Spring naar bijdragen

zaterdag 7 mei


Mupke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 147
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen:D

Weer terug thuis met mn kids...
Gisteren iets te horen gekregen van mn sponsor waar ik over na moet gaan denken...
Op de een of andere manier hou ik niet genoeg van mijzelf om niet te gaan drinken.
Voor mn kids wil ik het wel laten, maar ik vind mijzelf niet de moeite waard.
En ze heeft nog gelijk ook :huh:

Zo maar weer effe mn tuin in.
BBQ bouwsel maken.


Koh en Spud : gefeliciteerd
:musicnote::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by: Gaby
even droog melden en welterusten wensen, vanavond alcoholvrij rose bier gedronken, binnen no-time 6 blikjes op, en geirriteerd dat ze op waren, dus duidelijk verslavingsgedrag. niet te vaak doen dus.....

ik drink s avonds ook een flesje rose bier alcohol vrij hooguit twee....maar vind het daarna niet meer lekker hoor
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet wat ik heb maar lijkt wel of ik wakker
word met een soort kater (die had ik vroeger nooit)
en ben knap chagerijnig s'morgens (dat had ik ook nooit....
Afijn verse jus beschuit met verse aardbeien en een broodje kaas
zitten er weer in. (plus 1 librium en antabus)
Nu snel onder de douche en dan verjaardag van stiefdochter.
1 ding scheelt, als ik de kleindochter zie is de bui meten weer over, dat scheelt:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na vandaag dus een volle week, Niets.
Dat klinkt mooi en zeker na wat je doorgemaakt hebt vd week.
Blijf maar lekker regelmatig op het forum komen
Zou ik zo zeggen.

Geldt voor jou ook Loontje lekker veel frummen, en voor je t weer zijn je
trekmomenten ondanks dat de zon schijnt zomaar weer verdwenen..

Succes vandaag dames met de eerste niet nemen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal, ik voel me een ander mens.
Echt !
Zelfs de ochtend voelt nu prettig :)
Wat een verschil. ben benieuwd naar de rest van mn leven en ook de andere bergen pus die ik nog te beklimmen heb. Die zijn ook echt heel erg flink.
Maar ik voel geen shock meer, wel beetje wiebelig en onwennig, maar ik het werkelijk het gevoel dat ik weer achter mn gezicht zit, ipv ergens schuin boven mn lichaam te hangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Witte! Ik zal me zeker melden dit weekend. Zo even lekker een stuk fietsen naar een vriendin toe. Even wat afleiding zoeken. Na vandaag 1 week :-)
Woman dat klinkt goed dat je je al zoveel beter voelt. Kan alleen maar beter worden ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hups...rommel is weer opgeruimd!..

Hey drupje!!! Hoe gaat het met je?? Hoe is het in je nieuwe woonst? Allez nieuw is ie niet meer natuurlijk :D

Spijtig dat je zo ver weg woont Rae anders kon je mee naar Mano Mundo. Superleuk festival! Mooie meiden waar je natuurlijk niet naar zou kijken ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry Fleurtje en anderen want zie heus wel dat ik overal overheen wals.
Voel me bedrogen gewoon want de flat is erg fijn maar kan nog steeds niet wennen in het durrup.
Probeer voor mezelf uit te zoeken wat ik wil maar voel me naar de keel gegrepen want wat ik ook doe ik neem mezelf mee dus weinig te willen.
Ook weer het probleem met de toko verkopen in deze tijd en zit echt niet weer te wachten op een verhuizing.
Naja zal er heus wel uitkomen maar ben er vreselijk moe van allemaal dus probeer ff rust te zoeken ik mijn koppie en dan kom ik echt wel terug.
Als jullie me ingelogd zien staan komt dat omdat ik sinds enkele weken een nieuw maatje heb en die kan en wil ik niet laten vallen want buiten alles om herken ik haar probleem heel goed want ze had een speciale vraagstelling die ik herkende in mezelf.
Alles komt kee en voor jullie het weten klets ik het draadje weer vol hoor.
Denk heus wel aan jullie en zend een knuffel van de enige echte hahaha (ja moet er ff achteraan dat hahaha)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...