blondie6173 Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 Igor ? Vertel... Please, je maakt me nieuwsgierig:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 Ikke ook... Verdiend meis !!! Geniet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 niet eerlijk meiden,voel me buitengeslotenen spiek hier steeds uit nieuwsgierigheidterwijl ik al lang weg moest zijnIgor, please????aagje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 Crackers zitten er weer in, ik ga verder in mn tuin.Nog een uurtje en dan kan ik met een boek in de zon:DBTW. Igor, ga je het nog hier ook vertellen of hou je iedereen in spanning ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 ik hou nog even de spanning erin stel je voor dat m'n grote broer het leest dan kunnen ze hem afvoeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 het is een scheet, maarrrrrrrrrrrrrrrr bezet en je mag er niet aankomen en niet naar kijken. ik heb ook nog eens een hele lieve schoonzus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 Van Igor niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 achterhaalddag dag:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 als je aan m'n grote broer komt kom je aan mij dus weet waar je aan begint. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 en nu ben ik weg.de bus zit er trouwens weer in hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 dat moet toch andersom zijngrote broers die kleine zusje beschermen?feministe:Dnu echt wegdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 Blondie je hebt dan wel vuurvaste stenen nodig hoor anders gaat het niet. En ook het cement moet vuurvast zijn. en onder moet je wel een gaatje open laten anders trekt hij niet. Verder is het vrij simpel, gewoon een vierkant metselen ter grootte van je rooster. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 Ik heb een lelijk plafondIn mn ministudiootjeEn een heleboel oude cedeesEn velpon Erg leuk, dus als jullie nog oud cedees hebben, niet weggooien maar bewaren. Komt wel weer een meeting, toch ?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 Bor, Heel hard tegen de muur gooien ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 Bol, dank je voor je tip. Het wordt een soort stenen tafel waar ik mn BBQ op kan plaatsen en bij slecht weer onder kan zetten.Neem aan dat ik dan geen vuurvaste stenen nodig heb ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 Lieverd, loop en neem geen risico en weg met die fles...Speel niet met vuur !!!Zonde voor wie ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 quote: Originally posted by: SowhatGoedemorgen allemaal. Lenie,heb je laatste bericht van vannacht gelezen,wat is er aan de hand? ben compleet de mist in gegaan gisteren....god wat baal ik van mezelf zeg!ik wist niet dat het zo moeilijk was.de stomme belachelijke drang die het uiteindelijk toch weer wint van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 Wat overgaat ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 Lenie, waardoor is het misgegaan ?Kop op, bek op het stuur en gaan met die banaan:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 geen echte reden blondie.gewoon stom van mezelf om toe tegeven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 Bor, Je weet dat die trek weer verdwijnt,zolang je die eerste niet neemt.Geef je toe aan die trek dan begint het hele gezeur weer van voren af aan en weet je dat je het niet bij die ene kan laten.Dus waarom iets doen waarvan je weet dat het misgaat ?Waarom het risico nemen ?Kiep die fles leeg en ga wat afleiding zoeken,whatever ook helpend is voor je.Geef niet toe aan je zelfmedelijden !!! Actie !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 zo voelt het wel.weer gefaalt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 Las net terug dat je het gisteren zo koud had Lenie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 ja vreselijk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 Bor Je weet dat ik van je hou en dat het mij pijn doet om je zo te zien struggelen...Ik wil je graag helpen, maar dan moet je daar ook voor openstaan en je niet af gaan reageren op mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden