Spring naar bijdragen

vrijdag 29 april


igor

Aanbevolen berichten

Je bent lief Lenie,
Als ik je lees, dan weet ik dat je het uit medeleven doet,
maar misschien ga je iets te snel.
Of was ze gewoon niet thuis, dat kan ook natuurlijk...

Anyway ik hoop dat jullie in de toekomst een soort van steun en toeverlaat
van elkaar kunnen worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 368
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Je bent een lieverd Susanna:sun:

Hoop dat Janneman dadelijk als ie terug komt van het boodschappen doen, even iets laat weten. Gek dat ik me toch wat bezorgd maak.

Hebben jullie dat nu ook? Soms kun je, in mijn geval heel ver uit het verleden, gevoelens krijgen. Weten hoe je je op bepaalde momenten voelde.
Zo kreeg ik net een gevoel dat ik ook had toen ik de Suske en Wiske aan het lezen was. of Donald Duck. Ik voelde weer echt het gevoel dat ik toen had.
Soms heb ik dat ook als ik in eens herinneringen krijg dat ik op school een stempel kreeg voor goed gedrag. Dat is misschien maar een of twee keer gebeurd omdat ik niet zo'n lieverdje was, maar dan voel je je op dat moment het zelfde als toen. Zelfs na ruim 50 jaar lijkt dat moment weer ineens zo dicht bij.

O weer vergeten. goeie avond Witje.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap je helemaal susanna
Ik vind t leuk om je er ook anders naar te laten kijken.
Zonder dat je t wist heb je misschien ook weer andere laten inzien dat het ook anders kan.
Het meeste werk heb je nl zelf verzet en dat vind ik zo mooi om te lezen.
Ga vooral zo door!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Susana

Dank je lieve Witte..ik had niet zo bedacht...maar ik moet zeggen dat zonder jullie hulp had het me niet gelukt..want toen 10 maanden geleden ik dronk bijna elke dag..ik was weg...en jullie hebben me geholpen met jullie woorden beetje bij beetje om mijn balans te vinden...en daardoor ik kom iederen ochtend om te zeggen goededag..misschien zeg ik niets meer..maar ik wil wel doorgeven dat dit helpt..



respect....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
witte

Je bent lief Lenie,


Als ik je lees, dan weet ik dat je het uit medeleven doet,


maar misschien ga je iets te snel.


Of was ze gewoon niet thuis, dat kan ook natuurlijk...




Anyway ik hoop dat jullie in de toekomst een soort van steun en toeverlaat


van elkaar kunnen worden.



denk dat ze niet thuis is...ze had het over een vriendin.....

ga ff radio 2 luisteren....vette disco!!!...old skool!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga morgen de andere helft van m'n huisje schilderen en daarna ff naar de markt. Kijken of ik een werphengeltje op de kop kan tikken ergens. overmorgen forel vissen. Heerlijk ik verheug me er nu al op.
Lekker aan de waterkant, helemaal niets zitten vangen. Maar weten dat er heel veel vissies rond mijn aas zwemmen, en me uit zitten te lachen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedeavond luitje,
Heb even bijgelezen...@ Gaby: waar ben je??? Hoe gaat ie???

Ik heb op een smal draadje gebalanceerd vandaag...
Maar ik heb het weer gered!

De dingen die ik wilde doen vandaag wilden niet zo vlotten, werd dus wat chagrijnig.
Toen mijn buufje in de tuin een wijntje ging zitten drinken dacht ik:
Ik wil ook!!!
Maar ik wil morgen fit opstaan en er een mooie dag van maken, dus sterk gebleven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal!

Vanavond gewerkt en door een hoosbui naar huis gefietst. Nu even hier op Pb's te lezen en zo..Vanmiddag het boek "help ik (ver)zuip!" gekocht. Het lag voor 5 euro in een doos voor de boekenwinkel:) Die is van mij, dacht ik!
Heb het in 1 middag uitgelezen. Het las heel gemakkelijk en wat een herkenning:$ Vooral het gesjoemel met hoeveelheden en glazen..dat stiekeme...:o

Mocht je het boek kunnen lezen, een aanrader:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat boek heb ik ook gelezen. Ook in 1 middag.
Heftig hoor, toen ik het uit had dacht ik: dan valt het met mij nog wel mee....
In vergelijking met haar dan he??

Ik heb gisteren geprobeerd om dat boek van Mariette Wijne te bestellen bij bol.com, maar het was daar nog niet te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen zal ik julie eens wat vertellen. Het is hier net of het nacht is, zo ontzettend donker. Het onweert en ik lig heerlijk met mijn klein supertje op de bank te genieten van al dat mooie licht in de lucht. Mensen wat is de natuur toch mooi en heerlijk, en wat voelt het zo beschermd hier in m'n huisje.
Wat kan een Bolle toch genieten van de kleine dingen van het leven.

Priem, geweldig meid, wat ben je sterk geworden hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nu braaf m'n refusal net geslikt, dus ben safe....

vanmiddag zo'n trek, en toen als een gek wat acgterstallige dingetjes gedaan, (ex)vriendje kwam inene weer langs, we zouden gaan praten, maar hij ging hout halen en verder met m'n tuin, heb het maar zo gelaten... nu is ie gereedschap halen voor morgen , dus blijkbaar gaat ie morgen verder, en vanavond wil ie even met me naar de vrijmarkt om te kijken of er iets leuks op de kop te tikken is voor de tuin,

snap er geen hout van, gister was het nog allemaal over en uit, toen moest er gepraat, en vandaag werkt ie weer in m'n tuin? zal toch ooit een keer gepraat moeten worden,mannen...

nu ja, heb i.i.g refu ingenomen, dus kan iet drinken, nu ook helemaal geen zin in, eigenlijk moe, kort nachtje gehad, maar goed kan morgen uitslapen, heb pas s'middags vrijwilligerswerk, bedankt voor al jullie reacties :heart:

en ik ben blij dat ik de eerste niet neem vandaag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
bolletje

Mensen zal ik julie eens wat vertellen. Het is hier net of het nacht is, zo ontzettend donker. Het onweert en ik lig heerlijk met mijn klein supertje op de bank te genieten van al dat mooie licht in de lucht. Mensen wat is de natuur toch mooi en heerlijk, en wat voelt het zo beschermd hier in m'n huisje.


Wat kan een Bolle toch genieten van de kleine dingen van het leven.




Priem, geweldig meid, wat ben je sterk geworden hé?




echt????
ik zit hier met me balkon deur open
heerlijk weer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...