Mupke Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Ik hang alweer te lang achter de pc.Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 In het begin dat ik hier kwam to ongeveer een jaar daarna, was de maandag voor mij altijd een crime.Dat was mn extra vrije dagHet weekend had ik wel genoeg te doen, maar ik stortte altijd op de maandag in(dit klinkt wel erg overdreven, maar bedoeld om aan te geven hoe lastig die extra vrije dag was)Het was toen zelfs zo erg dat ik gewoon blij was als ik dinsdag weer kon werken.Ik zal hier wat uren hebben doorgebracht op de maandag, pfff.Het had bij mij van alles te maken met het niet kunnen invullen van die extra vrije dag. Gelukkig is dat gaande weg veranderd en nu ben ik juist super blij als ik een extra vrije maandag heb. Hmm wel mooi om er weer ff zo op terug te kijken, ondanks het moeilijk en lastig was ben ik tot op de dag van vandaag blij met de beslissing om me aan te melden bij ADB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Ik ben er weer van tussen mensen...moet hier wat kinderen hun bed inknallen;)Tot morgen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Spud ikzelf heb daar gelukkig geen last van omdat ik vind dat ik gelukkig MAG zijn, en zoals je weet ben ik juist erg positief, maar J. had dat n.l. niet.Als hij een dag gelukkig was of een beetje positief in het leven stond, dan kon je de donder er op zeggen dat hij de volgende dag in een guwelijke grafstemming was.Ik heb altijd gedacht dat hij niet gelukkig mocht zijn van zichzelf en dat hij dan zichzelf strafte met een sombere stemming. Als ik hem een compliment gaf, zwakte hij dat altijd af. Dat had hij niet verdiend of zo.Maar veel positiviteit kan onzeker maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 quote: Originally posted by: witteSha en Snoepie Jullie gaan ook mooi he.. Zolang we ons maar aan elkaar blijven optrekken en elkaar blijven stimuleren om niet te gaan drinkenwant dat is zo nu en dan toch nog wel nodig...bij mijmaar we willen allebei aan kop blijven lopendus moeten we ons allebei sterk makenwillen wij straks samen uit eten gaan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Mooi dat jullie zoveel steun aan elkaar hebben Sha.Heerlijk als je je aan elkaar kunt optrekken, als er eenmoeilijk moment is.Ik heb ook een top maatje, dus ik weet precies watje bedoeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Primula, dat zoveel moeten herken ik zo goed. Toen ik die burnout kreeg, ging ik thuis op dezelfde manier door dan ik op mijn werk had gedaan. Ik maakte elke dag lijstjes, was de hele dag bezig, en alles moest gedaan worden. Ik kon niet ontspannen, vandaar dat het drinken toen toe ging nemen, dat was de enige manier waarop ik kon ontspannen. Via herstelcoaching heb ik stap voor stap geleerd te ontspannen en niets te doen. Het begon met een half uur per dag zitten of liggen. Oh wat vond ik dat moeilijk! Maar het gaat steeds beter. De coach zei ook: je kunt altijd wat doen, er is altijd wat te doen. En dat is ook zo. Je kunt altijd doorgaan, maar gezond is het niet, je raast maar door zonder te genieten. En waar doe je het voor? Die was kan morgen ook nog wel, en als er vandaag niet wordt gestofzuigd komt dat morgen of overmorgen wel. Maar goed, die periodes van extreme vermoeidheid heb ik nog steeds, terwijl ik zo'n 9 uur per nacht slaap. Ben er nog steeds niet achter waar dat nou vandaan komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Josje misschien ben je nog steeds aan het herstellen. Voor ieder jaar dat je gedronken hebt moet je eigenlijk een maand uittrekken om te herstellen. Misschien geld dat ook voor te veel, te lang, moeten van jezelf. Je eist dan ook erg veel van je lichaam.En sommige mensen hebben nu eenmaal veel slaap nodig. Heb ooit gehoord dat mensen aan 13 uur slapen net genoeg hadden.Heb je s'ochtgends het gevoel dat je uitgeslapen bent?Veel mensen mogen niet lui zijn zo zijn we opgevoed. We moeten aan de gang blijven. lui zijn is uit den boze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Ja bollie en 'van hard werken is nog nooit iemand doodgegaan'. Wat heb ik dat vaak moeten horen vroeger.Het kan dat ik nog moet herstellen, ik weet eigenlijk niet of ik uitgerust opsta. Je vraagt het, ik denk er over na en ik weet het niet eens! Hoe bewust ben ik van mezelf en mijn lichaam? Pff. Toch een teken dat ik nog beter naar mijn lichaam moet luisteren. Zal er de komende ochtenden eens bewust op letten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Jos: dank je (even kort door de bocht.....) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Ben heel benieuwd naar je antwoord morgen Josje. En inderdaad de uitspraak van werken is nog nooit iemand dood gegaan heb ik ook vaak gehoord. Vroeger mocht je niet moe zijn dat kon gewoon niet, maar ik weet zeker dat er mensen zijn geweest die zich wel dood gewerkt hebben. Als je teveel zuip, ga je dood, als je te hard en teveel werkt denk ik ook dat je dood kunt gaan. Je lichaam kan het niet aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Nou wat reageren er een aantal van jullie weer netjes op Spud Moet ik al weken ondersteunende berichten lezen aan mensen die om de vijf voeten vallen en dan nu zulke opmerkingen..Poeh!!! Krijg ik nu tien euro? Volgens mij ben ik schijnzwanger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Schijnzwanger lieve Fleurie???? Heb je ook nestdrift dan?:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
assessor Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Hoi,Moeten jullie werken morgen?Groetjes,Rick Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Nee maar héél véél eten geldt ook toch?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Bah werken . Spijtig genoeg ikke wel...doemme Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
assessor Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Ai.. Spijtig genoeg ikke sinds kort niet meer. Dan merk ik hoe snel mijn ritme naar de knoppen gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Wat dacht je van eens te beginnen met 1 euro, moet ook bezuinigen hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Fleur, schijnzwanger??? Weet je het zeker? Dat schijngedeelte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Dacht er vandaag aan om een bijkomend maatje te zoeken...alleen ben ik niet zo maatjesikwilalmijnproblemenmetjedelenenaanhorenviapbmens. Zo ging het en gaat het niet tussen Teveel en moi. Maar ik zit nu een beetje zonder de belofte, de afspraak. Ik kan het best alleen daar niet van. Teveel en ik zitten beiden nog steeds op hetzelfde pad nl alcohol de baas zijn. Weekpact zijn leuk maar toch niet zo mijn ding. Teveel vindt triotjes vast ok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 1 euro?? Zeg dat is hier genen 1 euro winkel hé...gierige pin . Zo wordt ik echt niet rijk.Zwanger van den heilige geest? Heb er weinig leut aan gehad dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Even over en tegen spud, even serieus: Spud ik weet niet wat je bedoeld met zoveel positiviteit. Vandaar dat ik niet heb gereageerd, ik wist niet wat ik erop moest zeggen. Wat is zoveel positiviteit? Dat je heel goed gehumeurd bent, vrolijk, trots enzo bent, of overkomen je allemaal positieve dingen die helemaal nieuw zijn en waar je niet mee om weet te gaan?Zie ik ga invullen:( en dat wil ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeDacht er vandaag aan om een bijkomend maatje te zoeken...alleen ben ik niet zo maatjesikwilalmijnproblemenmetjedelenenaanhorenviapbmens. Zo ging het en gaat het niet tussen Teveel en moi. Maar ik zit nu een beetje zonder de belofte, de afspraak. Ik kan het best alleen daar niet van. Teveel en ik zitten beiden nog steeds op hetzelfde pad nl alcohol de baas zijn. Weekpact zijn leuk maar toch niet zo mijn ding. Teveel vindt triotjes vast ok Hier ben ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Waarom wil je er eigenlijk een maatje bij Fleur? Hebberd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Ik word van teveel positiviteit soms ook echt héél slecht gezind. Kan best irritant zijn..Maar ik ben meestal gewoon knorrig dan. Weet niet goed niet meer of waarom ik toen juist dronk. Moeilijk mijn vinger op te leggen..Echt Mups? . Krijg ik nu tien euro? (irritant hé ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden