Otje Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Ja Gaby, hij was de oudste zoon, en in die tijd was het nog gewoon dat de oudste zoon het klooster in ging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Dan lees ik het anders Borretje...Excuses om te gaan drinken hebben we allemaal plenty toch? Ik las er vooral extra redenen waarom ik niet meer wil eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 dat hij geen macht meer over je heeft is al een hele grote en goede stap in de juiste richting Respect Woman heel veel sterkte en liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Denker:Sterkte, ik ben zelf 2 keer teruggevallen en werd toen zo boos op mezelf dat dat me nu helpt om niet meer te drinken. Ik denk nog steeds dat ik die 2 terugvallen nodig heb gehad om te komen waar ik nu ben.Woman:Wat een verhaal..Wordt er droevig van. Heb je enig idee waarom het nu ineens naar boven komt? Heftig:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Ja door mn therapie, EkstertjeWe zijn aan het "conceptueren" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Woman, als jouw stiefvader zich net zo gehouden zou hebben aan de tien geboden die Mozes ontving, had jij nu niet met zo'n ellendig leven gezeten lieverd. Je bent en blijft voor mij een superkanjer meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Goedemorgen/middag ok alvast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Wat is conceptueren Woman?:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Een Clown!!! :o Fleur is niet meer alleen....Loontje loontje suikerboontjeETENSTIJD!!!!!!!!!!Hasta la vista Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Dat is een duur woord voor de dingen op de juiste plek zetten, Ekstertje. Ik heb complexe PTSS. Dit was de eerste PTSS, ik heb er nog een paar flinke te gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Ooooooooooh ja...Mups????Lach maar met iemand anders misère ja . God zal je straffen!! gone Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Woman:Bedankt voor het antwoord, nu begrijp ik het een beetje tenminste...Klinkt of je door een hoop rottige herinneringen moet voordat het beter met je kan gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Moet weer weg, ik ga boodschappen halen.Tot morgen maar weer:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Is een lang verhaal maar probeer het kort en simpel te houden.Behoorlijke terugval gehad en weer gaan drinken,kwam ook door verkeerde combi van medicijnen.Arts schreef librium tegelijkertijd voor met AD...en toen ging het helemaal mis, gaf zelf ook toe dat dit een foute combi was...Paar dagen terug stiekum (dacht ik) nog een borrel genomenvriendin kwam er echter achter en ging helemaal over de zeik.Op die avond meteen besloten (ik zou de volgende dag naar de verslavingsarts gaan)om de hele drankkast te legen.Alles door de gootsteen dus (na een hevige ruzie want mijn vriendin wilde dat nou ook weerniet)Vond ze zonde en ze kon niemand iets aanbieden als die op visitie zou komen,en die weten weer niets van mijn probleem dus......Staat nu 1 fles rode, 1 witte en 1 rose in de kast. (dicht, vol en met kurk.)Dus geen halve flessen meer met sterke drank, waar je makkelijk even een slok uit kon nemen.Afijn gisteren alles uitgelegd bij de arts, en hij vond dat een erg goed idee.Zit nu aan een nieuwe kuur librium met langere afbouwtijd.Hij zag wel dat het allemaal even te snel was gegaan.Kreeg toen nog een voorsteler is een middel dat zorgt dat je minder trek krijgt om alcte drinken,of anders antabus....Iedereen hier weet intussen wel dat je dan zo ziek als een hond word als je wel drinkt.Heb gekozen voor het laatste en de arts verteld dat dat eerste middel bij mij niet zou werken.Ik weet gewoon, als ik trek heb drink ik toch, vooral omdat je weet dat er verder tochniets gebeurt.Vanmorgen alle medicatie plus herhaalrecepten opgehaald,librium zit erin en voorlopig elke dag (7dgn) 1 antabus per dag.Vanmorgen in bijzijn van vriendin ook de eerste antabus genomen!!Hou de echte (nieuwe) stopdatum maar op 4 mei.Ga er nu helemaal voor, zeker met de antabus.Is voor mij een goede stok achter de deur en zorg dat er altijd iemand bij isals ik het inneem.Sorry kon het niet korter uitleggen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Het spijt me als ik ergens inbrak,wel heel veel sterkte komende tijd woman!!!!Heb het pas van heel dichtbij meegemaakt...grond zakte zelfs bij mij even onder de voeten weg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Succes Max! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Nee, ik kon kiezen uit 3 mogelijkheden:* Alles opnieuw herbeleven (nou nee bedankt)* EMDR (al gehad)* Alles opnieuw bespreken en conceptueren, en als het kan eventueel vanuit een ander licht bekijken. Dat is wat nu dus gebeurd..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Thanks:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Luchte mij enorm op bor,nu weg, hond uitlaten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Hoi Woman, ik weet niet of je vraag informatief bedoeld was over Mozes. Denk niet dat God Mozes ooit opgedragen heeft zijn zoon te offeren. Misschien verwar je, of verwart je therapeute dit met het verhaal van Abraham, die door God gevraagd werd zijn zoon te offeren om zijn geloof te testen, nadat zijn vrouw Sara, die onvruchtbaar was, toch een zoon baarde. Toen Abraham op het punt stond dit offer te geven, zei God het toch niet te doen en een ram in de plaats te offeren. Afin, hoop dat ik jouw eigen symboliek hiermee niet door mekaar schud. Liefs, Rae. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Okay, Abraham dus.....Dank x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Die lege drankkast, ja absuluut bor!!Loop nu ook langs de drank schappen in de super, maarja antabus zit erin he:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeOoooooooooh ja...Mups???? Lach maar met iemand anders misère ja . God zal je straffen!! gone Weet niet welke misere je bedoelt liefje. Oh wacht, dat van dat jij moet werken vandaag en morgen en ikke niet? Kennen jullie in Belgie niet het gezegde: Je hebt werkpaarden en luxepaardjes .... Dagdag, ga gauw weer de zon in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Nu echt weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Max, als dit voor jou dé manier is om te stoppen: goed voor je!Antabus hebben meer mensen hier goeie ervaring mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden