Jan1000 Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Vannanvond niet fietsen, te fris ineens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Stoute Gunn Volgens mij begin je nu al te hallucineren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Ik vind het ook niet helpend Gunn, sorrymisschien dat je iemand erg triggert die net op het randje balanceert.misschien toch maar ff weghalen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Moeilijk om niet te gaan drinken nu... Als je alles wat je lief heb weg hebt gegooid dan roept de alcohol bij mij toch weer.Dacht dat ik sterk was. Maar Nien, kom op niet blijven zitten in zelfmedelijden, doorzetten jij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Hoe ging ie vandaag Rae?Eigenlijk mag ik het niet vragen aangezien ik er dadelijk weer af moet (naar de yoga) maar ben héél benieuwd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Andersom proberen te gaan denken Nien.Alles wat je nu nog hebt, proberen vast te houden en dat kan alleen door niet te drinken.Je bent best sterk, want je komt naar het forum das stap 2want stap 1 is dat je aan jezelf toegeeft dat je moeite hebt met alcoholJe komt er wel, als je doorzet, echt het kan!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 @jane4,Je kunt het ook bezien dat ik iedereen scherp houd, inclusief mijzelf.Als dat ene zinnetje iemand al 'triggered', dan zijn er zoveel andere factoren die dat ook kunnen doen.'k heb er ook duidelijk bij vermeld dat het schertsend bedoeld was.Als er meer mensen moeite mee hebben, zeg 't maar. Dan verwijder 'k het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Ik ken je situatie niet helemaal Nien en het moet echt een harde dobber zijn als het aanvoelt alsof je alles kwijt bent. Misschien is het niet helemaal verloren. Dat weet je nu nog niet.Dat juist kan een drive zijn om nu toch niet te gaan drinken. Je weet niet wat je nog meer op het spel zet, buiten je geluk. Of het beetje hoop dat er nog is. Soms valt er meer te redden dan je denkt. Als uiteindelijk blijkt dat het een verloren zaak is, kan je het niet meer veranderen. Het verleden maak je niet meer goed maar, alhoewel de verleiding groot kan zijn, het is het daarom net niet waard om de rest van je toekomst weg te gooien.Doorbijten meid!!Me YogaLaters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Of wat witte zei Ok echt weg.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Ik zei t ook indirect Grunn;)T gaat niet om jou persoonlijk hoor ofzo.Maar weet je ik zat net blz 8 en 9 te lezen en net las ik het op deze blzook weer, de lijn is zo dun bij sommige...Tuurlijk is het overal te lezen, en te zien, maar beter toch hier van niet??Ik lees liever dat iedereen die het gister en vandaag moeilijk hadden het vandaagdroog houden....Anyway das mijn gedachte erover. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 @wittePrima, 't is verwijderd.Have a nice day. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Wat heb ik zin in een borrel...kan er niets aan doen. Voel me zo gestrest door werk, liefde...etc...denk haast van...kan mij het schelen.. Heb zin om mijn emoties te verdoven en dit niet te voelen...Ik vind het best moeilijk nu, had dit niet van te voren gedacht, maar nu komt het echt wel op jezelf neer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Was er even uit bolletje, maar is leuke cursus. Wel weer wat anders hoor, nl. een chinese levensfilosofie, ben ik ook mee bezig. Heb al een aantal cursussen gehad. Heel leerzaam ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Ik bedank je voor alle andere Grunn:)trouwens jij bent een oud gediende hier he..Bevalt t je hier nog een beetje?Volgens mij veranderen alleen de namen nlen blijf de rest wel een beetje hetzelfde, of zit ik er dan naast.Misschien een pact afspreken met elkaar Summer en Nien.Kunnen jullie elkaar een beetje doorheen slepen vanavondis dat een idee??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Heel herkenbaar summer, dat is de manier die je kent om je gevoelens te verdoven. Drinken bij stress om te ontspannen. Kijk of je op een andere manier kunt ontspannen. Pak een kopje thee en blijf lekker even op het forum. Een douche helpt mij ook altijd, of even naar buiten in de tuin of een wandeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 @ josje, ja, nu komen mijn emoties aan, en ben nu aan het bekijken hoe ik hiermee moet omgaan. Ik heb een collega die roddelt en van ellebogenwerk houdt, dit geeft stress. Nu moet ik hier me eigenlijk niets van aantrekken, maar toch doe ik het. En eerlijk gezegd neem ik nu een fles drank in mijn handen..maarja..dat was niet de bedoeling toen ik ging stoppen. Dus zal het nu op een andere manier moeten...maar welke....misschien helpt een potje huilen...alles eruit.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Summer, niet doen alsjeblieft... Het maakt het er niet makkelijker op voor je ... ... je gaat echt niet vergeten wat die collega doet.... Weg met die fles hoor Summer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 summerbegrijp je heel goed en weet wat je nu meemaakmaar niet doen het los niks opjij gaat je alleen ellendiger voelenga gewoon met die collega praten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Heb gelukkig geen alcohol thuis, alles wat me daar aan herinnert weggegooid. Ik weet ook dat het geen goede oplossing is. Weet alleen niet hoe ik met mijn verdriet moet omgaan. Ik ga vrijdag naar de huisarts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Een potje huilen is veel beter dan die fles Summer. Het probleem is er niet mee opgelost, morgen is die collega er nog steeds. En zit jij ook nog eens met een kater. Probeer iets te zoeken wat je even helpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Met die collega valt niet te praten, helaas. Ik zal het me dus minder moeten aantrekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Ga je met de huisarts het over je alcoholprobleem hebben? Wil je medicatie of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 summerzonder alcohol kom alles harder aanja dat is moeilijk..ik weet er alles vanmaar probeer er boven te staan:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Ik ga met de huisarts praten over eventueel naar de psycholoog gaan. Ik wil geen medicatie. @ snoepje, ik probeer er inderdaad boven te staan, pieker te veel, door de drank was dat veel minder.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden