igor Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 ik doe mezelf morgenvroeg om 8.45 een kadootje dan sta ik 11 weken droog (11 is gekkengetal, gek kadootje ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 Iets waardoor elke man overbodig wordt Igor, of had je dat nu al? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 ik denk zo ontbijt op bed .gebracht door een leuke man Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 @Teveel,Een Sociaal Restaurant is een instelling van de Vincentiusvereniging. Daar kunnen mensen die financieel weinig te besteden hebben een 3-gangen maaltijd nuttigen voor weinig geld. Denk aan uitkeringgerechtigden, pensioengerechtigden, asielzoekers, maar ook daklozen en zwervers. Als je echt geen cent te makken hebt is het zelfs gratis. 'k heb vandaag de kok geholpen met de voedsel(voor)bereiding en deels ook geserveerd. En ja, 't woord 'Sociaal' zegt 't al, af en toe een praatje maken met de mensen. Je kunt begrijpen dat veel van hen met hun ziel onder de arm lopen. En dan moeten ze even hun verhaal kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 Nou harry zo'n man als Gunn lijkt me eigenlijk ook wel ideaal. en het moet er ook nog een zijn met aardig wat centen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 Een mooi iets zo n Sociaal Restaurant Gunn,Igor wat centen zal Gunn wel hebben maar of dat met euro's ook het geval is weet ik natuurlijk niet.Hoe dan ook mijn zegen hebben jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 Zo weer thuis nu en even het forum nagelezen.Jaap gefeliciteerd met je 8 weken, zover ben ik nog lang niet! Ekstertje ook gefeliciteerd, gisteren een half jaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!Borretje, balen dat je zo geplaagd wordt door trek. Het plaagt mij de laatste dagen iets minder, nu ruim 17 dagen droog.Lenie, na vandaag wel alweer een week droog !! Zo snel gaat het dus.Ik voel mij moe en vaak alleen, voorheen zoop ik dat weg, nu voel ik het!Ik voel mij sterker worden, de drang is echter soms onverwachts enorm.Ik denk telkens doorgaan doorgaan, je bent gestopt. Nooit meer!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 Igor ook gefeliciteerd met 11 !!!! weken droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 jan jij ook goed bezig hoor:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walbo Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 goeie avond allemaalik lees dat het weer een droge dag is geweest vandaag.en een aantal hebben weer een mijlpaal berijkt.jaap 8 wekenekstertje 182 dagenfleurtje 2 maandenpatrick 8 dagenniets 2 dagenigor 11 wekenvoor allen :present::present::present:hoop dat ik niemand vergeten ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 Goedeavond luitjes,Het is weer gelukt vandaag.Had vanmiddag wel trek!Zat om half 5 al aan de soep.Lekker pittig.Kom juist terug uit het filmhuis.Prachtige film gezien.Jane: ik zet nog snel iets voor jou (en andere belangstellenden)op tuinperikelen.Over een kruid.Aanpassing = typfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 Best druk wat aantal ingelogden betreft. Maar hier is het stil? Ik ga daar ook niks aan veranderen. Heb niet zoveel te melden vandaag.Alles loopt op de route zoals die hoort.En ik ben moe en slaperig dus ga ik lekker vroeg mn bedje opzoeken.Tot morgen allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 Ik heb iets nieuws bedachtIk ga briefjes ophangendat ik wil oefenen met dansles geven5 euro ppen max 2 dames per keer, anders past het niet in mn ministudiootjewat een goed idee zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 Ik duik de bank op voor Bones met een lekker warme kop anijsmelk.Hoop dat ik het einde van de serie red, moe maar voldaan...Truste voor strakkies allemaalEn Bor, je weet... Ik ben stand-by voor je:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 Slaap wel, Mupke. Niet te vroeg wakker worden, hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 BTWStrak plan Woman:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 Ja goed he, best idea ever Ze worden steeds beter, die ideeen van mij, dat krijg je dr van als je koppie helder is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 'k ben moe en ga dus slapen. Buona notte, gente!ZZZZZzzzzz... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 Woman, hoop dat je snel klanten hebt. Tis in ieder geval geen geld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 Bor ik klonk vanmiddag misschien wat hard. Maar het was goed bedoeld. Ik had vorige week geloof ik zo'n dag. Zat ik van om 3 uur nog te klooien op het forum. Kwam verder tot niets en voelde me er erg ontevreden over. Kreeg zelfs zin om te drinken (door het ontevreden gevoel over mezelf). En daar kan het forum natuurlijk niet voor bedoeld zijn.Was natuurlijk mijn eigen schuld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 Klanten... ander woord dan... leerlingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 ff binnenspringen Man man man toch...soms lig ik toch echt in een deuk met jullie zenne! Rae die niet meer naar de vrouwen gaat kijken :D Ja halloooo...Da ziede van ier Gaby die hoopt dat ze kikkerdril heeft :D . Hilarisch!De rest ben ik alweer vergeten, denk ik..ach ja mag ook wel na een superdrukke werkdag Enorme trigger ook maar drinken moet je om de juiste redenen doen zeg ik dan maar.Ok ik hoor mensen al denken 'drinken moet je helemaal niet!' maar daar geloof ik niet in . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 Ik gebruik wel erg veel van die emotions...(zonder emotions, maar moest me wel inhouden)Wat kan mij het schelen . Nha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 Ik heb Aicha al een tijdje niet meer gelezen Kom eens binnenwippen meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden