Spring naar bijdragen

Zondag 1 mei

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 324
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen dames,

Dank voor de complimenten.
Fleurtje gefeliciteerd, ik ben zo blij dat we het gehaald hebben en vind het geweldig zo saampjes.
Ben benieuwd hoe je verder denkt te gaan, maar dat komt nog.
Moet tot mijn schande bekennen dat ik nog in bed lig, vrouwlief slaapt nog.

Heb vandaag eigenlijk middagdienst maar heb vrij genomen.
Had vorige week een pijpensnijder van mijn zwager geleend om die cv in de caravan te installeren.
Heb het ding niet gebruikt maar wel in Limburg laten liggen.
Nu heeft hij hem morgen zelf nodig en zal ik hem dus moeten halen.

Maken we er maar een gezellig dagje van.
Dat zou jij ook moeten Fleurtje in plaats van vandaag poetsen.
Er zijn een boel redenen om vandaag alleen leuke dingen te doen:
1: het is zondag
2: het de dag van de arbeid (de dag om per definitie niet te werken)
3: het belangrijkste, 61 dagen niet gedronken, je doel gehaald, dan moet je jezelf verwennen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vlieg tussendoor binnen en buiten.

Ramen net gelapt. Niet mijn sterkste punt :(. Die vegen blijven erop. Nu ja als de zon juist staat zie je er niets van dus ikke laat het niet aan mijn hart komen :D

Visjes vangen?? Deed ik vroeger ook wel eens met dochter. We gebuikten geen wormen maar zo van dat nep aas. Wormen zijn vies :wacko:. En had ook wat problemen met het arme visje eraf te halen. Het vissen was leuk op zich maar dat haakje er weer uit krijgen?? Arme vis..Dus riep ik altijd iemand anders om het te doen :D. Maar wel superleuk.
Dus veel visjes voor jou gewenst bolletje!!

Teveel: poetsen is een noodzakelijk kwaad :D

Terug ff naar de emmer :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dinah, Fleurie en Har. wat een tijd al hé, twee maanden? Vind het ontzettend knap hoor en geef jezelf nog maar eens een extra schouderklopje, want het is niet niks.
Merk dat ik ontzettend trots ben en er een fijn gevoel van krijg. Want daar doen we het toch voor mensen om zulke kanjers te krijgen.
Op naar de volgende twee maanden.:heart::sun:
Fleurie maar ze zijn zo dol op wormpjes, dus ik heb hele goeie kans dat ik er toch eentje vang. Het weer zit wat dat betrefd wat tegen. Vissen houden van regenweer, want van zon worden ze wat sloom en zitten veel dieper. Ach het gaat ook om de spanning en de lol. Heerlijk bij de waterkant zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goodmorning, Fleur, Teveel. GEELICITEERD met de TWEE MAANDEN!!!! Helemaal te gek.
Dan heb je veel lastige momenten overwonnen!
Gisteravond een moeilijke avond gehad, met iemand mee een kroeg ingeweesr en was toch wel lastig, maar veel koffie gedronken, ahum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...