Spring naar bijdragen

Dindsdag 17 mei 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 269
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Oscarke, de eerste nachten heb ik 's-nachts veel gezweet. Ik probeerde op dat ogenblik te denken aan dat mijn lichaam bezig was om alle resten alcohol uit mijn lichaam te verwijderen. En de ochtend erna met een lekker geurtje douchen doet wonderen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Evening :)

Goed gedaan Oscar! Heb nog ff gevolgd vanmiddag maar kon niet echt reageren. Collega's houden me blijkbaar in het oog wat resulteerde in een aanvaring.
Blijkbaar heb ik die wel meer de laatste tijd. Nu ja, als je iets niet zint mag je er best voor uitkomen zeg ik dan maar.
Heeft nadien haar verontschuldigingen aangeboden. Maar goed ook want ik kan best nukkig en koppig zijn :D. Niet dat ik het fijn vind maar tja, een streep te ver is een streep te ver.

Maar het wordt geen forum meer voor mij op het werk. Beter zo..

Gaat hier verders wel goed precies.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja ik nu ook niet meer :D

Vriendin/collega vroeg me vandaag of ik al terug dronk en hoe lang ik nog moest gaan. Had helemaal in het begin gezegd dat ik een stopperiode inlaste om een onbekende alcoholverslaafde vriend te steunen in zijn stoppoging. Zet ik me daar natuurlijk zelf ff nen hak mee zeg.
Heb gezegd dat ik de dagen echt niet tel. Maar daarbij gaat ze het op termijn niet laten, ben ik zekers van. Stom gedoe ook

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus ben ik nu al aan het uitdokteren wat ik zeggen ga. Ga zeker niet zeggen dat ik een alcoholprobleem heb. Las een tijdje geleden dat het niet iets is waar je je over hoeft te schamen maar zo simpel is het niet.
Twee vrienden van me weten het en dat is meer dan genoeg.
Ik hoef echt niet de babbel van het kantoor te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk niet dat ik er zo gemakkelijk onderuit kom :D
We hebben er samen wel wat feestjes opzitten en ze weet dat ik geen nee zei tegen een drankje. Weet je, het is zo een meid waarbij ik totaal geen probleem heb dat ze drinkt. Denk dat zij eerder een probleem heeft dat ik niet drink :D. Omgekeerde wereld. Zonder reden haakt ze niet af..zeker weten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleur, en de nadruk leggen op het feit dat nu je een tijdje niet gedronken hebt je jezelf zoveel beter voelt? Minder moe en in het algemeen veel fitter.

En uiteraard benadrukken dat zij rustig een drankje mag nemen. Dat jij liever een frisje neemt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
fleurtje

Dus de hamvraag is...tromgeroffel...waarom stoppen mensen die geen alcoholprobleem hebben met drinken zonder dat ze één of ander levensbedreigende ziekte hebben?
:D



Ga ik toch nog een keer vragen hoe oud je bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja maar dan komt het...één biertje kan toch geen kwaad..doe nu gezellig mee..begrijp niet waarom je zo plots niets meer drinkt..Je bent net een vis op het droge..blablabla..
Weinig drinken is iets waar je mee weg kan, niet meer drinken is moeilijker.
Waarom breek ik mijn hoofd er eigenlijk over zeg??
Nu ja ik verwacht nog een boel vragen en waarschijnlijk zetten ze dan wel ff de schijnwerper op Fleur. Zo gaat dat bij ons. Doemme hé en ik kan zo moeilijk liegen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is dan weer een dubbeltje op zijn kant Tatum want waarom zou ik me plots frisser voelen als ik al geen alcoholprobleem in eerste instantie heb.

Ik kom nog wel op iets..of ik flap er wel gewoon iets uit. Houdt me toch bezig. Is niet de eerste keer dat ze erover begint. Is er meer mee bezig dan ik..
Laatst vroeg ze ook 'hoe lang nog'. Ik zeg een maand of twee..Hoezo zei ze, de laatste keer zei je nog een maand en een beetje. Jeeses!!
Nu ja kan je in ieder geval tegen de zomer terug iets drinken. Heb maar gezegd dat ik er eigenlijk niet zo een probleem mee heb met dat stoppen en daar niet persé naar uitkijk.
In wat voor kronkels moet een mens zich draaien??

Nu ja, ik ga wat slapen en misschien toch ook een keer van nick veranderen. Voor hetzelfde geld lezen ze allemaal mee :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...