Spring naar bijdragen

Woensdag 4 mei 2011

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen lui,
Koffie, thee, cola en jus staan klaar.
Dus wakker worden maar.
Bewolkt hier, maar nog steeds geen bui.

Hoef niet zo vroeg op werk vandaag te beginnen
Doe dus vooreerst maar lekker rustig aan.
Kon dus ook wat later naast mijn bedje staan.
Maar heb het eerste bakkie leut al binnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 284
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik dacht eerst, moet ik gaan vertellen? Zo van luister eens ik drink niet meer. Nee daar heb ik geen zin in. Ik drink gewoon niet en als ze er naar vragen vertel ik hoe het zit.

Ik denk wel dat er vragen komen. We dronken altijd wijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk wel positief. Gek, in het begin was dat waar ik misschien wel het meest tegen op zag. Dat vertellen. Voor mij geen alc meer, doe maar wat anders. Ik maakte dat veel groter dan het was. En bijna altijd was de reactie positief en begripvol.

Een week of 10 geleden waren ze hier voor het laatst. Ze hadden een paar flessen wijn meegenomen. Een was nog op dicht. Die willen we de volgende keer drinken grapten ze. Nou die staat nog naast de TV. Die moet maar op vanavond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede morgen allemaal.
doe mij maar een koffie, jeetje wat heb ik geslapen. ik viel op de bank al in slaap en toen ik wakker werd ben ik maar meteen het bed ingestapt. ik zou nog wel een rondje willen slapen.
werd vannacht wel geplaagd door kramp in het been, maar ja dat kan ook niet anders na gisteren ;)

Jaap succes met je schoonouders en niet meehelpen met die fles hoor.

Borrie goede zin? :D

yvonne hier gaf het net -3 aan :o heb je echt buiten een peukie staan roken? bbbrrrr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
borretje

Quote; Die moet maar op vanavond.

Jaap;??!!

Ik denk dat hij zijn schoonouders hiermee bedoelt Bor :D

Ook goeiemorgen NIets.... gaat goed he?
Dikke pluim..

Tsja Bor, dat zijn twee behoorlijk uiteenlopende reacties...
Kan me indenken dat je af en toe ook helemaal geen zin had om uit te leggen..

Jaap, gek he dat je je zo druk maakt over de reacties dan?
Maar over het algemeen vinden mensen het helemaal niet zo gek als iemand geen alcohol nuttigt.
De meeste mensen vragen niet eens door.
En als ik ff nadenk.... er zijn zoveel mensen die zelden of nooit drinken.... en dat zijn echt niet allemaal mensen die voorheen iedere avond lallend hun bed instapten hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja of nee, ik was niet van plan te helpen met die fles.

Ik heb er inderdaad niet heel veel moeite mee als anderen om me heen drinken. Ik woon in een woongroep he. Ik kan niet van mijn medebewoners verwachten dat zij niet drinken. En ook elders niet, trouwens. Eerst was ik ook een buitenbeentje, dronk het meest, nu het minst.

Bor, Reactie 2 is wel wat flauw ja. En nooit wat gezegd natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Igorie wat ik iedere keer vergeet te vertellen is dat Puck zo'n ontzettend veel speelt en plezier heeft van het piepspeeltje dat je voor haar mee gebracht hebt. Ze is er, als ze niet op haar bot aan het knagen is, de hele tijd mee aan het spelen. En dan gaat ze te keer joh. Mooi om te zien.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk geslapen Borrie.Sinds ik niet meer drink, slaap ik zonder medicatie. Val meestal zo na een half uurtje in slaap en slaap de hele nacht door. Nu drink ik s'avonds ook minder melk of iets anders dus hoef er s'nachts ook minder uit.
Heb jij een beetje kunnen pitten meis?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen:D

Vandaag maar eens afmaken waar ik gisteren geen puf meer voor had...
Maar eerst koffie en een peuk.

Vanmiddag bezoek van mn sponsor.
Zie er toch wel iets tegenop na mn terugval donderdagavond.
Al is het een lieverd...
Doorbijten dus maar, zal vast meevallen.
Easy does it !!!;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor. ik heb altijd amitriptyline geslikt, ook een A.D. Daar sliep ik altijd erg goed op als ik niet gezopen had. Als ik nu een tijd niet goed slaap, neem ik een avond wat pilletjes in en slaap als een roosje.
Nou meid dan proberen om die medicatie te blijven slikken dan slaap je tenminste prima. Dan kun je er overdag ook veel beter tegenaan.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...