Spring naar bijdragen

zaterdag 7 mei

Mupke

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 147
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ook! Al zeker 5 jaar bekeuringvrij. Daar mag wel een soort bonus op staan toch? Dat ze een keertje een overtredinkje door de vingers zien? :light:

Nu hou ik erover op hoor. Anders wordt het zeuren (dat was het nog niet toch?) :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal, ik wil me ook graag weer even melden op het forum. De afgelopen dagen waren weer gedrenkt in alcohol...na de laatste discussies hier heb ik het geen enkele dag droog gehouden....ook vandaag heb ik weer van het nodige 'genoten'....wil morgen weer met een nieuwe poging beginnen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sowhat als je naar je berichtje gaat wat je wilt verwijderen moet je naar aanpassen gaan, en dan maak je het met je rechtermuisknop helemaal zwart dan verwijderen en dan zet je in de plaats van het berichtje een emocion of iets anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, goedenavond,

W kijkt naar "Ik hou van Holland" en ik kijk even bij jullie.
Mupke ik vind het vervelend om te zeggen maar over een bekeuring moet je niet zielig doen.
Daar kies je voor.
Ik krijg er ook nog al eens een maar dat calculeer ik in.
En als ik dan aangehouden wordt wordt of een bekeuring thuis krijg, jammer, verkeerd gegokt of...het was het toch gewoon waard, alleen wat duurder dan gehoopt.

Moet je denken dat je nu ook nog gerookt had, was het helemaal duur geweest :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vanavond heerlijk geBBQ't.. man wat zaten we vol.
de koffie zit erin.
ik was wel blij dat het 20.00 was geweest, ik had even een moeilijk momentje.
ik stond op het punt om naar de winkel te rennen.
maar goed ik heb het punt weer overleefd en ga nu lekker tv kijken met een sjuutje.
kom soms ook even hier gluren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook niet zo 'n tv kijker Josje.
W wel en ik kijk meestal ook wel met een half oog.
Zit dan te lezen, een cryptotje te maken of ben een beetje voor mijn werk bezig.
W heeft er wel een hekel aan dat ik dan wel eens wat vraag...
Bijvoorbeeld bij GTST, dat volgt ze, en ik raak altijd de draad kwijt, iedereen heeft telkens weer tot dan toe onbekende kinderen, iedereen gaat met iedereen naar bed enz.
Als ik dan dan vraag " wie is dat nou weer of iets dergelijks wordt ze een beetje kribbig"
Doe het wel eens expres om een beetje te pesten B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat herken ik wel harry, mijn vriend zegt dan: je weet toch dat ik geen 2 dingen tegelijk kan, ik ben een man! Maar ik heb dat met lezen hoor, dan kan ik er ook niet tegen dat hij vragen stelt of dingen vertelt. Grappig hoe dat werkt. Pestkop:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...