Spring naar bijdragen

Woensdag 11 mei 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 314
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
Mupke

Nee, het gaat niet zover dat het een trigger is voor mij hoor. Ik wil zo iemand dan graag helpen om een oplossing te vinden. Soms voelen mensen zich machteloos tegenover een werkgever. Terwijl ik vaak wel mogelijkheden weet om verder te komen.


Maar ik snap jouw manier ook hoor. Is niks mis mee. Integendeel.
:present:




heb jij dat ook dat je voor een ander heel sterk bent, en voor jezelf een heel stuk minder?
ik heb dat heel erg....nu met Niets...maak me druk...we hebben veel gebeld...menig hart onder de riem gestoken.

* aanpassing...had haar oude naam opgeschreven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

halve middag 0% bier zitten drinken, en gerookt, bah wordt je niet vrolijk van, maar mijn zin om echt te gaan drinken is wel weg! Dank voor al jullie berichtjes , ben wel doodmoe nu, wat kost dat een energie zeg, en waarvoor.... nu ja hoop dat het nu weer een tijdje wegblijft :)
en nu ga ik werken, meld me nog wel ff droog na het werk

Lenie :musicnote: Proficiat meid met je eerste week!

en ik wil niet roken, bah bah bah (spijt!!!!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb wel een grens Lenie. Ik wil een ander wel helpen maar als ze zelf passief reageren dan houdt het op voor mij. Ik kan hooguit blijven stimuleren om actie te ondernemen. En luisteren naar de ander. Maar ik kan het niet overnemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Mupke

Ik heb wel een grens Lenie. Ik wil een ander wel helpen maar als ze zelf passief reageren dan houdt het op voor mij. Ik kan hooguit blijven stimuleren om actie te ondernemen. En luisteren naar de ander. Maar ik kan het niet overnemen.



nee dat kan ook niet, maar ik trek het mij onbewust denk ik toch erg aan.
knap van je...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
bolletje

Las net het berichtje van Aicha, dat het weer niet goed ging. Zou toch heel graag wat meer uitleg willen hebben.
:o




volgens mij een slinger roosjes achter elkaar plaatsen, maar ik kan het mis hebben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
wijfie


Heb drank eigenlijk nooit echt lekker gevonden, gek hé, waarom drink je het dan?



Voor de kick Wijfie. Even alles vergeten, je lekker voelen, je vrijer voelen, ongeremd zijn, moed indrinken tja en zo kan ik nog wel ff doorgaan. En we missen een stofje in de hersenen wordt er beweerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ josje;
Fijn door jou mijn naam weer even tegen te komen;
ik doe ook niet veel en dat vind ik best lastig....
Heb het gevoel met alles achter te lopen.... ben moe....
Ik ""moet"" zoveel, herken je dat???
Zelfs mijn tuin laat ik even...
En dat zegt wel wat...
Hoe gaat het met jou tuin?
Begrijp ik dat je op de Veluwe woont?
Dag dag,
Zou je (misschien) een pb willen sturen, mag dat?
Spaans eiland?? wouuuu..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even onze Superwoman Lenie verwennen. Nou daar komt ie dan, zet de vazen maar klaar.
:present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
wijfie


Heb drank eigenlijk nooit echt lekker gevonden, gek hé, waarom drink je het dan?



Soms denk ik dat het iets in ons karakter is Wijfie. Iets wat maakt dat we de grenzen opzoeken. Ik kan alleen voor mezelf spreken natuurlijk, maar ik ken dat van mezelf wel. Een afkeer van het 'normale bestaan'. Dat is al in mijn vroege jeugd ontstaan en heeft gemaakt dat ik me altijd een buitenbeentje gevoeld heb. En ook als zodanig door mijn ouders behandeld ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...