igor Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 je mag niet door m'n straatje gaanhondje zal je bijten KATJE zal je krabben..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Gunn dat kan zeker wel zijn hoor. Veel mensen hebben behoorlijke afkickverschijnselen, van maagpijn, buikkramp en hoofdpijn.Heb je niet iets waardoor het wat verminderd? Hoe is het met de spanningen? Ik bedoel, kun je je lichamelijk wel ontspannen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Ik had in het begin ook enorm veel last van hoofdpijn..Dat is nu verdwenen. Dus ik denk best dat dat kan. Ik moet er even mee weg.Teveel . We 'spreken' elkaar nog in het kort. Rae: ik las je nog op een ander draadje maar mijn antwoord verdween daar weer voor ik het posten kon (pc doet weer moeilijk) maar ik ben echt héél trots op jou ook al klinkt het zo cliché Tot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 ik ben ook weg voor straks weltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Pfff... Wilde dat het al morgenmiddag was...Stresskip als dat ik ben, al 2 dagen misselijk van de zenuwen voor mn sollicitatie morgen...Bah... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Effe opslomen in bad, wie weet helpt het wat !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 @Blondie: Succes morgen!!@ Bolletje: hoe gaat het? Een goede dag gehad??Ik wel, niet gedronken, wel een beetje trek vanmiddag.Ben vroeg gaan eten.Vanmiddag weer wat in de tuin geweest.Een regenbui gehad vanmiddag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Niets... wel even wennen hoor,Lenie hoe was jouw dag?Een beetje bekomen van gisteravond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Niets is momenteel wel de juiste naam voor mij. Ik wil niet voelen, ik wil niet denken.Voel me leeg, voel me op, voel me gewoonweg beroerd.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 YVONNE: old ladyIn 1 nacht ZO oud geworden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 I GIVE UP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 niets opgevenbehalve de alcohol Niets!en vooral hier blijven schrijven nu:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Lieve Niets,Wat bedoel je daarmee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 mijn ex neemt niet meer op, ik wil hem zo graag spreken. ben boos, verdrietig, nog bozer en nog veel verdrietiger.sorry dat ik zo zielig aan het doen ben, maar heb net mijn zien van het balkon in het ijselmeer gegooid... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Sorry dat ik je niet begrijp:Wat heb je in het IJselmeer gegooid?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 heb je nu gedronken N? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Mijn ziel en mijn verdriet heb ik ern gegooid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 ... en dat het ijsselmeer het meeneme... niets, voor even niets...en morgen weer een nieuwe dag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Goed, 'k ga 't niet laat maken vanavond. 22:00, hooguit 22:30 duik 'k m'n nest in. Zit nu aan een Ovomaltine te nippen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 @ Niets: ben je daar nog?Laat je even wat horen?@Gunn: is je hoofdpijn wat gezakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 quote: Originally posted by: NietsNiets is momenteel wel de juiste naam voor mij. Ik wil niet voelen, ik wil niet denken. Voel me leeg, voel me op, voel me gewoonweg beroerd.... Lieve Niets, ik vond je vanmorgen in onze mail nog heel anders klinkenhoop dat je afspraak wel goed is gegaan vandaagen dat je de keuze hebt kunnen maken die het meeste bij jou past.Je voelt je leeg. voelt je op, beroerd......en wat al nog niet meermet drank op zou het voor nu verdoven, zou je even alles vergeten wat je vergeten wiltmaar ik spreek uit ervaring als ik je kan zeggendat je je morgen nog beroerder en nog leger zult voelen en dat alco alles behalve de juiste oplossing zou zijn.Drinken zou alles stukken erger maken maar meestal zie je dat later pas.Liefs en ik blijf benieuwd hoe het is gegaan, maar dat hoor ik t.z.t nog wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 @Primula,De pijn valt mee. Een vreemd zeurend gevoel is er voor in de plaats gekomen.Potdorie, 'k heb last van meelmotten! Sorry, deze opmerking slaat als een *** op een drumstel, maar ik heb een voedsel voorraad (voor de naderende Apocalyps), en dan weet je dat die beesten - vooral de larven - je hele voorraad kunnen aantasten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 De scherpschutter is net wegEen hele fijne middag gehad Maar... en dat hebben we ook besproken.... allebei nog vers van de fles af, en we betrapten onszelf erop dat we het wel erg veel over drank hadden. Dus eigenlijk waren we aan het droogdrinken....Dus Dus dusDus dus dusNiet okay, te linke soep, twee mensen die daar gevoelig voor zijn, er hoeft er maar 1 te zijn die zegt...hey zullen we.....Dus kiezen we voor onszelf en houden we wel contact maar geen verliefdheid of relatie toestanden. Maar een goed vriend is ook heel fijn, en een lotgenoot ook. Want dat zijn we, lotgenoten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 verstandig voor nu Woman,en wie weet............. ooit?goede vrienden zijn erg belangrijk.Ik ga ff uitloggen,het raakt me dat N nu weg isen ik maak me zorgenff zelfbescherming dus.ook verstandig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Over de houdbaarheidsdatum misschien?Zou maar weggooien die handel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden