Teveel Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Dank je Witte,Fleur komt de eer toe volgens mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 quote: Originally posted by: snoepjelenie wat er ook mis gaat geen rede om te gaan drinken..help toch niet wordt je alleen maar bozer..adem halen en ga thee zetten zware ruzie met m'n %&%$%^# kind.....dus boos ben ik toch al....nog een half uurtje dan ga ik lopen met de honden en Niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Die ook zeer zeker, daarom schreef ik over jullie.Maar waarom alleen Fleur en jij niet dan?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Hi allemaal,kom me nog even snel melden voor ik de deur uit ga. Helemaal goed gegaan vandaag. En ja Lenie en ik gaan vanavond even een stukje lopen, maar na dodenherdenking. En nee, er wordt niet gedronken, althans geen alcohol:)Woman wat een verhaal zeg, weet niet zo goed hoe ik moet reageren..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 en ja...heb ...........*scheld*...... weer gedronken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 leniedat zal nog wel meer voorkomen ruzie met je kindmaar goed dat je straks lekker ga lopen en gezelligsluit een pact af met elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 door frustratie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 lenieniet meer in huis halen..dat is vragen om moeilijkheden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 quote: Originally posted by: snoepjelenie dat zal nog wel meer voorkomen ruzie met je kind maar goed dat je straks lekker ga lopen en gezellig sluit een pact af met elkaar nou sorry....als je voor * en van alles nog wat word uitgescholden/????alleen maar omdat ik zei dat het eten klaar was en hij in slaap was gevallen?...dus nu nog een keer moet eten?,,pffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 quote: Originally posted by: snoepjelenie niet meer in huis halen..dat is vragen om moeilijkheden sja...............het ging ( eerst) goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 ff uitleg....meneer is kwaad dat ik hem heb laten liggen en zo laat pas wakker maak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 leniedat is respectloos ..en moet je ook niet pikkenmaar drinken los het niet op..eet die lekker toch niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Lenie, kun je nu nog wegkieperen wat je nog hebt ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 hij heeft inmiddels sorry gezegd en gegeten...hij gaat zo weg....en ik ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 quote: Originally posted by: SowhatLenie,heb je nu nog meer drank in huis? nog 2 halve liters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Lenie, als je kind scheldtis dat zijn probleem, niet de jouwe,jouw verantwoordelijkheid qua drinkenligt bij jou, en het feit dat je gekocht hebt,betekent dat je daar je kind niet de schuldvan kan geven.En van het drinken zelf ook niet natuurlijk.Eerst naar jezelf kijken meis, en je verantw. nemen.niks is het waard.gooi het svp weg en zorg dat je straks lekker aan de wandel kunt,sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 vind het ook vreselijk dat kinderen zo tegen ouders kunnen scheldennou ik zeg je..ik zou hoe oud ze ook zijn het niet pikkenze mogen alles zeggen en hun mening geven maar wel op een normale nette manier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 * jank*....je hebt wel gelijk!Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 sjeesus...ben 1 jankbuil nu......hoop dat ik het zo weg kan lopen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Is de drank nu weg, of staat het nog in huis?? Lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Ga even Schindler's list kijken. Mijn ouders hebben allebei de oorlog op een afschuwlijke manier de oorlog meegemaakt. Kan het soms niet vergeten wat er allemaal is gebeurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 quote: Originally posted by: witteIs de drank nu weg, of staat het nog in huis?? Lenie wat denk je zelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Geen idee Lenie....Vertel het me maar (als je wilt tenminste) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 weggooien lenie als je dat nog niet hebt gedaangeeft rust, echt. zet m op meid!ik sluit even af voor de dodenherdenkingen de films ernarespect:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Lenie, Niets komt zo langs bij je... Is zij dan sterk genoeg om de drank bij jou te weerstaan ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden