Spring naar bijdragen

Zondag 8 mei


Aanbevolen berichten

Heb altijd Teveel geheten Fleur,

Ik was ook niet bij Dar, wel bij Caro en later bij Jopie.
Nu ook wel bij Donder.

Ik maak me er verder niet druk om.
In een groep mensen zullen altijd weer aparte goepjes ontstaan,
Die andere fora zijn wat vrijer, daar kun je gewoon spreektaal gebruiken.
En ook het wel of niet wat drinken ligt er wat genuanceerder.
Gewoon lezen en schrijven waar je je lekker en thuis voelt :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 230
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nu voel ik me een beetje kinderachtig na het lezen van Tina :$
Maar ik merkte het knipoogje daartussen natuurlijk wel op :D
Het is niet zo dat iedereen argwaan bij me opwekt Tina. Maar ik moet toegeven dat ik onbewust bepaalde linken leg. Kan het niet tegenhouden..gewoon slechte herinneringen denk ik.
Het is niet zo dat ik het constant denk hoor. Het kwam gewoon ff boven. Mensen mogen daar best zijn, ook op andere forums, dat is het niet. Ach ja..moeilijk uit te leggen.
Toch bedankt voor je reactie
:sun:
Op die manier leer ik dan ook weer niet onmiddellijk in argwaanmodus te klikken.
Beetje stom van me

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is omdat jij op het andere forum zit Teveel. Natuurlijk heb je daar dan minder last van. Ik noem het controle hebben over de situatie en informatie. Zeker als er een kern dezelfde mensen opzit dan hier.
Ik begrijp het 'goh het is maar een ander forum, net zoals er zoveel forums zijn' niet.
Dat word elke keer gezegd. Maar er is een kleine nuance..
Ik begrijp jullie niet :(

Ben er ook ff vandoor. Op het moment ff teveel imput..


:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu snap ik je even niet Fleurtje...
Wat is omdat ik op dat andere forum zit??

Ik doe daar niet geheimzinnig over en praat niet over andere mensen.
De reden om ook een ander forum te bezoeken noemde ik al, vrijer, in alle opzichten.
Eerst zeg je dat men best op een ander forum mag zijn en vervolgens begrijp je het niet...
Het spijt me als ik je in de war breng maar ben me van geen kwaad bewust :huh:

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag
Dansen en mn balkon gaat er nu echt echt echt af
Dus beneden mn ochtend koffie drinken in vervolg.
Gisteravond laat nog even bij een hondenvriendje meegeweest, hij bier, ik cola.
Als ik wijn had gedronken had ik vandaag niet kunnen dansen en was ik nu nóg aan het drinken geweest....
Ik kon zonder moeite kiezen voor en cola, geen watertanden nix.
Prettig hoor ! Maar ook geen euforie ofzo hoor, van joehoe kijk mij eens. Gewoon mijn keus waar ik achter sta.

Het heeft dus zin om vol te houden, dat wou ik maar even zeggen.

Nu dansen, we gaan draaien vandaag. Ik zal een filmpje plaatsen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat maar Teveel..
Het is niet aan jou om te begrijpen maar eerder aan mij.
Het is te ingewikkeld voor mij om uit te leggen. Daar kent Fleur, Fleur zelfs niet goed genoeg voor.
Anderzijds is het heel simpel.

Wat ik wel dubbel van je vind is dat je er niet geheimzinnig over doet. Ok dat is één ding maar je hebt het ook nooit uitgesproken. Dat doe je hier natuurlijk niet zo plots uit het niets dat begrijp ik. Ik ben er gewoon héél gevoelig voor en word hier echt héél droevig en boos van. Waarom? Dat mag iemand anders voor me uitpluizen.

Dus doe allemaal maar op zou ik zeggen.
Fleur trekt zich terug

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook onaangenaam verrast nu weer te lezen dat er meerdere mensen van hier eigen forums hebben? Jopie dus ook al. Er is aan haar door meerdere mensen gevraagd waarom ze hier niet meer is. Warom dan niet gewoon zeggen: Ik heb een eigen forum!
En wie is Donder nou weer?

Weet je Harr, het storende aan de mededeling dat men op meerdere fora schrijft en leest vind ik dat ik niet weet welke forummers van AdB daar dan ook schrijven. Op zich geeft dat natuurlijk niet, maar je zegt zelf ook dat daar over alcoholgebruik gesproken wordt. Dat geeft mij het idee dat er een soort geheimzinnigheid rondom is, die hier niet geschreven wordt omdat dit openbaar is en daar in de beslotenheid wel.
Betekent dat dat we hier een opgeleukt verhaal te lezen krijgen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleur, dikke knuf van me voor je, lekker naar de markten gaan hoor meis :sun:

En ook voor alle anderen een fijne dag natuurlijk ...
Het zonnetje schijnt weer behoorlijk.. WEEER een mooie dag denk ik.
Ze geven voor vanavond wel regen op... nou, dat mag ook wel , er is hier al weeeeeeeken geen drup gevallen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Btw..dit ligt me nog ff op mijn maag..
Je vergat me te zeggen eerder dat je op vakantie was Teveel. Ik was een tijdje enorm ongerust..valt nog terug te lezen op het forum.
Blijkbaar had je het op het ander forum wel vermeld en was je hier vergeten je 'maatje' in te lichten.
Nu ja een man kan geen twee dingen tegelijkertijd toch ;)

Nu ga ik echt ff bezinnen
Het kan me echt ff geen kontspleet schelen op het moment

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen :rose:

Woman, fijn te lezen, en veel plezier met dansen

Bol, succes en doe voorzichtig met die kei van 45 kg!, ben wel benieuwd naar het resultaat, ik heb vroeger nog eens een blauwe maandag koi karpers gehad in een mega groot aquarium, mooi hoor

Fleur, ik weet niets van andere forums, maar ik zie dat je je ''geraakt'' voelt, vervelend voor je, hoop dat je je gauw beter voelt meis :present: voor jou :sun:

ik ga even werken, nog steeds chaggerijnig ,nu ja kan veranderen in de loop van de dag, heb heel vreemd gedroomd, weer over groot huis, met velen ruimtes, mensen , niet fijn
zo balen dat ik nu al trek in een biertje heb :$
maar ik ga de eerste niet nemen vandaag, nu werken, tot vanmiddag

heb een fijne dag allen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mup, ik weet niet of jopie een eigen forum heeft?
mij niet bekend in ieder geval hoor.
En ja, natuurlijk schrijven mensen op meerdere fora..
Het forum waar Fleur net op duidde is puur voortgekomen uit ADB vorig jaar.
En was inderdaad heel besloten, en in het begin ook niet bekend gemaakt.
Op een gegeven moment lekte het uit... en is het merendeel van de mensen die daar postten hier vertrokken na wat strubbelingen.
Daarnaast bestond/bestaat het forum van Caro, dat was al eerder gestart... daar is nooit geheimzinnig over gedaan... was in eerste instantie opgericht toen het forum hier plat lag een weekend, dat forum bestaat nog in zeer afgeslankte vorm.
En vanuit dat forum, waar ook weer strubbelingen kwamen is begin dit jaar weer een ander forum voortgekomen, waar uiteraard bij tijd en wijle zich ook strubbelingen voordoen, en dat forum bestaat nog steeds.
En ja, die fora zijn voortgekomen vanuit het adb op de één of andere manier... dus daar wordt ook over alcoholgebruik gesproken.
Wat absoluut niet wil zeggen dat op het forum hier de opgeleukte versie wordt gezet... ik denk dat je het daar mis mee hebt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Mupke

Ik ben wel benieuwd hoe je dat gaat doen> Een balkon slopen, daar heb je toch zware sloopapparaten bij nodig?



Als het een gammel balkon is: jezelf met een riem goed vastmaken aan de dakgoot en heel hard op en neer gaan springen net zo lang tot het balkon het begeeft .. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mupke, Fleurtje,

Ik vind mezelf niet dubbel, heb hier niet eerder gezegd dat ik op een ander forum ben omdat dat niet relevant was.
Nu het aan de orde kwan heb ik het gewoon verteld.
Het forum van Jopie bestaat trouwens al niet meer.

Ik hang ook geen opgeleukt verhaal op.
Wat ik bedoelde is dat je daar gewoon kan zeggen als je iets ouwehoeren of * vind, Sorry moderator weet niet hoe ik het anders duidelijk moet maken.
Ook doen mensen gewoon hun verhaal als ze niet helemaal alcoholvrij zijn of een keer een joint hebben opgestoken.

ik geloof dat ik de reactie op dit berichtje kan voorspellen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaby in een droom staat een huis altijd voor je eigen persoontje. Jij bent dat huis.
Dat er veel ruimtes zijn zou kunnen duiden op nog heel veel wat in je zit en wat je nog moet ontdekken. Mensen in je huis zou misschien betekenen dat er nu, nu je niet meer drinkt, die mensen dichter bij je gevoel komen en dat is beangstigend.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Yvonne

Wat absoluut niet wil zeggen dat op het forum hier de opgeleukte versie wordt gezet... ik denk dat je het daar mis mee hebt...



Dit zal me wel weer een tik op de vingers opleveren van Tactive, maar ik heb geen zin mee te doen met het uitwisselen van beleefdheden. Soms gaat het er hier steeds meer op lijken nl. dat dat de bedoeling van het forum is. Vanuit dat oogpunt kan ik dan wel weer begrijpen dat mensen overstappen naar andere forums.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...