Spring naar bijdragen

Donderdag 5 mei


witte

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 270
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dan maar geen monopoly
Ik ga lekker dansen, ook fijn !
Morgen weer een lesje geven, zondag zware workshop, dinsdag misschien een zigeunerworkshop, woensdag mn wekelijks les....heerlijk ! Dat wordt alleen maar meer !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihihi, Woman, in hemelsnaam.... probeer je eigen koppie weer terug te krijgen... op deze manier jaag je iedereen die op les bij jou wil de deur direkt uit....
Good heavens, je lijkt nu meer op een uitsmijter dan dan op die mooie meid die zo goed kan dansen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@rvanth,

Dank je, vriend. :)

Hé, hé, 'k zit op de bank met een slap kamille theetje met honing. Mijn avond eten was een fruit salade.
Appel, sinaasappel, kiwi en nectarine. Beviel me goed. Echter, 't is vrij licht voedsel, dus 'k zal tegen bedtijd wel weer honger krijgen. Na ja. dan nog maar een bammetje kaas eten.

Rustig... en geen 'trek'. :moon:*Happy, happy, joy, joy*:moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond,

Nu we toch bezig zijn met gedaantewisselingen wil ik wel mee doen.
Het stapeltje boeken, wat me aanspreekt en ook wel voor me staat, is intussen een erg geliefde avatar.
Daarom ga ik nu voor het koffertje, ik sleep zo 'n ding elke dag mee naar mijn werk en weer terug naar huis.
Een hoop papieren er in die de reis tig mee maken voor ze een keer nodig zijn, mijn boterhammen, handdoek en schone slip om na het werk even lekker te kunnen douchen.
Dus ja, dat koffertje, dat past ook wel bij me.

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje is klaar met de vijver. Heb een hele hoop emmers eruit moeten scheppen omdat het pompje dat niet meer omhoog kan krijgen. O m'n rug, zei de klager. en dan die stomme koi's die blijven helemaal onderaan zwemmen dus kon ik ze met dat #$%%^& schepnet van mij niet vangen.
Nou zit er nog een laagje water in met kleine vissen dus dat laat ik maar tot zaterdag zitten. Nu zitten m'n koi's in de andere vijver en nu pas ben ik tevreden. Verbeeld je dat er een reiger komt, ben ik al m'n vissen kwijt met dat lage water.
Mensen maak er nog een mooie avond van, de Bolle gaat afsluiten. Morgen weer dienst dus nu even op de bank, lekker knuffelen met m'n kleine meid. Heeft ze wel verdiend want dat heb ik vandaag nog niet gedaan.
Trusten lieverds en tot morgen weer.:heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...