Rae Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeWorkshop: Hoe vang je een man? Met stroop natuurlijk :light: Stap 1: verover naam en adres van Rae. Stap 2: pbStap 3: Kleed u goed en doe een stevige bescherming aan (lvl 5 stoneskin bv. of lvl 2 image mirror)Stap 4: Incasseer de initiƫle charme offensieven en ga daarna in vrede op stap met ... RAEMAN! (reclamespot) RAEMAN, het antwoord op uw vragen!!!!(reclamespot) Hoe doe je het? met RAEMAN!!!!!!!(Reclamespot) Heb je ook zo van die dan dagen ... geen lust ... geen zin, bel dan RAEMAN!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Ok, ok, ik ben hopeloos, wie niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Jee Fleur. Wat een lange werkweek heb jij! Wij hoeven de komende week maar drie dagen. En dan vieren we alwƩƩr feest! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Ik ga teveel tikfouten maken. Dat is meestal wel het signaal dat ik naar bed moet.slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 RAEMAN paraat, wat kan ik voor je doen, bor!? Raeman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Wel, Bor. RAEMAN is er om: ZIN in het leven te herstellen. LUST in lichamelijk genot te herstellen. Ps: ik zit in een echtelijke ruzie momenteel. Dus diensten kunnen vertraging oplopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Ha die Borook voor jou;hoop dat het zo goed als haalbaar is met jeof liever eigenlijk, nog beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 ik duik mijn nestje inslaap lekker allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Ha lieve Jane is er eindelijk ook sƩ, wel gezandstraald, mar toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Alle knuffels en handen aangenomen hier. Natuurlijk zijn wij "wij". Wie anders ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Ook ik schoonspring de koffer in. Welterusten! En morgen weer vol levenslust de week tegemoet. Heerlijk je een dubbele hernia werken. 'k verheug me er nu al op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Sommige mensen zullen het wel gek vinden, anderen onnozel maar maakt mij niet uit. Ik geloof daar gewoon in of ik heb voldoende fantasie om erin te geloven. Maar ik denk dat de natuur vandaag mij de boodschap heeft gegeven dat ik me niet zo schuldig hoef te voelen over die konijntjes gisteren. Sinds deze ochtend heb ik namelijk bezoek van een "wilde" kat, hij heeft de kleur van de maan en echt een prachtbeest om te zien en het grappige van alles is dat ze hier al jaren bezig zijn hem te vangen. Vanochtend is hij binnengestapt tot ergernis van mijn grote katers een hoop herrie maar vond zijn plek onder mijn bed. Ik heb de hele dag de deuren en ramen open gehad, zodat ie weer vrij kon zijn. Maar het maffe beest blijft gewoon zitten. Ik als kattenmens vind dat een heel groot compliment, ik heb Ā“m zelfs vluchtig aan mogen raken om zeker te stellen dat ie niet ziek is. We zullen wel zien of ie blijft of niet, ik vind het al zowiezo erg tof dat zoĀ“n dier bij mij binnenwandeld, ik bedoel ik was ooit kattenvanger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Spud,Wees op uw hoede!Wilde zwerfkatjes zijn geen katjes om zonder handschoenenaan te pakken.Wellicht is deze opperkat erop uit gestuurd om wraak te nemen.Katten houden niet van kattenvangers.Nu houdt hij zich gedeist, om in een onbewaakt ogenblik genadeloos toe te slaan.Dus... vertrouw hem/haar niet.Scherp blijven Spud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Terug weg, duty callsHi Spud. Cava ??Lees je later wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 De Soothe sƩ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 2x ? Nu echt weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Ik herken dat schuldgevoel, Spuddeke....een hondje op Aruba, ik zal je de details besparen. Ik zie dat koppie nĆ³g voor me.....Dat soort dingen moet ik nu ook wegduwen, zodat ik beetje eelt op mn ziel kan kweken. Krijg er nachtmerries van, echt ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Hoi Will , Ća va? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Goeienavond allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Weg jij, kattebeest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Anders laat ik Jimmy los. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Marjo, stiil in the land of the living? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Hey Woman, toch zijn wij mensen degene die dat doen hoor! :$Hey spring in het veld en radslag overwaards! Hoe gaat ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Ja Soothe, beetje beter vanavond, zeker nu ik MyLady hier ff terug zie. how's joe ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Pas maar op hoor Soothe anders stuur ik Felix en Max op jou af, jij bent immers de baas en Jimmy weet niet beters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden