Spring naar bijdragen

Dindsdag 17 mei 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 269
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Was alleen maar voor een herhalingsrecept dat ik naar mn ouwe huisarts toeging.
Wetende dat hij voordat ik verhuisde naar Apeldoorn een paar keer gevraagd heeft of ik soms teveel alcohol nuttigde, en ik daarop natuurlijk hardgrondig ontkende.
Ook wetende dat hij inmiddels van mn huisarts in Apeldoorn een overdracht had gekregen over mijn periode aldaar.
Gewoonweg de schaamte en de angst dat hij het mij kwalijk zou nemen dat ik niet eerder om hulp bij hem had gevraagd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ya, die Ticker was voor mij ook een crime:o Heeft me een halve dag gekost...Ik heb steeds weer opnieuw stukjes code van die ticker die je gemaakt hebt geplakt tussen die url codes bij symbolen. Ik kan je een copietje sturen van de complete code die ik uiteindelijk in mijn profiel heb geplakt? Misschien kun je dan uitvogelen welke code er in ieder geval tussen moet. Weet dat ik er toen stukjes uit heb gehaald omdat hij anders de code niet accepteerd, echt het is een heel gedoe...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is ook niet simpel Oscar, maar waarom alc. vrij bier??????? Zeker als je het niet echt lekker vind. Is er niet iets anders dat je wel lekker vind? Misschien de volgende keer kopen?
Ikzelf koop nooit alc. vrij bier omdat me dat toch teveel herinnert aan alc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...