Spring naar bijdragen

Zondag 8 mei


Aanbevolen berichten

Zo ik schei er mee uit. Het is weer genoeg geweest voor vandaag ik ben een beetje gesloopt.
Kijk, vroeger had ik zeker bier gaan drinken met dit gevoel want eigenlijk zou ik zo graag verder willen, het moet af. Nu moet ik tegen mezelf zeggen dat er morgen ook nog een dag is. Valt niet mee hoor maar drinken kan ik toch niet, en das maar goed ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 230
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
ekstertje

Alleen dat "ronselen" van nieuwe leden via een PB onder hier net aangekomen leden vind ik persoonlijk niet kunnen. Bij deze.!



Ben ik het helemaal mee eens Eks... maar gebeurt dat dan?
Lijkt me toch van niet...
En indien wel.... denk dat tactive daar niet blij mee zou zijn

Bol... wat een werk... niet normaal hoor...
Is het bij jou ook nog zo warm als hier???
Moet je wel goed uitkijken hoor...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
ekstertje

Jij ook al een ander hoofd Rae?
:o


Oh? Al een tijdje hoor. Van uur 1 eigenlijk dat Mup raar begon te doen en mijn boek gestolen had als avatar. :angry:

Afin, kan er mee leven. Nu ben ik een madam :D

Rae.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet doen hoor Akelei....
Neem maar een heeeel groot glas ijskoud water....

Kanonne wat is het stoffig heet...
Net heel even een klein rondje met de hond gelopen... tis goed dat het flink waait maar het is regelrecht hete wind, hihi.
In de tuin in de schaduw nu 23 graden.. in de zon 36..
En heb net even op buienradar gekeken... regen kunnen we hier pas morgen aan het eind van de ochtend verwachen...
ik geloof dat het hier al een maand niet geregend heeft inmiddels..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien lees je het niet zo goed Teveel..
Ik heb het over je weekje verlof naar de caravan of zoiets. Van je weekend ben ik van op de hoogte.
Vonneke wist het me te vertellen via pb. Anders was ik vast ongerust gebleven tot je weer terugkwam.
Maar ik hoef me niet meer ongerust te maken over anderen god zij dank.

En boos? Ja ik ben nogal boos..waarom? Ik geef er zelfs niet om

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We kennen allemaal die smoezen hé Akelei? Eentje kan geen kwaad, ik heb het hier al zo vaak gelezen maar soms worden dat er heel veel meer en morgen een finkse kater. nee dat wil ik niet en dus gebeurd het ook niet. Dat geld bij jou toch ook? We nemen gewoon de eerste niet.;)

Veel plezier Har. vandaag, en kijk je uit met rijden? Gisteren heeft iemand van hier al een bon gehad.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

net terug van m'n werk, N geprobeerd te bellen, en net sms gestuurd, geen reactie, moet het me NIET aantrekken, maar werd al chaggerijnig wakker, wil al vanaf vrijdag drinken, heb eigenlijk zoiets van wat kan mij het schelen, en ik heb dat bier nog staan ook, :devil:

ik weet niet wat ik heb vandaag, maar ik ga NU eerst dat bier weggooien, want ik vertrouw mezelf niet,grrrrrrrrr...........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nu de 4 blikjes die nog in de ijskast stonden leeggekieperd, maar man wat rook dat lekker, het water loopt me in de mond :P ik zou zo graag...... maar ik weet dat het niets wordt, dus ondanks het mooie weer ga ik naar bed, ga wel slapen, ben het zo zat allemaal, ***zooi, iedereen zal wel weer gezellig samen zitten, kan ik weer alleen in de tuin, bah, ben vandaag echt in een stemming dat het voor mij niet meer hoeft op deze manier, :angry:
ga diazepam slikken en kijken of ik even kan slapen, dan gaat de dag tenminste om

:huh: tsjee wat triest zeg, doe er **** eens wat aan, ik wordt gek van mezelf, en er is eigenlijk maar 1 manier om te kalmeren :devil::$:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja niwi, maar het zou toch nog fijner zijn als ik nu wat rustiger was van binnen, ben totaal opgefokt, en eigenlijk ken ik daar maar 1 remedie tegen en dat is drinken, nu zal ik het vandaag niet doen, ik hoop dat ik in slaap val en dat deze dag gauw om is, waarom kan ik nu niet gewoon genieten? soms gaat het zo goed ,maar nu :angry:
morgen gelukkig een drukke dag van s'morgens tot s'avonds dus dan heb ik afleiding, maar moet opppassen nu, ken mezelf....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

niwi, afgelopen vrijdag kwam er een vriend van N langs om naar de tuin te kijken, daarom had ik bier gekocht en voor mezelf wat 0% biertjes ,die ik overigens binnen no-time op had, had me voorgenomen dat wat eventueel over was aan hem mee te geven, maar vergeten, anders heb ik hier geen drank in huis hoor, nu ook niet meer trouwens :D, maar volgens mij triggerde bij mij dat alcoholvrije bier al, want zit zelfs nu al te bedenken om straks 0% bier te gaan halen, alsof dat wat zou helpen :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook weer effe hier.
BBQ bouwsel gaat niet lukken vandaag, ik geef het op...
Scots en scheef en dat terwijl ik niet gedronken heb.
Morgen maar weer mee verder.
Zo naar mn mams met de kids, zonder presentje want dat wilde ze niet.
Gewoon effe lekker gezellig een bakkie doen en vooral leuk, mee-eten !!! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Gaby

niwi, afgelopen vrijdag kwam er een vriend van N langs om naar de tuin te kijken, daarom had ik bier gekocht en voor mezelf wat 0% biertjes ,die ik overigens binnen no-time op had, had me voorgenomen dat wat eventueel over was aan hem mee te geven, maar vergeten, anders heb ik hier geen drank in huis hoor, nu ook niet meer trouwens
:D
, maar volgens mij triggerde bij mij dat alcoholvrije bier al, want zit zelfs nu al te bedenken om straks 0% bier te gaan halen, alsof dat wat zou helpen
:wacko:



Waarom halen als je gemerkt hebt dat het je triggert dat 0% bier ?
:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaby,
als je er nu zelf moeite mee hebt...
waarom zou je dan voor een ander wel bier halen ?
als iemand bij mij niet wil komen omdat er geen bier zou zijn,
blijft hij maar beter weg, want die komt dan toch maar om te drinken en niet voor mij...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En het is precies zoals Blondie (6173 nog wel:D) vraagt of opmerkt eigenlijk....
Je gedachten gaan uit naar bier, bier en nog eens bier....
eerst 0% maar dan blijft de roes weg....en dan volgt het echte bier....
de gedachte gaat altijd aan de daad vooraf...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

blondie, ik had geen idee dat het me zo zou gaan triggeren dat 0% bier, dacht drink er gezellig 2 mee, en die vriend kwam voor het eerst , is vriend van N , vond het toch wel aardig biertje aan te bieden, want wist dat ie dat drinkt, dus kocht 6 pack, dacht dat krijgen ze wel op met z'n tweeen, maar N dronk niets en die vriend dronk er 2 (ongelooflijk he) dus er bleven er 4 over, die ik vergat mee te geven, zou ze gister meenemen naar etentje, ook vergeten dus nu maar leeggegooid, en die 6 blikjes 0% die waren al op, voorst die vriend die 2 biertjes op had :$ ik bedoel maar......

hoezo verslavingsgedrag :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...