Susana Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Goedemorgen lieve mensen...zeker iedereen slaapt nog...Ik ga zo naar school, heb tentamen...ben klaar voor. Ik wens jullie een hele mooie dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Goedemorgen SusanaHeel veel succes straks bij je examen!!!!Tentamen bedoel ik natuurlijk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 susan succes met je tentamen.niemand een ontbijtje gemaakt? nou dan zal ik het gauw doen. moet wel opschieten, want ik moet zo weg. ik zal susan nog gauw een smoothie achterop gooien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 shahire goede morgen, nog wensen voor het ontbijt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Goedemorgen,Susanna, sux6 met je tentamen.En Igor, ook goedemorgen.Hier een brak en kort nachtje, ik ben niet uitgeslapenga toch nog even een uurtje terug naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Igor....mijn ontbijt wensen zijn alleen koffie zal em even lekker in de achtertuin opdrinkenkan ik er meteen een peukkie bij roken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jean Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Goedenmorgen allemaal,Susana, succes met jouw tentamen !Gsteren bij psycholoog geweest en zeer waarschijnlijk heb ik het syndroom van asperger.De Lexapro is opgehoogd qua dosering en de Oxazepam moet ik afbouwen.Maak er allen een fijne dag van.------------------------------------------------Elke kleine stap voorwaarts is voor mij een overwinningGestopt: 17 april 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 goed zo sha.tina nog maar even weltrusten dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Goeiemorgen luitjes... Susan, heeeeeeeeel veel succes met je tentamen, we duimen hoor. Jean... hoop dat je baat gaat hebben bij het gebeuren... Ik ga ook even een bakkie in de tuin doen met ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Tina nog welterusten, Jean ook goedemorgenen voor iedereen die hier verder nog onder komt....fijne dag gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Yvonne wacht.....doe ik beide even met je mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Gezellig Sha.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Toch eerst maar even een bakje koffie,wellicht word ik dan wakker.Jean,dat is geen fijn nieuws, kon de arts je dat al na éénconsult vertellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 @AllemaalGoedemorgen. Viel erfolg mit Ihrem prüfung, Susanna!Foei, ook 'k heb bar slecht geslapen. Ben er vannacht vier á vijf keer uitgeweest. Kon de slaap niet vatten. 'k heb geen verd're verplichtingen vandaag, dus 'k ga zo toch nog even terug naar bed. Fijne dag verder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 jean da's niet zo leuk.gunn ook al weer naar beden ik .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Goedemorgen allemaal:)Susana suc6 met je tentamen!!S*** jean, dat is gen goed nieuws, is het wel te behandelen.Helaas geen ontbijt hier, heb alleen verse jus in de koelkasten ff snel een boterhammetje erbij met een senso.Nu de hond uitlaten en dan op tijd naarLisse, hebben ze een vrij grote "snuffelmarkt"maar eens rond snuffelen vanmorgen dus.Nu eerst met de hond uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Trouwens tweede dag dat ik zonder katergevoel wakker wordten me ook iet chaggie weer best opgewekt voel.Heb het gevoel overal weer meer zin in te hebbben:)(vor de liefhebbers van mijn ontbijt ligt er evt ook nog een antabus naast:D) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Ik zat net even op een hele andere site waar iemand het had over een glas heffen en 'goede vriend'.Wat ik begreep was wel de relatie daardoor stuk, toch maar even gereageerd met de vraag of die 'vriend' dan daadwerkelijk zo'n goede vriend is...Kon het niet laten om te reageren...lees hier op de site soms al genoeg ellende die de alcohol heeft veroorzaakt...Soms misschien geen verkeerd idee om anderen ook eens aan het denken te zetten...om te minderen of stoppen met alcohol.Vanmiddag visite, weinig zin om het bier koud te zetten, worden ze gauw zat...zijn ze snel weg...Wie weet denken ze dan ook wel 'Sha' maar eens volgen met die alco.Vond het gisteren wel moeilijk al die drank kopen totdat dochter (viert nml haar verjaardag vanmiddag) een fles Passie pakte........oeps....laatste zuippartij ging er een fles passie nog eens in bij mij...Was weer meteen helemaal genezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Note: 'genezen' was het verkeerde woord...ben ik nog niet...maar wel klaar met de alco bedoelde ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jean Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Ja, Albertina,Ik moest een testformulier invullen, en vragen beantwoorden en daarin scoorde ik heel hoog.Er zijn verschillende degraties in het syndroom en er valt mee te leven.Het wordt nog nader onderzocht.Maar ik voel me al een stuk beter dan 4 weken geleden, toen ik net uit de Detox kwam, wat dat betreft ga ik met hele kleine stapjes vooruit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Dus maar goed naar die fles blijven kijken Sha vanmiddag... EN het gevoel van daarna in herinnering blijven halen... beste voorbehoedsmiddel dat er is in dit geval lijkt me Max, ik hoop dat je het straks in Lisse naar je zin zult hebben... even weer heel iets anders, even er lekker uit.. Goed dat je die busjes slikt... niet weggeven.. mooi voor jezelf houden hoor. Igor... ook naar bedje terug, maar niet mogen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Klinkt goed Jean.. En als je weet wat er loos is kun je er (met hulp) aan werken om de gevolgen ervan zo beperkt mogelijk te houden, een modus vinden om er prettig mee te kunnen leven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Ik ben er weer eens mee weg Voel me niet zo lekker vandaag..janken is weer begonnen (misschien is het maar een hikje ) dus ik vlieg maar eens in de poets. Lang leve de poets! Kom nog wel af en toe binnenspringen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Goeiemorgen:DVroeg wakker en onrustig geslapen, maar wat wil je als je in een vreemd bed slaapt.Trek in drank gisteren, maar ik weet verstandelijk dat het niks oplost. Alleen dat gevoel he, dat niet volgt op dat moment.Voelde me niet sterk genoeg om de drang in mn eentje te weerstaan dus naar mn ouders gegaan voor de veiligheid.Voor de eerste keer een stuk wezen hardlopen. Voel nu spieren waarvan ik niet wist dat ik ze had, maar was wel lekker dus voor herhaling vatbaar.Zo weer lekker naar mn eigen huiske en keuvelen in mn tuintje en vanavond met mn zus, zwager en ouders uit eten... Tijd voor een pafke en nog een lekker sterk bakkie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden