Spring naar bijdragen

vrijdag de dertiende...mei 2011


snoepje

Aanbevolen berichten

Niet echt teruggelezen deze dag...
Zag het berichtje van Desi van 18.47 uur en ben even op de zoekstand gegaan..
Want ik had de laatste dagen al iets van... gaat het wel goed met Desi, ,zo lang helemaal niets gehoord, das vast foute boel....
Maar nee dus.. op je knie na...
Dees, ik kan me indenken dat je niet blij bent met het je niet kunne verplaatsen op de manier die jij wilt...
... maaar oh lord.... wat mag je blij en trots zijn dat het gewoon krukken zijn nu ....
Fijn, echt fijn dat je weer even hier komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 190
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
albertina

@quote Jeps ik ben er heel erg voor dat uitkeringstrekkers aardbeien gaan plukken of vuil van de straten halen.




Spud,


hahahahahaha, je bent een mooie.


:o
:wacko:
:o
:wacko:
:o
:wacko:
:o
:wacko:
:o
:wacko:





:huh: ben ook een uitkeringstrekker......mag niet werken....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond, sommigen op vakantie, eten of relaxen. Altijd actie hier. Heb het gevoel dat deze site het enige is wat ik nog heb, nu de relatie verbroken is. Ik drink niet, vecht des te meer. Maar het gevoel van alleen op de bank zitten en een leeg weekeind voor de boeg is nie fijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Lenie.

Sowhat, nee kinderen heb ik niet van haar, wat speelt is de hartezeer, het gedropt voelen, het missen van mijn maatje! Ik weet ik moet verder, maar worstel met veel gevoelens en weet dat als ik nu drink, ik mijzelf ga verliezen. Ik moet me onafhankelijk opstellen van anderen, dat is een nieuwe en bijna onmogelijke weg voor me. Maar kan alleen naar voren vluchten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jan, met diepe gevoelens je gelezen gisteren en vandaag, en hoe ik weet wat je doorstaat. Heb sinds kort hetzelfde achter de rug. 15j gehuwd, 2 stiefkids groot gebracht, ondanks mijn volledige gestopt zijn met drinken (toen toch) zijn we gescheiden. De pijn zit nog steeds diep, zij is nu met mijn beste vriend (ben ik nu ook kwijt natuurlijk) en ben door de hel gegaan, en soms nog !!
Vandaag eindelijk nog eens een goede dag, misschien omdat ik al 2 dagen kompleet droog sta (ja wadde, 2 dagen !!) maar als het niet is, dan heeft er toch veel mee te maken. Ik weet niet hoe je er nu voor staat of in welk stadium je nu bent, maar het gaat zwaar worden sowieso. Ik kan moeilijk anders beweren, so beware !!

@ Fleurtje, 't is 1-1 he kwestie bellen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je sowhat, het werd een beetje tijd hé. Morgen verwacht ik ook niet anders, en zelfs overmorgen ook niet, maar weet uit ervaring dat ik kwetsbaarder ben dan een zeepbel !
Geloof het of niet maar vanmorgen gewoon vergeten de anta te nemen, keidrukke dag gehad, bijna niet thuis geweest en nu in de haven. Ben dus wel safe.
Wil dit nu echt een poosje doorzetten en zien hoe ik me verder ga voelen.
Met jou alles okay ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...