Spring naar bijdragen

zaterdag 23 april


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 231
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Je omschrijft het net zoals het bij mij was Mups :heart:
Wat ik vreemd vind is dat ik niet echt iets gevonden heb dat ik 'lekkerder' vind dan bier. Contradictie aangezien ik niet zei dat ik het niet zo lekker vind.
Probeer het al een hele tijd met iets anders in te vullen maar ik word niet echt wild van een ander drankje. Of heb niet die automatische klik van 'hmmmmmmm nu ga ik een lekker tomatensapje ofzo drinken'
Misschien hoeft dat ook niet maar dat was mijn drive, zeker in het begin. Iets vinden dat me hetzelfde fijne gevoel kon geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is dat nu nog steeds zo, nu je al langer niet drinkt? Ik merk wel dat mijn smaak veranderd. Dat was al zo in de periode van minderen.
En ik hou van thee. Dat dronk ik altijd al veel. En met dit weer: karnemelk. :P Er staan drie pakken in de koelkast. Hmmmm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga maar eens ff aan de poets :)
Ik vind jullie superleuk :D

Amai ik hoop dat mijn baas er nooit toe komt eens een kijkje op het forum te nemen. Hij heeft al eens een keertje gezien dat ik hier op zit. Vroeg me toen ook of ik een alcoholprobleem had. Ik zei dadelijk nee, een vriend van me zit erop. Ook een andere collega heeft het gezien en vroeg wie ik was.
Heb er een heel verhaal rond verzonnen..Ook rond mijn stoppen met drinken. Ik doe het allemaal om mijn verzonnen maatje te helpen. Daarom zit ik hier en daarom drink ik ff niet.
Voelt toch niet zo lekker :(

Nu ja..shake it off...

Laters
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja sta ingeschreven bij paaspact. Ga er weer helemaal voor!

Gek eigenlijk, ik vind alcohol ook niet echt lekker. Ben nu helemaal into de rivella, bevalt me veel beter.
Hopelijk gaan er iin aantal kilootjes af als ik geen alcohol meer drink.
Zo even kijken hoe druk het bij de appie is. Lijstje mee, en alleen alles halen van het lijstje.
Tot zo
Liefs Nien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ben d'r weer. heerlijk gezweet en als jullie morgen iemand over de straat zien kruipen dan ben ik het jeeeeeeetje zeg wat heeft ie ons afgebeuld :o eerst ikzelf natuurlijk ik denk ik zal eens laten zien wat ik kan en toen als verassing kwamen er nog buikspiertrainingen achteraan. nou ik dacht dat ik geen buikspieren had maar dat was een dikke vergissing auw auw

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die Gaby,
Heb alle boodschappen in huis , maar ben iets vergeten......... Bah.
Moet ik nog een keer.
Maar daarna ga ik inderdaad de tuin in.
Er is zo veel te doen.
Fijn dat je meeschrijft vandaag hoor!
Ik ben benieuwd naar je aankopen!
Jezelf vermaken is best moeilijk he?
Maar het voelt beter als je het zelf invult dan dat je het een ander laat bepalen, is mijn ervaring.
Ga goed!!!
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

is idd moeilijk om mezelf te vermaken , zonder drank dan he.....
en dat gaat het vandaag toch echt worden, want ''moest'' van Marc vanochtend al refusal innemen,
maar komt goed, ben al wat positiever dan gister :)

balen... terug naar de winkel :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat heerlijk zeg iedereen lekker aan het genieten van het mooie weer. Hier in het hoge noorden helaas geen buiten... Zo maar lekker broodjes in een tas gooien en lekker in het gras gaan zitten.
Gaby hoe heb je het voor elkaar gekregen om ook te stoppen met roken?
Appie was een hel. Ongelooflijk dat heel Nederland karren vol in slaat terwijl de winkels maar 2 dagen niet open zijn. We verhongeren toch niet? Gelukkig niets vergeten en me aan mijn lijstje kunnen houden. Geen wijn meer voor Nien!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hier zijn de winkels 2e paasdag gewoon alweer open, de super van 10-18u
blijkbaar hebben al die mensen een leuk sociaal leven :angry:

Nien ik had 26 febr een terugval , heel veel gedronken en gerookt, was er helemaal klaar mee, wou al eerder stoppen, ook wel geprobeerd, maar nu is het echt klaar, ik rook niet meer :) en het is heerlijk!!! en niet eens zoveel moeite mee, ja momenten, maar drank verdooft, en dat is voor mij toch nog aanlokkelijk, maar roken??? nee, bah, vies.... zo blij dat ik dat niet meer hoef , voel me er zoveel beter door :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo iedereen, goede morgen :)
Gottegot gisteravond was het weer prijs, ik schaam me om terug te lezen wat ik allemaal schreef. Maar het liep gelukkig beter af dan de voorgaande keren. Ik werd wakker met een lichte kater en de eerste gedachte die in mij opkwam was : accepteer nou eens dat alcohol en Patrick gewoon nooit meer vrienden zullen worden. Ondanks alle mooie herinneringen. Het brengt het slechtste in mij naar boven en ik heb er alleen maar rottigheid van. Iedereen die er gisteren was met steun, confrontatie of humor, bedankt!

Aangezien ik nu weer 2 dagen genezen ben van de alcohol en dit weekend/ Pasen sowieso niet wil en ga drinken, maandagavond iets leuks ga doen met iemand die toch al niet drinkt en ik moet rijden, ik donderdag de detox in ga en dus woensdag niet zal drinken, ligt het er aan wat dinsdag voor een dag wordt maar zal hoogstwaarschijnlijk de laatste keer in mijn leven zijn dat ik nog drink.
Het is een vreemd idee maar ik verheug me op de detox. Dan gaat de knop voorgoed om.

Het is fijn om te lezen hoe iedereen hier wakker wordt. Het geeft me hoop en een goed gevoel voor de toekomst.
Zo, nog een koffietje en dan eens wat eten en mijn rondje nieuws en actualiteiten doen. Moet naar de kapper maar ik zie er uit alsof ik levend begraven ben vannacht dus dat doen we een andere keer.
Over een tijdje kom ik hier ook in mijn joggingbroek ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi daar,

denk/hoop dat het ergste van de crisis voorbij is. Zal terug proberen er dag 1 van te maken. 'k Ga nu met mijn ontwennende kop bij mijn zus voor een bbq. 't is hier prachtig weer. Hoop dat ik ergens schaduw vind :wacko: . Bedankt voor de steun iedereen; is denk ik niet makkelijk een existentieel in crisis verkerende zatlap te ondersteunen. Heb net bakken vol groentjes gekocht. Dat kan me van de drank houden, gezond koken. Iets positiefs voor mezelf doen met mijn handen.

Fleur, ik doe er een rucola slaatje met geroosterde nootjes, jonge preischeuten en zelfgemaakte dressing bij voor jou, ok? Hihi.

Rae.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...