Mupke Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Oh, wat lieffff. :$ Ik was even weg, koffie maken. Maar het klopt wel. Ik realiseer me dat ik mezelf in wezen helemaal niet zou belonen met drinken en roken. Integendeel. Weet ik echt heel goed maar iets wat zolang een patroon was slijt maar langzaam.Jane. klinkt misschien gek hoor, maar ik voel me wel een beetje kanjer nu. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 nou meis, adem maar eens goed naar dat gevoelzodat het groter en sterker wordt:Den hoe voelt dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Ga je nou iri-spiri doen Jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 quote: Originally posted by: MupkeEhh, Nien heet nu Niets? Hoe's da zo gekomen? Zal ze wel aan de moderator gevraagd hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 geintje heintje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Gelukkig maar Jane.Jaap, dat zal wel maar waarom heet ze Niets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Dat kan ik niet beantwoorden, kan alleen gissen. Maar dat doe ik liever niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Zie zo, penne pasta met tomatensaus. Dat zal smaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 De vraag was ook niet speciaal aan jou Jaap. Ik haak eerst weer af. Vanavond heb ik een bezoekje op het programma staan. Heb er zin in , maar ben ook nogal onrustig dus probeer ik nog even mn rust op de bank te vinden. Van de pc wordt ik alleen maar drukker lijkt het wel.Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Zo ik ga ook maar eens koken. Tot nu toe heb ik een goede dag. De euforie van de vorige twee weken is een beetje over. Maar dat zou ook gek zijn als dat maar voortduurde. Hoop dat het nog eens terug komt. (Maar weer een nieuwe uitdaging zoeken) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Whaha, het is doorgevoerd. Heb mijn naam in niets veranderd, voor een ieder die het nog niet duidelijk was. Mijn ex leest mee en ik ben erachter gekomen mijn exschoonfamilie ook. Omdat mijn naam teveel op mijn eigen naam lijkt ben ik getransformeerd in Niets:huh:Zal dus enkele berichten met teveel prive info verwijderen, sorry voor de onrust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 goedenavond allemaal. is het bij jullie ook zo vrolijk weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Mups . Het verdwijnt wel weer..it comes and goes.Ben te lui om het uit te zoeken maar kan Nien niet gewoon Nien zijn en Niets, Niets. Een nietse Nien trekt op geen bal. Dat staat haar gewoon niet.Hmm...pffffff...nu ben ik weer nieuwsgierig en moet ik weer op zoek Vond je verhaaltje wel leuk Rae. Vrouwen in mannen en mannen in vrouwen..Toch hebben we een ander woordenboek . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 @Niets: goed gedaan, internet kan soms nare bijwerkingen hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Goedenavond trouwens, net terug van mijn werk en buikje rond gegeten op dag 5 alweer van stoppoging 2 Vanavond weer even uitsloven in de sportschool, maar eerst even voor de buis hangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 ik heb maar beschuit en aardbeien gekocht. een zomerkoninkje in huis toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Erg creatief is het wel niet echt Niets Niets is daar. Dat klinkt toch niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Ik noem je gewoon muis, Niets..Is way more schattiger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Teveel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Fleurtje, lief meisje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 quote: Originally posted by: TeveelFleurtje, lief meisje ook niet gaan overdrijven hoor:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Dat is niet overdreven Snoepje,Nog een enkele dag en 2 maanden droog, de afspraak nagekomen, tijd voor evaluatie..Das lief, das dapper, das Fleurtje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Tja dit is allemaal openbaar, dus niets (van niets drinken) leek me beter. Lijkt op mijn eigen naam. Maar noem me please geen muis, zo noemt mijn zwager mijn zus al... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 He hallo, lekker druk op het forum. Heb de cursus er weer opzitten. Wel ontzettend onweer en hagel tijdens terugrijden, 70 op de snelweg, en ook nu regent het hier nog flink. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 teveelja dapper is ze wel..maaaaar niet altijd lief hoor:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden