Spring naar bijdragen

Zondag 24 april 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 239
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hmmmm, dat was wel fijn, even weg.
Overal zitten gezinnetjes buiten met familie op bezoek.
Hier zitten ze ook nog buiten.
Ik ga een film kijken en bedacht me zojuist verheugd dat ik nog een bak ijs heb staan in de fridge. Ow yeah.
Straks nog in bad en dan is deze dag voorbij. Hopelijk heeft iedereen een kater morgen en kan ik rustig buiten in het zonnetje chillen.
Ha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag een relaxed dagje achter de rug:) Met familie een picknick gehouden op een mooie plek in de natuur. Nog wat chocolade eitjes in het rond gemikt voor de nog in de Paashaas gelovende kleintjes, succes verzekerd:D Morgen nog een hele vrije dag om van te gaan genieten, heerlijk!

Borretje:
Wat jammer nou:o Stom misschien, maar had het niet verwacht. Ik vond je zo sterk en krachtig overkomen. Krijg je nu geen problemen met je therapie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mupke :present::musicnote: wat goed ook stoppen met roken, trek je niets van ze aan hoor, zegt men teggen mij ook steeds, en ik doe het lekker ook , niet roken en niet drinken :D

grmpfff.... hier ook alle buren gezellig bij elkaar, ben maar weer even gaan slapen, heerlijk zo'n schoonheidsslaapje , zou ik er wel in willen houden :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ken het rokendraadje Gaby.
Maar ik probeer het allemaal een beetje te negeren. D.w.z. niet opzoeken en er extra over lezen enzo. Dan gaat het me juist bezig houden en dat wil ik niet. Ik ben net een struisvogel. Wat ik niet zie, is er ook niet. :D
Bij momenten dan, want nu vind ik het wel lastig. Ook gewoon maar per dag doen he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na een dikke week noem ik mezelf nog geen niet-roker hoor Gaby.
Ik kan/kon altijd redelijk eenvoudig stoppen met roken. Voor een week ofzo. Maar er komt altijd weer een moment dat het gaat knagen. En dan ga ik weer voor de bijl. Maar goed, ik ga er voor. Dag voor dag. Zou zelf wel het allemeest verbaasd zijn als ik nu eindelijk nooit meer zou gaan roken. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik begrijp wat bolletje bedoelt, soms verzend ie en soms hapert die en verzend ie tweemaal.
En een tafeltje is voldoende. Ik ga dat toch anders plannen met dit soort feestdagen, de hele paasdag alleen vindt ik niet leuk.
Had ook verwacht dat het anders zou lopen, maar ja!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelfde probleem als ik dus blijkbaar :huh:

Gadver hij doet het nog steeds niet echt goed..die pc dan.

Net effe flink boos geworden op dochter. Zegt ze nu ff dat ze nog huiswerk heeft. Ja halloooooooo??!!!
Heeft ze twee weken verlof en nu zal ze eens gaan beginnen.
Hups haar kamer in :devil:. En ik ben niet graag boos en wil haar ook niet altijd controleren met schooltaken. Ze is oud genoeg om er zelf bij stil te staan.
Grrrrrrrr...pubers!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:huh: nu voel ik me natuurlijk niet zo goed omdat ze pas thuis is en op haar kamer moet. Maar ben ook weer te koppig om toe te geven.
Ben vast iets te streng en al helemaal niet geduldig.
Natuurlijk heeft ze morgen nog maar ze wist zelfs niet wat ze had voor huiswerk. Daarvoor moet ze eerst ff langs een vriendinnetje. Ja dan ben ik helemaal boos hé. Je kan op zijn minst wel weten wat je moet doen voor school. Voor hetzelfde geld moest ze nog opzoekwerk in de bib doen ofzo en die is morgen gesloten.
Is ook al eens voorgevallen..

Nu ja, ze moet dadelijk toch gaan slapen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...