Josje Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Ha Blondie, goed dat je even hier van je af komt schrijven. Vind het ook knap dat je mensen op gaat zoeken als je je alleen voelt. Wilde nog even zeggen dat ik het jammer vind voor je dat je niet bent aangenomen voor die functie. Maar je moet maar denken, dan was het niet de baan voor jou. En de baan die bij je past, komt echt wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 pfff...druk druk druk..alles klaar maken voor vanavond, want vanavond word de verjaardag gevierd.soep aan het maken voor morgen want dan komt de familie..wat heb ik toch een hekel aan zulke dagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 blondie ik druk even een tissue door de draad. kom op meid. wanneer komen de kids weer thuis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Hmm, 'k kom er achter dat koude kamille thee prima te drinken is. Dat geld voor maar heel weinig thee. 'k ben nu aan 't koken. Dat wordt de laatste keer voor een poosje. 'k heb nog genoeg maaltijden in de vriezer die eerst op moeten. Daar kan 'k wel een week (en misschien nog wel langer) van eten.@blondie6173,Laat die waterlanders maar stromen. Een keer goed uithuilen lucht op. Ook 'k, 'als man', schaam me niet af en toe eens flink te snikken. Dan hervat 'k me weer en ga verder met wat me op dat moment b'langrijk toeschijnt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Blondje, fleurtje en al diegenen die er nood aan hebben en een heel warme brede schouder voor jullie Goedemiddag frummers, toch raar hoe iedereen zich dan wel goed/slecht kan voelen. Het is dan ook goed dat we het niet allemaal tegelijkertijd hebben. Ik bedoel, als ik me slecht voel krikken jullie mij ongelooflijk op, laat het nu een keertje andersom zijn.Borrie , je klinkt geweldig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Gunn, ik begrijp je volkomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Blondie is het bij jou zo dat dat rotgevoel en verdriet ineens opkomt of voel je tijdens het werken b.v. in de tuin al iets broeien?Dat is bij mij wel vaak het geval. Ik ga dan door met hard werken terwijl ik eigenlijk bij mezelf af moet vragen wat er nu aan de hand is. Het komt er dan toch wel uit hoor maar dan moet ik me eerst kapot gewerkt hebben zodat ik bepaalde gevoelens niet meer weg kan drukken.Willbillie het gaat zo te lezen vandaag weer wat beter met je héGunn smakelijk eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Hebbes borrie, en het doet goed.Dag 3 vandaag bollie en we zijn aan het gaan. Ondanks de weinige uren slaap vanmorgen toch redelijk dagje, maar voel het toch drukken nu. Op tijd stoppen nu met werken en de zetel in is de boodschap.Goede opmerking van je borrie, wil ze ook wel eens horen, behalve waarschuwend in een pb dan hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Owwwh, behave !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 MyLady Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Heb je in het weekend nog iets leuks te doen Rekel of moet je morgen ook weer werken?Hoe is het met Bazra het poeziebeesje? is ze weer wat opgeknapt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Niet in de haven bollie, vrij tot volgende week vrijdag, maar heb massa pc werk. EN kan ik hier thuis ook eens wat doen. Bazma helemaal de oude en het beestje is zichtbaar in haar nopjes om me eens thuis te zien. Ongelooflijk hoe zo'n oud beestje nog zo kan herstellen, niet ??Hoe is het met jou tuintje waar je zo hard in hebt geploeterd ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Borrie toch, alles voor u hé, dat weet je toch ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Ik wil drinken . Ja ja sjjjjjjjjtt, ik doe het niet..maar wil het wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Ja nog steeds druk bezig met de vijver Rekel. Wil een natuurlijke manier hebben om het water te zuiveren, anders moet ik zo'n hele grote ton of bak in de tuin zetten en daar ben ik niet zo kapot van.Hoop dat het lukt want ik heb nog nooit gehoord dat ze het op deze manier doen, maar na wat lang na denken, is het het zelfde principe als met een ton werken, maar dan kan het nog geen kwaad, er komen een hoop waterplanten in te staan dus zal het toch wel mooi zijn. bovendien is zo'n zuiveringsinstallatie nog een een dure aanschaf. Ik zou zo'n e1500,-- kwijt zijn, en als dit zo lukt kost het me niets. en het staat veel mooier. Het wordt een grote waterval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Fleurie zit je niet lekker in je velletje? Je schreef geloof ik dat je je erg onrustig voelde vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Btw Gaby heeft een superleuk kortverhaal neergepend op het draadje 'negatieve ervaringen'. Heel herkenbaar voor mij trouwens...soms zelfs een beetje grappig (zelfspot mag). Zie haar de ramen al afplakken, gekke mus.Sterke madam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Er is vanalles..laat ons zeggen dat het blijkbaar weer die tijd van de maand is Ik wil gewoon drinken, lijkt me leuk en stom tegelijkertijd. Dus eet ik me weer een ongeluk..héél gezellig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 quote: Originally posted by: borretjeFleur; Bedenk dit.. Is dit wat IK wil? Zo nee, waarom doe ik het dan? Zo ja, geniet er dan van. Feur wil je dit? JaWaarom zou je het doen? Goede vraag conclusie: geen antwoord is een slechte reden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Waaywww bollie, wat een pracht idee. Trek je op tijd een mooie foto ? In de natuur wordt het water toch ook zo gezuiverd ??Nu nie lachen hé, maar ik ken een whiskey distilleerderij in het noorden van Schotland die het water achter zich ongemanipuleerd gebruikt voor z'n whiskey. Was er jarenlang fan van, maar durf hem zelfs niet meer in huis te halen. Die rivier was ook één lange waterval eigenlijk. Prachtig om af te bekijken.Fleurie, nie doen hé meisje, ik kan ook schoppen hoor !! sssjjjttt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Wie is IK trouwens Fleur is meer dan enkel Fleur . Zoveel ééntjes in Fleurtje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Niet doen hé..Niet doen hé...niet doen hé...Jakkediejakkediejoe!!!!!!!!!!! Sorry...stoute Fleur...is moe.Waar zit Rae?? Vervelende belg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 <--- Rae is hier, Fleur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Je kan het vast niet halen tegen mij Borretje Btw wat je zegt...klopt niet.Ik ben niet in DIE mood. Elke emotie die je doet drinken is meestal iets dat je niet zoeken gaat. Het overkomt je omdat het al eeuwen in je schuilt.Spotten is fout. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Okay, doe dan maar lekker wel hé. Komaan he poppemieke, jij zou hetzelfde zeggen zenne. Tegen alle fleurtjes in fleurtje: Think baby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden