik...met mij gaat het best goed... wel wat druk met andere, uiteenlopende zaken... ik zal beslist wat minder op het forum te zien zijn daardoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Zoals ik op zuurpruim zei....je commentaar is walgelijk Henk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 ... wel goed te horen yvon... rijdt je autootje nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Ik zou mijn tuin niet kunnen missen!Goedemorgen trouwens:)Gisteren net als de dag ervoor flink in de tuin gewerkt, wel in de ochtend anders vond ik het veel te heet. Moet nog het eea doen, maar dat komt na de Paasdagen wel weer. Flink wat onkruid weggehaald en planten verpland. Met de kinderen allerlei groentes gezaaid, leuk!Vandaag de hele dag werken, morgen ook! Voor mij dus helaas geen vrije Goede Vrijdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 dag clowntje... ik zal straks eens kijken hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Dat had ik ook al in de gate Vonnie. Igor gebruikt gewoon twee handlangers. Ja en dat zijn heel gevaarlijke honden hoor. Das niet eerlijk. Doe ik ook niet.Hey goeie morgen Henk. Wat fijn dat we iets van je horen kerel. Maakte me best zorgen om je. Ik ben blij dat het onterecht is.Ja druk hebben is alleen maar goed, ik ben blij dat je de alc. kunt laten staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Good murning Fleur, Ekster en Henk. Heb inmiddels ook mijn reactie op zuurpruim gezet. Beetje zuur allemaal... Eks dus drukke dagen voor de boeg.... Maar gisteren wel een heerlijke dag gehad he? Fleur, hoest met de meiskes gegaan gisteren ... heb je nog een beetje nachtrust gehad of hebben ze de boel op stelten gezet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 yvonne jij mag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Goedemorgen.Ik lees elders dat ik een bemoeizuchtige kip ben. 't Is maar goed dat het een stralende dag word, anders zou ik er humeurig van kunnen worden. :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 quote: Originally posted by: MupkeGoedemorgen. Ik lees elders dat ik een bemoeizuchtige kip ben. 't Is maar goed dat het een stralende dag word, anders zou ik er humeurig van kunnen worden. :D Reken maar dat het een schitterende dag wordt Mup, ook goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Lekker genieten Sowhat... ennu niet gaan zwemmen hoor, water is nog veeeeeeeeeel te koud... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 igorzo nu ben ik klaar..ruik weer lekker fris..haartjes gedaan ..make upje opkom maar opyvonne ..grote handdoek???? heb aan een vaatdoekje genoeg hoor:)maar als je hier met elkaar afspreek weet je het toch al van elkaar dat je alcoholist benen als je allebei alleen ben en het klik doe je toch af en toe een weekendje met elkaarlijk mijn gezellig hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 moet je nog werken Yvon of ben je ook een paar dagen vrij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dappere Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Goede morgen meiden en jongen,Ziet er weer uit als een geweldige dag. Mijn kantoor staat al een week in de tuin. Wat een heerlijk gevoel om zo te kunnen werken.Vanavond met gasten naar ADO-Twente. Zijn allebei niet mijn favorieten als geboren Amsterdammer.Wel altijd leuk om daar te zijn. We hebben met het bedrijf een skybox. Mij noemen ze natuurlijk 020.Ik hoop op een heerlijk weekend mrt een paar daagjes strand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dappere Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Overigens ben ik bijna een maand zonder alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Met de meisjes ging het wel vonneke..hebben nog tot 1u liggen tateren dat wel. Moet dadelijk nog voor ontbijt zorgen..Drie van haar andere vriendinnetjes die aten zelfs 's morgens niet. Nooit zeiden ze maar volgens mij waren ze een beetje verlegen. Kan het er moeilijk instompen natuurlijk.Liggen natuuuuuuuurlijk nog in bed Maar je bent wel een lekker kippetje hé Mups Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeMaar je bent wel een lekker kippetje hé Mups Dat wel ja. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Dappere. geweldig joh. Je gaat erg goed, dus voor jou een paar :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote:Pak ze maar uit onder het werk hé?Morninkjes Muppie de kip en fleurie het konijntje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden