fleurtje Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Rae was hier gisteren ff Mups..ik kan het weten want dat lekker stuk heeft me gewoon genegeerd .Mannen...poeh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Misschien zocht ie mij wel, mannen onder elkaar hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Dat heb ik dan gemist Fleurtje. Heeft ie jou genegeerd?Ik moet eerlijk zeggen dat ik mensen die me curryworst noemen ook vaak wel negeer hoor. Heb je inmiddels als besloten of je vanavond gaat Wijfie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Jaap Wat bedoel je met'mannen onder elkaar'? Vertel eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Mannen onder elkaar?? :D ..*bijt op haar tong*Euuhmmmm een curryworst is wel héél lekker zenne..op tijd en stond. Het was niet eens een aangebakken curryworst.Ik gon paffe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Dat ga ik natuurlijk niet uitleggen. Mannen weten waarom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Mannen weten waarom:D Het wordt steeds leuker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Adam dank u wel.Ik heb het vermoeden dat het goed komt.Ga goed, ouwe reus.Groet M van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Zeg Soothe...hoe oud ben je eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Hallo Allemaal,Ik kom weer eens meelezen en praten na een maandje niet op het forum te zijn geweest. Zit nu met mijn been omhoog en kan nergens heen omdat ik gisteren aan mijn knie geholpen ben en rondhuppelen op mijn krukken gaat me nog niet zo goed af.Iedereen die me op 18-4 gefeliciteerd heeft voor mijn 6 mnd ADB heel erg bedankt.Ben inmiddels ook met roken gestopt en hoop dit natuurlijk ook vol te houden.ik lees dat Soothe en Anna op vakantie gaan. Goede reis en goed weer terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Ga je een lange vakantie houden Soothe? En blijf je hier in nederland of naar het buitenland? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Mensen, ik ga jullie een weekje verlaten.Niet allemaal gaan juichen hoor.Een weekje Normandië.Doe geen domme dingen, want ik lees alles terug.Ik ga over Antwerpen, dus Fleurtje en Will, even zwaaien aan de snelweg hè.Even voor de rokers, waar ook ik toebehoor, een link naar uitgesproken EO vangisterenavond, over COPD.Zelf schrok ik er nogal van. Ook omdat ik het in lichte mate heb.Misschien, doet de Normandische kust mij stoppen.COPDBeste mensen, ga goed, tot volgende week.Groet Anna en Soothe.P.S hier geen last van Paraskevidekatriafobie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Nou zoooo'n gevoelige vraag is het toch niet Move on...zeg Mups, hoe oud ben jij eigenlijk? . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 O Dees dat is minder zeg. Heeft het een lange tijd nodig om te herstellen. Hier alvast een voor je. en knap dat je nu ook met roken bent gestopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Soothe en Anna fijne vakantie.gek word ik van die nek van mij...ik zit alweer helemaal vast.heb al 2 ibuprofen 600 op, maar het mag niet baten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Ja ben je gek Soothe..sta ik daar straks een uur of vier te zwaaien naar allerlei onbekenden. Mag je op zijn minst je naam in het groot op de auto kladderen Fijne vakantie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Soothe en Anna, een geweldige vakantie....goedemiddag iedereen trouwens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Beste mensen, bedankt allen.Fleurtje, als ik dat zeg, praat je nooit meer met me.Ergens rond de zestig.Nog zeer viriel.Dag Fleurtje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 :D :DBen er ook eens mee weg.Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Desi, heel knap.Je kwam van ver.Goed werk.Ga zo voort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 nu Desi ook gestopt is met roken, kun jij eigenlijk niet achterblijven he, Soothe...je had zelf nog gezegd....in de lente, maar ja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Hé Hannah, indeedeth! Da's lang g'leden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Niwi, er zijn mensen die langzaam doch vastbeslotende zaken aanpakken.Dank voor de boost. Het komt goed.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 arretofobie ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden