Spring naar bijdragen

Zondag 1 mei

Aanbevolen berichten

quote:

Originally posted by:
fleurtje

Workshop: Hoe vang je een man?

Met stroop natuurlijk :light:

Stap 1: verover naam en adres van Rae.
Stap 2: pb
Stap 3: Kleed u goed en doe een stevige bescherming aan (lvl 5 stoneskin bv. of lvl 2 image mirror)
Stap 4: Incasseer de initiƫle charme offensieven en ga daarna in vrede op stap met ...

RAEMAN!

(reclamespot) RAEMAN, het antwoord op uw vragen!!!!

(reclamespot) Hoe doe je het? met RAEMAN!!!!!!!

(Reclamespot) Heb je ook zo van die dan dagen ... geen lust ... geen zin, bel dan RAEMAN!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 324
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sommige mensen zullen het wel gek vinden, anderen onnozel maar maakt mij niet uit. Ik geloof daar gewoon in of ik heb voldoende fantasie om erin te geloven. :D
Maar ik denk dat de natuur vandaag mij de boodschap heeft gegeven dat ik me niet zo schuldig hoef te voelen over die konijntjes gisteren. :)

Sinds deze ochtend heb ik namelijk bezoek van een "wilde" kat, hij heeft de kleur van de maan en echt een prachtbeest om te zien en het grappige van alles is dat ze hier al jaren bezig zijn hem te vangen.
Vanochtend is hij binnengestapt tot ergernis van mijn grote katers een hoop herrie maar vond zijn plek onder mijn bed. Ik heb de hele dag de deuren en ramen open gehad, zodat ie weer vrij kon zijn. Maar het maffe beest blijft gewoon zitten. Ik als kattenmens vind dat een heel groot compliment, ik heb Ā“m zelfs vluchtig aan mogen raken om zeker te stellen dat ie niet ziek is. We zullen wel zien of ie blijft of niet, ik vind het al zowiezo erg tof dat zoĀ“n dier bij mij binnenwandeld, ik bedoel ik was ooit kattenvanger. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud,

Wees op uw hoede!
Wilde zwerfkatjes zijn geen katjes om zonder handschoenen
aan te pakken.
Wellicht is deze opperkat erop uit gestuurd om wraak te nemen.
Katten houden niet van kattenvangers.

Nu houdt hij zich gedeist, om in een onbewaakt ogenblik genadeloos toe te slaan.

Dus... vertrouw hem/haar niet.

Scherp blijven Spud.B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik herken dat schuldgevoel, Spuddeke....een hondje op Aruba, ik zal je de details besparen. Ik zie dat koppie nĆ³g voor me.....
Dat soort dingen moet ik nu ook wegduwen, zodat ik beetje eelt op mn ziel kan kweken. Krijg er nachtmerries van, echt !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...