blondie6173 Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Vermoeiende saaie en frustrerende dag geweest vandaag.Ga lekker vroeg languit op de bank met een warme pot thee en kaneelkoekjes.Effe lief zijn voor mijzelf;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Evening Oooooooeeeeeeeeewwwwwww caviaatjes..Ik had er ook eens twee van de dierentuin. Waren steenvast, honderd procent twee meisjes. Tot twee maand later ik er twee babies bij had. Naar de arts met de niet mama en de kleintjes. Toch maar ff geslacht laten dubbelchecken. Ja lap had ik toch een manneke en een vrouwke zekers? Dus thuis..hups het manneke in een ander hok. Zou niets aan de hand zijn want de kleintjes zogen nog dus dan laat de mama niet aan zich komen. Een drie maand later..hoeeerraaaaaaaa nog eens vier caviaatjes. Die viezerik had tussendoor toch nog zijn best gedaan zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Ik heb ze gewoon allemaal opgegeten. Best lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 oeeeewwwwwwwwww moet er terug ff vandoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 fleurdit zijn echt twee meisjes en anders hebben we inderdaad met de kerst ook eens wat lekkers te eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Hoi lieve mensen..hier aan pauseren, ben hard aan leren voor mijn laste tentamen....nog 4 keer naar les en ben ik klaar met mijn derde jaar...Cavias....in mijn land worden ze gegeten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Halloooo zeg Dat HEBBEN jullie niet gedaan en dat GAAN jullie ook niet doen dus... Kom op zeg... twee piepeltjes waar ik van hou .. en die zouden zulke leliljke dingen doen? Kan ik niet geloven pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 en hoe kan je ze het beste bereiden dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 quote: Originally posted by: SusanaCavias....in mijn land worden ze gegeten... good lord, nog zo ééntje... Ben er ook weer even mee weg... (voor de duidelijkheid: nee, ik eet ook geen koeien en varkens, geen honden en geen katten en geen kikkerbillen... wel af en toe nog vis... en weet ook dat ook die dieren lijden.. en ja... voor de heel hardnekkige commentatoren..: ik heb schoenen waar leer in is verwerkt... ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Lieve Yvonne..ik kan niets aan doen..het is een feit...sorry...om je blij te maken zal ik je vertellen: ik heb maar 1 keer een stukje gegeten (smaakt naar kip) en nooit meer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 quote: Originally posted by: YvonneHalloooo zeg Dat HEBBEN jullie niet gedaan en dat GAAN jullie ook niet doen dus... Kom op zeg... twee piepeltjes waar ik van hou .. en die zouden zulke leliljke dingen doen? Kan ik niet geloven pfff ohohohoho je heb me echt aan het lachen gemaakt yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 quote: Originally posted by: SusanaLieve Yvonne..ik kan niets aan doen..het is een feit...sorry...om je blij te maken zal ik je vertellen: ik heb maar 1 keer een stukje gegeten (smaakt naar kip) en nooit meer.. Okee dan susan. het is je vergeven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 zo ik ga lekker op me bed verder tv kijken ..daar heb ik tenminste geen trek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Pffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 trusten straks dan Snoepje... Ik maak het ook niet laat .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Wens je alvast een goeie nacht Snoep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Goedenavond,Snoepje rust wel, slaap goed, laat het bezinken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Mup???heb je het zwaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Nee hoor, ik deed even een pufje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 deed ik ook weltijdens mijn bevallingen:$vandaarzwaar:Dmoet ff naar school dochterheeft rapport gehad:o:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 quote: Originally posted by: jane4deed ik ook wel tijdens mijn bevallingen:$ Misschien ben ik ook wel schijnzwanger. Het gaat hier rond nl. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 tokkin about moi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Yesss, tokkie about joe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Ge dacht dak et ni zou oren hé? Waar blijft ons Gaby eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden