lady jane Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 Ik was 55 toen het pas echt lukte Akeleiben daar niet trots op, maar nu wel blij mee.En het ging met vallen en opstaan natuurlijk,de overgang hielp ook niet bepaald, maaral die klachten verminderden wel erg snelen nu heb ik weer een konditie als die van 10 jaar geleden,dus bij mij loont het zeker. Ouder worden zit vaak niet aan jaren gebonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 Akelei,Kappen met die zooi als het de baas over je is.Makkelijk gezegd, ik weet het, alle mogelijke soorten sterkte wens ik je er bij.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 Ja Akelei en zo blijf je in dat cirkeltje zitten hé. Daar staan wij bekend om, het uitstelgedrag.Morgen drink ik niet meer dus laten we er vandaag maar eens flink tegenaan gaan.Zuipen tot je er bij neer valt omdat je morgen niet meer mag drinken. en de volgende dag begint het gedonder weer van vorenaf aan. Weer jezelf beloven, morgen begin ik echt.Vreselijk dat je er weer zo in zit.Kom echt wat meer op het forum meis want anders wordt het van kwaad tot erger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 Weggooien wat je nu nog hebt Akelei? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 Akelei, als ik het kondan jij toch ook zeker?Toen mijn vader stierf in 2000heb ik eerst een half jaar met drank geworsteld,maar daarna 3 maanden zonder,toen mijn moeder stierf in 2004, weer zo'n terugval,gevolgd door 7 maanden nietsen nu ik dat beiden heb verwerkt en eindelijk voor mezelfkon kiezen lukt het pas echt om ook voor mezelf droog te blijven.Gun jezelf een stuk mildheid en je zult zien dat het verwerkenerg belangrijk is, maar jij nu eerst uit moet rusten.En al lijkt het zo, je hebt niet stil gestaan in je proces de laatste 8 jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 Fleur, heb je gelezen en snap wat je bedoelt:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 Fijne avond nog allemaal, ik ga slapen, morgen weer drukke dag, welterusten:lips:Sterkte Akelei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 Klopt Dinah, en ik heb het ook als erg vermoeiend ervaren,net alsof die jarenlange roofbouw die we pleegden er alsnoguitkomt bij het ontgiften, het ontwennen, het weer leren andere dingente doen op tijden dat we anders dronken, en soms lijkt het gewoon makkelijker weerte gaan drinken. Maar uiteindelijk is het dat niet natuurlijk en dan kun je weer opnieuw beginnen.Ik ben pas de laatste maanden echt aan het oogsten. daarvoor was het steeds op en neer.Dus gun jezelf die tijd die voor jou nodig is en heb vettrouwen dat die vermoeidheid weg gaatop het moment dat je lichaam is ge-reset. het komt, heus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 spring er ff tussenHey die Josje . Slaapwel Maar het wordt toch beter niet Dinah? Ik wacht nog een beetje op mijn volgende breakdown..Goed om voorbereid te zijn . Alhoewel in hoeverre kan je dan weer voorbereid zijn hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 en het kan ook nog eens gewoon meevallen he Fleur,ik ben altijd al een trage geweest,dus hier ook in,en nu een vlotte geworden dus:Dwelterusten allemaalslaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 Truste Josje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 Dans alsof er niemand is die kijkt,Heb lief, alsof je nog nooit gekwetst bent,Zing, alsof niemand je kan horen,Leef, alsof de hemel op aarde is.Dat las ik vandaag ergens op het festival. Vooral die eerste zin blijft me bij..Ik danste nooit zonder gedronken te hebben. Nooit..Niet dat ik dat vandaag heb gedaan maar ik bewonder mensen enorm die ongeremd en zonder schaamte liggen te shaken op een nummer. Zelfs al kunnen ze absoluut niet dansen en het bijna lachwekkend is.Dat wordt één van mijn doelen . De volgende keer dans ik alsof er niemand is die kijkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 Daar ben ik nog niet zo zeker van Jane4..De laatste keer kwam ie zwaar aan..Maar op het moment gaat ie nog goed. Ik denk echt dat het aan mijn cyclus ligt maar we zullen het gauw genoeg weten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 Ha die Fleur, Jane, Teveel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 Hoi Mup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 Beetje laat hé Slaapwel rakkersTeveel Tot morgen :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 ff droog melden, in de kroeg geweest, vreselijk.... iedereen aan de drank, druk,warm en rokerig......nee wil dat niet meer, aan de andere kant, nu weer alleen thuis, ook ***gatver....... morgenmiddag prachtig weer en zit ik weer alleen, gisteravond zei N nog dat ie misschien vanavond zou komen, en dan morgen iets gaan doen, vanavond krijg ik weer smsje welterusten, dus zal morgen wel weer alleen zitten, want moederdag dus iedereen heeft al wat nu ja, wie weet wat de dag brent, nu geirriteerd, ga maar slapen, heb het i.i.g droog gehouden, maar zelfs dat stemt me niet vrolijk,grrrr...sorry moest ff spuien welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 En plots werden ze wakker O ik hebt het niet echt over een bewust gekoppeld iets. Of hoe moet ik het zeggen. De laatste keer viel het me ineens op dat ik net tussen de drie en vier weken terug me ook héél slecht voelde. Hoe lang is een cyclus. Zoiets toch? Omdat ik een spiraaltje heb word ik niet meer ongesteld en heb er dus geen zicht op.Er zijn natuurlijk situaties die me trek doen krijgen in maar die zijn herkenbaar of duidelijk.Als het aan voorgaande ligt ben ik beetje meer voorbereid peins ik..toch? De vraag is hoe vang ik het op..Want ik ga dan echt héél diep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 Kan je niet in het kort een keer met hem praten Gaby? Hoe langer je het uitstelt hoe meer jullie van elkaar wegdrijven, niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 Gaby, nu niet vrolijk. Dat is te begrijpen. Maar morgen, dan toch wel hoop ik? In ieder geval bij het wakkker worden maar even stilstaan bij de prestatie van vandaag. Toch droog gebleven ondanks kroegbezoek. En daarna zie je wel wat de dag brengt. Volgens mij weer zon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 had gehoopt dat het misschien vanavond tot een gesprekje zou kunnnen komen, maar nu neemt ie weer afstand??? weet je Fleur, het zou idd beter zijn om te praten, maar ik geloof niet dat het erin zit, wat ik dan ook niet snap, is dat ie wel m'n tuin doet, maar ja mars en venus over het algemeen kan ik het aardig naast me neerleggen de laatste tijd, maar soms, is het ook gewoon de eenzaamheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 Truste allemaal, bye...Fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeEn plots werden ze wakker Ik was al wakker. Al heel lang zelfs. Als iemand tips heeft voor mn slaapprobleem. Tsja, 's avonds slaap ik wel in maar dan zo vroeg alweer wakker. Nu bijv. zou ik wel graag willen gaan slapen. Maar dat doe ik niet uit angst dat ik dan morgenochtend nog vroeger wakker word. Vanochtend deed ik er nog wat lacherig over en dan is het ook geen probleem. Maar zo gaandeweg en nu het al wat langer aanhoudt wordt het overdag en 's avonds wel een probleem want ik stort in. Ik moet dan echt de grootste moeite doen mn ogen open te houden. Vanmiddag een dut op de bank gedaan. Gisteravond ook. Maar op werkdagen kan dat natuurlijk zomaar niet. Ik wil zo graag weer een normale nacht van minstens 7 uur slaap. Liever nog 8 uur, maar 7 klinkt me nu al als eindeloos lang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 Welterusten Harr. Gaby, niet hopen op een gesprek. Dat onstaat niet vanzelf. Waarom zou je niet zelf het initiatief nemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 ik zie het echt niet zitten om me elke om de maand zo slecht te voelen. Ben wel benieuwd of het daar aan ligt dus deze keer ga ik er wel eens op letten. Wel bang dat ik het zo weer onbewust uitlok. Nu ja we zien wel .Ben niet alleen die er mee zit..alhoewel ik het niemand toewens is dat ook al iets. Bij mij duurt het ongeveer een week voor het helemaal is uitgewerkt. Vorige keer was de aanloop: eerst een paar dagen serieus geïrriteerd en de daarop volgende dagen echt janken alsof ik alle ellende terug beleef. Daarna weer niets aan de hand. Gadver Ben je bang om het gesprek ergens aan te knopen Gaby? Bang omdat het niet zal brengen wat je wil en je daardoor een terugslag krijgt? Tja eenzaam zijn....ellendig gevoel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden