Spring naar bijdragen

Woensdag 11 mei 2011

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 314
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemiddag luitjes,
Ha assertieve Lenie: je krijgt al reacties.
Ook van mij, een :present:
Was het echt een geintje? Vast wel met een ondertoon ernst?
Maar ik ken het gevoel.
Ik schreef gisteren dat ik me mat en wat down voelde: reactie? Non.
Dat valt dan wel even tegen, maar ik til er niet te zwaar aan.
Meng me dan maar in de discussie.

Josje: Wij kunnen elkaar de hand schudden vandaag.
Ik ben ook moe!!! Nog steeds wat lusteloos en mat ook.

Ik ga me zo weer verder ""slepen"".
Moet ook nog een logeerkoffertje inpakken, want ik reis morgen na mijn werk door en zal dan een paar dagen niet hier zijn.

Jaap: kun jij niet een handleiding schrijven hoe je bp tjes in een mooi computermapje stopt?
Is mij niet gelukt.

Ik kruip nu even verder....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze wou jou heel veel rozen geven zoiets
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Voor je week geen alcohol

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal :)
Alweer een drukke, maar leuke werkdag achter de rug. Ik zit weer in de lift, emotioneel bedoel ik. De twijfel is weer van de baan en ik ga gewoon nog even door. Bevalt goed.

Wel weer slecht geslapen vannacht. ik werd wakker door een klap van het onweer. Ik zat meteen rechtop in bed van schrik. En daardoor later gedroomd dat hier ingebroken was. :huh:

Ik moet nog bijlezen, maar zie Wijfie al boven me staan. Gaat het goed Wijfie? Je voornemen staat nog overeind zie ik. :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poeh ik ben terug van het werken. Het is al een tijd een grote klerezooi en chaos bij ons. De leiding is niet goed. Gaat lekker winkelen net als vanmiddag, of zit de hele middag in de zon te luieren. Het zaakje loopt echt in de soep en al de vrijwilliggers zijn gestrest en opgefokt. Iedereen snauwt en loopt te klagen. En het bestuur komt helemaal niet opdagen.
Ik heb besloten om me er vanaf te sluiten, m'n werk zo goed mogelijk te doen en als mensen naar mij komen en klagen, maak ik duidelijk dat ik nergens iets van af weet en me ook nergens mee bemoei, want zodra ik mee ga doen word ik er bij betrokken en krijg ik ook een stuk verantwoording in het geheel in m'n schoenen geschoven, en voor ik het weet zit ik ook in die zooi:P Wel lekker veilig maar ik heb besloten om me zo op te stellen.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mup, ik vind het prima om te zien als mensen ruzie hebben en ik het van een afstand kan bekijken. Ik blijf rustig, en trek niets meer naar me toe. Voel me niet meer verantwoordelijk voor andermans rotzooi dus neem ook niets meer mee naar huis, en mee naar bed en dat is zaaaaaaaaalig kan ik je vertellen.
Nu zeg ik tegen mezelf "Ook al zou ik me bemoeien dan verandert er niets aan het probleem omdat het niet mijn probleem is."
En tuurlijk is dat moeilijk, ik heb er ook jaren over gedaan maar ineens valt het kwartje.
Ik ben niet verantwoordelijk voor andermans rotzooi.:)
Maar jij hebt ook lekker gewerkt zo te zien. Heerlijk voor je.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is ook zo Bol. Maar ik wil het altijd graag voor iedereen goed hebben. En als ik daarin iets kan doen voor collega's dan spring ik in de bres. niet altijd verstandig. Wat ik tegenwoordig wel vaker doe is dan advies geven aan de ander over hoe hij of zij het het beste kan oplossen. Maar soms ondernemen ze dan niks omdat ze het gevoel hebben dat het toch geen zin heeft. Dan moet ik me wel inhouden om er zelf niet mee aan de slag te gaan. Maar dan kom je er al gauw zelf door in de problemen met je werkgever. Dus ik probeer me te beheersen. :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mup. en als je zou vragen hoe ze zelf denken het probleem op te lossen? Misschien doen ze het dan wel, en blijft het hun probleem.
Maar als jij ze van advies voorzie, maak je het al een gedeelte van jou, en wat ik nu probeer te doen is het niet meer mijn probleem te maken, want dan krijg ik spanningen en stress, en dat kan weer leiden tot trek in drank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, het gaat niet zover dat het een trigger is voor mij hoor. Ik wil zo iemand dan graag helpen om een oplossing te vinden. Soms voelen mensen zich machteloos tegenover een werkgever. Terwijl ik vaak wel mogelijkheden weet om verder te komen.
Maar ik snap jouw manier ook hoor. Is niks mis mee. Integendeel. :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mup, Harry was er vanmiddag al. Heeft mij even goed geholpen want ik ben lekker thuis gebleven en hoefde niets van mezelf.

Naar he Primula, dat gevoel, ik laat het er maar zijn en hoop dat het weer overgaat. Doe zo wat dingetjes, maar niet veel. En jij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...