LaLuna Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Dag allemaal, Ik meld me weer opnieuw. Voor de 3e keer dus. Sta nu 2 dagen droog en hoop dat met behulp van dit forum het begin is van een lange periode...Ik lees alweer een tijdje mee maar blijf iedere keer op de zijlijn staan. Ook zo irl, oorzaak drank. Ik zit erover te denken ook na de AA te gaan. Eerst maar eens frummen, stap voor stap, dag voor dag. Alles of niks that's me... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Welkom LaLuna. Ja dat is het beste, stap voor stap. Op onze dagdraad kun je ook meedoen he? Daar kun je ook schrijven als je het moeilijk hebt. Er word daar over alles gepraat, soms over ditjes en datjes, soms serieus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LaLuna Geplaatst 3 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Dankjewel Madelief Int verleden werden er vervelende opmerkingen gemaakt, daarvoor ben ik weggebleven. Ik heb me voorgenomen dat nu niet meer te doen...scrollen en doorgaan;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 LaLuna, Ja dat komt soms voor. Inderdaad scrollen, het is zoals in het echte leven. Gewoon blijven schrijven hoor! Je bent hier voornamelijk voor jezelf om adb te worden. Op de dagdraad gewoon ertussen vallen en schrijven hoe het gaat met je. Het komt vast wel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Welkom Laluna, schudden mekaar de hand, ook mijn derde poging. Niet teveel aantrekken hoor van vervelende opmerkingen. Deed en doe ik ook nog weleens, maar ik gelast dan voor mezelf vaak ff een adempauze in. Probeer er niet op te reageren. Vooral toen ik weer dronk ergerde ik me wel aan sommige mensen, maar of dat nu terecht was? Ik wilde het ook niet horen. Ik wens je heel veel succes en hoop dat je droog blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LaLuna Geplaatst 3 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Ook jij bedankt Suikertje! We gaan ervoor, en goeie tip om even een pauze in te lassen. Enkel werden die pauzes bij mij iets te lang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Hoi Laluna! Ik ben ook na opnieuw begonnen! Weet je het gaat ons echt lukken hoor!! Drink nu alweer een paar dagen niet en voel me meteen weer fit Nu vasthouden en doorbreien!! De aanhouder wint:present: Liefs Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Hoi Laluna, Mooie naam ! de maan.. Opnieuw beginnen, ben ik ook weer pas geleden dus ga ervoor! en scrollen maar op de draad, daar is die knop voor laat je niet gek maken haal eruit wat voor jou belangrijk is Suc7! groetssss Coco Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LaLuna Geplaatst 5 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 april 2012 Thnxx Tine en Coco... Droog vanaf 1 april, en das geen grap;) Ik slaap veel beter, met drank op sliep ik 2, 3 uurtjes en dan klaarwakker met negatieve gedachten, een hel was het vooral 's nachts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 5 april 2012 Rapport Share Geplaatst 5 april 2012 Hoi Laluna! Fijn hè, dat nuchter zijn!! Wij zijn de baas en niet de drank We gaan lekker!!!!! Liefs Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 5 april 2012 Rapport Share Geplaatst 5 april 2012 @LaLuna, yes, you can! Goed dat je ervoor gaat.... In mijn hoofd is er pas echt een knop omgegaan toen ik mijn eerste AA meeting bezocht. Wat een eye-opener! Ik was niet langer alleen met mijn verslaving.... Eline Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 april 2012 Rapport Share Geplaatst 5 april 2012 Hallo LaLuna, Ik geloof dat ik je al op de dagdraad heb zien langskomen. De anderen hebben je al goede tips gegeven, dus daar sluit ik me helemaal bij aan. Ook van mij welkom hier en hou vol. De aanhouder wint! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fourchan Geplaatst 6 april 2012 Rapport Share Geplaatst 6 april 2012 Succes! Hoe gaat het momenteel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden