Spring naar bijdragen

maandag 25-4-2011

igor

Aanbevolen berichten

Yes, 'k heb 't!

Half bloemkooltje samen met wat wortel garen in de magnetron.
Corned Beef rul bakken met wat ui, knoflook, sambal, bouillonblokje en een blik tomaten.
Geserveerd met Jasmijn rijst.
'k heb nog twee verse tomaten, halve komkommer, feta blokjes en zwarte olijven. Dat wordt de salade. Met een eenvoudige dressing van olijfolie, citroensap, peper en zout.

Smakelijk eten, allemaal! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 236
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

bolletje is de kip alweer van de container af dan? hier ook 3 bolletjes die "eventjes"de oogjes dicht hebben gedaan. het warme weer werkt daar geloof ik ook wel aan mee :D.

en REA wil je de volgende keer niet zo'n vieze praat hebben over je blote voeten getsie viespeuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bol heel wisselend, zit nu buiten in m'n tuin met de laptop, heerlijk.... wel blij dat ik morgen weer mag werken, vindt dit zo eenzaam, maar nu gaat het wel ,pammetje geslikt, dus rustig , vanmiddag wel ff moeilijk, serieus overwogen om te gaan drinken, nu alweer blij dat ik het niet gedaan heb :)
en morgen is het weer gewoon dinsdag :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Gaby, vervelend voor je is dat, zo eenzaam zijn dat je blij bent dat een lang weekend voorbij is :( Goed dat je niet gedronken hebt :) Had zelf ook een wisselvallig weekend. In ieder geval 2 dagen de kinderen, dus dan altijd wel levendig hier thuis. Vandaag weer alleen en dan is een dag best lang. Ben wel actief geweest: sportschool en in de tuin gewerkt. Lekker gekookt voor mezelf en nu even lekker voor de buis, kijken naar topchef :) Ik heb juist helemaaaal geen zin om morgen te werken: daar ligt weer een uitdaging voor mij: zorgen dat ik het naar mijn zin krijg qua werken..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Akelei hoe gaat het. Sorrie ik was net ff douchen meis. Hoe is het met jou? alles nog goed?

Igor ja die zullen ook wel aan het pitten zijn. Ze krijgen op zo'n dag wel een hele hoop indrukken te verwerken. Nou des te beter joh, heb jij ook een rustige avond.;)

Gaby ontzettend sterk zeg. ik heb altijd zo'n respect voor mensen die fikse trek krijgen en het dan toch droog weten te houden. Chapeau hoor meid. Wees maar heel trots op jezelf en anders ben ik het wel.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik kijk altijd wel uit naar éen vrije dag, maar dat is dan meestal om bij te slapen, omdat ik dan echt moe ben, nu zo'n lange tijd achtereen vrij en alleen, opzaterdagavond na gelukkig, valt me zwaar, is ook alleen met pasen en kerst hoor, dan heeft iedereen verplichtingen enzo... dus zit je alleen, maar het was mooi weer, heb ook nog wel wat gedaan, maar als ik me nu eens aan alle achterstallige klusjes had gezet......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben dit soort dagen ook altijd alleen, Gaby, ben opgehouden met mezelf ergens uit te nodigen. Vandaag zat ik binnen met de deur dicht want de buren, dezelfde als gister waren luidruchtig buiten monopoly aan het spelen en het was erg spannend :s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als er zulke dagen aankomen ga ik mezelf nooit uitnodigen en zou het heel vervelend vinden als mensen mij uitnodigen omdat ze het zielig vinden dat ik alleen ben. als ze vragen wat ik ga doen die dagen dan zeg ik heerlijk luieren met een boek zalig. ( en het is nog zo ook) ik doe vroeg de verplichte bezoeken en dan neem ik lekker de dag voor mezelf :P
wil ik luieren dan doe ik dat, wil ik zielig zitten zijn dan is dat zo voorbij :D en bedenk dan hoe zou het zijn als ik 'verplicht' gezellig moet doen ppfffff.
nee hoor ik vindt het niet erg die dagen

REA nee dat kan ik me niet voorstellen hoor :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eten was lekker. Echter, 'k kook altijd wat teveel. Er gaat vaak een rest de vuilnisbak in. En dat voor iemand die bij de Voedselbank werkt en de gedachte 'verspilling tegengaan' hoog in de vaandel zou moeten hebben. Niet erg netjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hoeven zeker niet te vragen of het gezellig was,
Bol en Igor??? hmmmm chocola, hier zijn ook nog wat eitjes over.
ik heb hard moeten zwoegen op het strand, steeds 2 tegen 3 en ze
hebben heel gemeen steeds op de hoeken gespeeld,
Maar het was weer heerlijk, en voorlopig geen strandweer meer, lijkt het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjo wist niet dat het met pasen ookal zo erg was dat mensen die alleen zijn uitgenodigd "moeten" worden of zichzelf "moeten" uitnodigen. Ben ik even blij dat mijn omgeving zich enkel richt op kerst en nieuwjaar en het zijn de enkelingen nog, want inmiddels weten er genoeg dat ik me in me eentje prima vermaak. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is voort zo erg dat ik gewoon geraakt ben mijn plan te trekken, dat wanneer ik denk aan een eventueele partner ik zeer veel belemmeringen zie. :D Zeker dat overleggen en rekening houden met. ;)
"asociaal" wordt je er blijkbaar van in een sort of relatie, in een ander contact heb ik daar weinig last van. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijke zomerse paadagen zijn weer voorbij..
Kinderen weer huiswaarts, het was gewooon zoooo fijn.
En zit me net te bedenken dat de zakjes met paaseitjes nog steeds daar staan waar ik ze verborgen had gezet om voortijdige vreetbuien te voorkomen.
Geen paaseitje gegeten dit jaar dus.
Moet ze maar meenemen naar het werk..... en daar in een schaaltje neerzetten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yvonne als je schrijft "om voortijdige vreetbuien tegen te gaan" Kan ik niet anders denken dan dat je ze lekker vind die eitjes. Waarom jezelf dan niet belonen voor het feit dat je je zo goed ingehouden hebt en je eitjes eten? Of ben je op dieet ofzo? Negeer mijn advies dan meteen! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Heerlijk weekeinde gehad.
Wat wil je ook met dat prachtige weer.
Eenzaam voel ik me nooit,
Kan als vele van jullie heel goed alleen zijn.
Kan er zelfs echt van genieten.
Nu heb ik wel makkelijk praten he.
Ik eet van 2 walletjes;
En mijn vrijheid en eigen huisje.
Aan de andere kant is er LATex, met wie ik het halve weekeinde heel gezellig doorbreng.
En dan de kinderen en kleinkinderen uitnodigen voor een gezellige paasbrunch
Uiteraard niks verplicht, maar ze vinden het zelf ook heel gezellig.
Nee, ik heb echt een heerlijk leven, al zeg ik het zelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

klinkt goed rapilos, heb ook iets van een (ex)vriendje maar die zie ik niet met de feestdagen, is dan bij z'n familie/vrienden en kids, en daar hoor ik niet bij,zal hem van de week wel weer zien.
heb ook heerlijk huisje en tuin wordt nu aan gewerkt, dus mag ook niet klagen, leuk werk, rook niet, drink niet :) heb er alle vertrouwen in dat alles goed komt, zolang ik die eerste maar niet neem!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...