Marc Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Lenie,Als jij je er nu nog niet klaar voor voelt kun je je toch morgenvroeg al aansluiten bij het pact.Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walbo Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 hoiis er nog plaats voor mij??kan het ook wel gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 JaneEkstertjeSowhatMarcMupkeWitteJaapBolletjeSnoepjeTineWijfjeDomboAichaPrimulaNiwiWalbo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 JaneEkstertjeSowhatMarcMupkeWitteJaapBolletjeSnoepjeTineWijfjeDomboAichaPrimulaNiwiWalbo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Jane Ekstertje Sowhat Marc Mupke Witte Jaap Bolletje Snoepje Tine Wijfje Dombo Aicha Primula Niwi Walbo Gabyzo ik doe dit weekend ook mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Update en iedereen is nog vrij om zich aan te meldenbij dit weekendpact.JaneEkstertjeSowhatMarcMupkeWitteJaapBolletjeSnoepjeTineWijfjeDomboAichaPrimulaNiwiWalboGabyDinahIgor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Mensen wat een grote lijst hé? Heerlijk dat er zoveel mee doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Wat is iedereen toch goed bezig dit weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 JaneEkstertjeSowhatMarcMupkeWitteJaapBolletjeSnoepjeTineWijfjeDomboAichaPrimulaNiwiWalboGabyDinahIgorRae. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Jane Ekstertje Sowhat Marc Mupke Witte Jaap Bolletje Snoepje Tine Wijfje Dombo Aicha Primula Niwi Walbo Gaby Dinah Igor RaeLenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walbo Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 dag 70 droog.moet het dit weekend ook lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 vandaag droog gehouden, nu slapen ,welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Gaby ik wist het!!Je bent weer goed bezig..... Sha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Overigens....jullie zijn allemaal goed bezig hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Gaat nog goed hier. Gisteren had ik wel last van onrustgevoelens. Dat kwam omdat ik nu voor totale droogstand gekozen heb. Ik kan best een weekend niet drinken. vond mezelf een succesvol minderaar. Maar de werkelijkheid is dat ik merkte toch altijd de gedachten te blijven houden: Meer, ik wil meer, als ik bijv. 2 pilsjes dronk. Dat deed ik dan niet, maar ik dacht het wel!Conclusie is dan dat het dieper zit dan ik lange tijd gedacht heb. Vandaar dat ik besloten heb voor 0 te gaan.En gisteren dus steeds de gedachten: Nog één keer een paar drinken, als afscheid. Niet gedaan vanwege het weekendpact. En ik zie nu dat als ik toegeef aan die gedachten, dat er dan steeds opnieuw een laatste keer zal komen waarop ik nog wel 'mag'. Ben blij met de pactafspraak hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Heel goed Muppeke, ik denk dat het voor de meesten onder ons niet gaat lukken om te minderen. En inderdaad het lijkt me veel makkelijker om helemaal te stoppen.Ikzelf zou het niet kunnen om 1-2 pilsjes te drinken, het zou hetzelfde voor mij betekenen als dat je me een stuk biefstuk neer zet als ik honger zou hebben en dat ik er dan een iniministukje van mag nemen.Als ik een biertje op zou hebben wil ik meer en meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Hier alles goed hoor:) Vanmiddag heb ik een feestje en de rosé en het bier staat al koud voor het bezoek. Maar ik blijf eraf hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 goedemiddag, wat een prachtig weer! heb zo een feestje, maar ga het droog houden, refu geslikt, dus ik ben safe Mupke RespectEn Sha, thanx! ja ben weer lekker bezig, hoop ook dat ik nu niet meer hoef te drinken fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Een beetje vroeg misschien maar ik meld me alvast als succesvol weekendpacter. Vanavond laat ik de pc verder uit dus vandaar. Geen haar op mn hoofd trouwens die eraan denk vanavond nog te drinken. Al zolang ik hier kom (of bijna zolang?) drink ik op zondag niet.Morgen word een dag met stress dus dat zou een trigger kunnen zijn. Doorbijten dan maar als ik de verleiding voel en hier komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Het is mij ook gelukt.Fijn, ik ben er blij om! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 En ik heb ook een heerlijk droog weekend gehader zijn veel flessen leeggegaan en ik had best watkriebels af en toe juist omdat het allemaal zo gezelligwas en bij de meesten redelijk matig. Maar gezelligerdan nu kon toch al niet, dus ik heb maar besloten dat bewustte ervaren, het had echt niets toegevoegd voor mij, en hooguiteen kater als ik het risico niet aan had gekund.Nu weer blij daarmee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 ik heb het droog gehouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 ook droog gehouden! Dinah succes morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Eks is ook droog gebleven dit weekend en dat ging gemakkelijk:) Het restant van de wijn heb ik aan het bezoek meegegeven, ik ga het mezelf niet moeilijk maken met een halfvolle fles in de koelkast...Dat gaat niet werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertje Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 wat abd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden