Mupke Geplaatst 7 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 quote: Originally posted by: RaeKan ik hieruit opmaken dat het fenomeen snelheidsovertreding je niet onbekend voorkomt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 och arme mupke. ik heb er 1 liggen van wel 6 km te hard €38.00 zou je ze niet???? hebben ze niet wat beters te doen dan ons te plagen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 Met m'n fiets rij ik soms wel es te snel, maar met de auto nooit. Heb ik niet. Hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 quote: Originally posted by: RaeMet m'n fiets rij ik soms wel es te snel, Met de fiets mag je ook niet te hard hoor!! Igor begrijpt mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 ik heb tig jaar zonder bekeuring gereden en nu 2 van die zielige bekeuringen in 1 jaar dat ze zoveel moeite doen voor 6 km Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 Ik ook! Al zeker 5 jaar bekeuringvrij. Daar mag wel een soort bonus op staan toch? Dat ze een keertje een overtredinkje door de vingers zien? :light:Nu hou ik erover op hoor. Anders wordt het zeuren (dat was het nog niet toch?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 quote: Originally posted by: RaeMet m'n fiets rij ik soms wel es te snel, maar met de auto nooit. Heb ik niet. Hihi Ja maar als jij met je fiets 60 km. p. u rijdt, krijg je ook een bon omdat je 10 km. te hard rijdt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 jullie zijn gewoon melkkoetjesga toch fietsen!nee hoor, ik vind het ook triestt zou verboden moeten worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 Hoi allemaal, ik wil me ook graag weer even melden op het forum. De afgelopen dagen waren weer gedrenkt in alcohol...na de laatste discussies hier heb ik het geen enkele dag droog gehouden....ook vandaag heb ik weer van het nodige 'genoten'....wil morgen weer met een nieuwe poging beginnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 Sowhat als je naar je berichtje gaat wat je wilt verwijderen moet je naar aanpassen gaan, en dan maak je het met je rechtermuisknop helemaal zwart dan verwijderen en dan zet je in de plaats van het berichtje een emocion of iets anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 Ha Erik, wat goed dat je er weer bent en dat je morgen weer met een poging begint! En goedeavond:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 Dank je Josje! Voor jou ook een goede avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 Komt het door de discussies hier op het forum dat je bent gaan drinken sindsdien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 Nee Josje, ik ben weer gaan drinken omdat ik een alcoholist ben en ja: ik voelde mij niet gezien op dit forum en vond dat ook een bevestiging van al mijn negatieve gevoelens en dus een extra reden om te blijven drinken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 Hallo, goedenavond,W kijkt naar "Ik hou van Holland" en ik kijk even bij jullie.Mupke ik vind het vervelend om te zeggen maar over een bekeuring moet je niet zielig doen.Daar kies je voor.Ik krijg er ook nog al eens een maar dat calculeer ik in.En als ik dan aangehouden wordt wordt of een bekeuring thuis krijg, jammer, verkeerd gegokt of...het was het toch gewoon waard, alleen wat duurder dan gehoopt.Moet je denken dat je nu ook nog gerookt had, was het helemaal duur geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 vanavond heerlijk geBBQ't.. man wat zaten we vol.de koffie zit erin.ik was wel blij dat het 20.00 was geweest, ik had even een moeilijk momentje.ik stond op het punt om naar de winkel te rennen.maar goed ik heb het punt weer overleefd en ga nu lekker tv kijken met een sjuutje.kom soms ook even hier gluren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 Nou ik hoop Erik dat die negatieve gevoelens omgedraaid kunnen worden in positieve! Een reden minder!Ha Harry, mijn vriend kijkt ook Ik hou van Holland en ik kijk een beetje mee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 quote: Originally posted by: GewoonErik ik voelde mij niet gezien op dit forum En hoe zou je dat kunnen veranderen Erik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 Ik ben ook niet zo 'n tv kijker Josje.W wel en ik kijk meestal ook wel met een half oog.Zit dan te lezen, een cryptotje te maken of ben een beetje voor mijn werk bezig.W heeft er wel een hekel aan dat ik dan wel eens wat vraag...Bijvoorbeeld bij GTST, dat volgt ze, en ik raak altijd de draad kwijt, iedereen heeft telkens weer tot dan toe onbekende kinderen, iedereen gaat met iedereen naar bed enz.Als ik dan dan vraag " wie is dat nou weer of iets dergelijks wordt ze een beetje kribbig"Doe het wel eens expres om een beetje te pesten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 hey die Akelei.Had de vorige keer al een berichtje voor je geplaatst maar toen was je al weg.Hoe is ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 Dat herken ik wel harry, mijn vriend zegt dan: je weet toch dat ik geen 2 dingen tegelijk kan, ik ben een man! Maar ik heb dat met lezen hoor, dan kan ik er ook niet tegen dat hij vragen stelt of dingen vertelt. Grappig hoe dat werkt. Pestkop:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 Akelei,Kies je voor dat drinken of kan je het niet laten, wil je het dus eigenlijk niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 Das minder akelei. Hoe komt dat zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 Hee hallo Akeleibeetje vaker komen maar weer he:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 Heel bekend Akeleimaar wat misschien wel kan helpen is dat je weethoe het was toen je goed gingen dat het weer zo kan wordenbeter misschien zelfsna verloop van tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden