Yvonne Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Good murning lui. Koffie staat door te lopen, thee staat te trekken, de kouwe klets staat in de koelkast. Ik trek mij even terug om mijn tuin te bezichtigen (= peukje roken uiteraard) en een bakkie in te schenken)... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 goeiemorgen yvonnelekker bakkie hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Dank je Snoepje. Zat nog even het laatste blad van gisteren terug te lezen... zag het verdriet van Gaby... ((( ))) Gaby, ik weet niet of je er vandaag nog net zo over denkt als gisteren... ik hoop van niet. Maar blijf alsjeblieft wel komen hier hoor. En.. en ik begrijp hartstikke goed dat je nu alles zwart ziet.. de hoop is weg.Ik ga geen verhaal over 'slijten' en je 'telkens een beetje beter voelen' en zo. Je leeft NU en NU is alles zwart. Maar weet dat er hier veel mensen zijn die met je meeleven. Ook al is het virtueel. Sterkte meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jean Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Goedenmorgen !Ook al vroeg op.Ga ook eerst even shaggie roken.Ik rook de laatste tijd weer meer dan goed voor me is.De onrust in het hoofd wordt iets minder gelukkig.Wens jullie een fijne dag.Vandaag eerst naar huisarts en morgen naar psycholoog voor 1e gesprek.---------------------------------------------------------------------------------Elke kleine stap voorwaarts is voor mij een overwinningGestopt: 17 april 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 gabyzit net als yvonne jou stukje te lezenen ben het met sha eens...maar haal je eigen niet zo naar beneden hoorzoals ik al eerder zei ik vind het een rare man als ik jou verhalen zo leesen denk dat je heel goed weet dat dit niet klopt kies voor jezelf ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Goedemorgen,het weer ziet er hier wat somber uit,ik denk niet dat het droog blijft.Gaby,ik lees je stukje van gisteravond,hoe triest dat je zo geringeloord wordt door die man.Je verdient en bent beter!!!!!En nu koffie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Goedemorgen:DZoals zovelen voor mij al hebben gezegd tegen je Gaby.Herpak jezelf, je bent het meer dan waard !!! Zo, nu eerst een bakkie en een peukie hier en daarna klaarmaken voor sollicitatie.Hoop dat ik nu eindelijk eens het geluk aan mijn kant heb.Kreeg gisteren mn uitkering, krap 1000 euries.Kan ik echt niet mee rondkomen met 2 puberkids, dus hup aan de slag !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Blondie,veel sux6 bij je sollicitatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jean Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Blondie,Ik wens jou ook heel veel succes bij de sollicitatie.Ik zal voor je duimen !--------------------------------------------------------------------------------- Elke kleine stap voorwaarts is voor mij een overwinning Gestopt: 17 april 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Goedemorgen allemaal.Iedereen vandaag veel succes, met wat dan ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Dank jullie wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Goedemorgen,Gaby...Blondie succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 goede morgen allemaal.Gaby blondie succes met de sollicitatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Igor, bus weer genomen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Duik de douche in...Zal het netjes voor je achterlaten Igor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 :$ nog niet blondie. het gaat weer de verkeerde kant op geloof ik. ik heb een schop onder m'n achterste nodig.vandaag weer dag1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 SCHOP !!!!!Hard genoeg ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Ik ben weg... Igor kan de douche in, snoepje zal er ook wel uit zijn onderhand.. Luitjes, maak er wat van... Laterrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Dat zie ik nog net dus.... ........SLIKKEN DAT DING IGOR... NUDoeg doeggggggggggggg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 werk ze yvonne. durf ik nog niet nu. maar ik beloof dat ik het vandaag droog zal houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 igor je kan hoor...ben klaar..en van mijn krijg je ook een hele harde trap.....boemmmm klets patsblondie....succes:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 AUWA snoepje. nou spring de douche in voordat ik nog meer klappen krijg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 neem maar eens een koude douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Ik ben klaar, douche is voor jou Igor..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Moghu Kanjers.Eerst ff lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden