will Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Goedemorgen luitjes, ik begin alvast de ontbijttafel te dekken. Fruitsap, koffie en thee met sandwiches, pistolekes en notebrood. In orde voor iedereen ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Allez, waar zit nu die ochtendploeg eigenlijk seg ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 3 op een rij, en ik ben er mee weg. Nog één bootje losgooien en dan huiswaarts. Ik hoor mijn bedje en Bazma al roepen Smakelijk en tot strakjes misschien !Oh ja, mups en fleur, ik heb jullie nog gelezen hoor en idd Camden was héééééél speciaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Goeie morgen,Will je bent er lekker vroeg bij! Ik lust wel een koffie en een pistoletje, lekker.Wat heerlijk om nuchter wakker te worden, op naar dag 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Nou, das ook niet leuk voor Wil, helemaal gedekte tafel met alles er op en er aan.... slaapt iedereen uit... Maar alsnog lekker .... En jij lekker slapen hoor Wil. En nien, ook goeiemorgen... nuchter ziet het er allemaal een stuk lekkerder uit he?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Goeiemorgen iedereen,Gisteren heb ik niet gedronken, best trots, op iedereen:). Fijne dag:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Ook goeiemorgen Summer... Nou vooor jullie allebei een boeketje om het ontbijt nog leuker te maken: :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:Dat hebben jullie wel verdiend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Dankje!:heart::heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Je hebt er zelf je best voor gedaan hoor Summer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Moghu kanjers:heart:Poeh wat heb ik geslapen zeg. 11 uur. Maar ben nu wel weer uitgerust hoor.Zo nu eerste een bakkie pleur en lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Hier trouwens nog geen druppel regen gevallen... en volgens buienradar gaat er ook niets vallen de komende dag.... Aan de ene kant .... als het zonnetje er nou ook weer doorkomt helemaal fijn... aan de andere kant... een flinke bui zou wel goed zijn geweest voor de tuin, nu zal ik straks zelf maar eens met de slang aan de gang gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Goooeie morgen Bol. Lekker bakkie en even lekker rustig wakker worden, das beter dan je verslapen zoals gisteren he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 goedemorgen frummers....vandaag 100 dagen niet gerookt..het is te voelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:Niwi.... je bent een kanjer, gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 dank je wel, Yvonne...een dag met een keer he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 goeie morgen,al meer mensen wakker dus.Niwi wat goed zeg 100 dagen niet gerookt! gewoon zo in 1x gestopt of met hulpmiddelen?Summer super doorgezet, ook een nuchtere ochtend dus/Dank voor jullie steun gister, ik zat op het randje, maar droog gehouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Uhmmm, heb het vlaams woordenboek er ff op nagekeken Niwi... maar 'keer' komt er niet echt in voor. Bedoelde je zoiets als: een dag met een gouden randje? Hm, zou het best eens kunnen zijn. Keer in de vorm van rand, zoom van een stuk stof... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Niwi wat ben je toch een superkanjer hé? Een groot voorbeeld voor iedereen. Ja Vonneke dat was me wat. Ik en me verslapen. Nou was ik nog optijd hoor want het vriendinnetje waar ik altijd mee mee rijdt is nooit op tijd.Zit er aan te denken om vandaag mijn achtermuur van m'n huis weer eens te witten. Dat is al zo lang geleden en moet hoognodig gedaan worden. Ff kijken op de radar hoe het weer vandaag is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Goedemorgen lieve mensen...leuk om jullie te zien, hier ontzettend lekker druk met werk, studie en veel meer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Lekker he niet roken. Ik weet mijn stopdatum niet meer anders zou ik ook mijn dagen kunnen noteren.Ik hoop dat mijn houding tov alcohol ook zo wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Uhhhhh Bol, ik geloof dat jij wel buien kunt verwachten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 @Nien,met behulp van Champix....een kuur van 14 weken, maar ik heb nergens geen last van gehad...was alleen maar vrolijk tijdenshet stoppen...en dat is wel eens anders geweest...@Yvonne,dag per dag he....dat weet je ook wel...en ja, ik ben aan het vervlaamsen....maar dan op zijn vlaams gezegdals je bij de hond slaapt, krijg je zijn vlooien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 En natuurlijk ook een goedemorgen voor Jaap en Susan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Nien,als je nu weet wat drank aanricht met je....wil je dan eigenlijk nog wel drinken ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 quote: Originally posted by: niwi@Yvonne, dag per dag he....dat weet je ook wel... en ja, ik ben aan het vervlaamsen....maar dan op zijn vlaams gezegd als je bij de hond slaapt, krijg je zijn vlooien... Hihi, die had ik er niet achter gezocht.... Maar goed.... dan doe ik dat gouden randje voor jou er wel om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden