Gaby Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 herkenbaar Mupke , en ik denk dat daar inderdaad de kern zit Bol, de angst om (weer) afgewezen te worden, en dan doe ik het maar weer alleen, met als resultaat alleen wonend, geen kids Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Hey Sowat, ik ben ook roedeleider en bepaal wanneer geknuffeld wordt, heb alleen niemand om te leiden, ha! Wel lief Bolletje dat je er zo inzit en de poes niet bang wil maken. Kan mij iets indenken welke gevoelens dit oproept, ik denk echt dat duidelijkheid heel veel beter is merk ik zelf ook steeds meer.Vandaag redelijke dag, moe uit bed, dat gaat maar niet weg. Gisteren gewandeld en afleiding gezocht en op advies van SW een kop koffie gedronken. Vannavond weer sporten, hoop dat ik me daarna weer iets beter voel. Heb volgende week een eerste afspraak met een peut. Kweenie of ik dat moet voorbereidden!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Bolletje lieverd, je hond denkt niet. Dat hebben wij, mensen, ervan gemaakt. Dat een hond denkt net als wij. Als jij duidelijk bent naar je hond zal ze daar alleen maar blij mee zijn. Een hond heeft een roedelleider nodig. Dit mag wel, dit mag niet. Niet meer en niet minder. Je doet haar niets tekort. Ik denk juist dat je haar nu wellicht te kort doet door geen grenzen aan te geven. Een hond heeft duidelijkheid nodig.Je houdt van haar maar dat wil niet zeggen dat ze alles mag. En eigenlijk ook niet bij je op bed slapen Bol. Isse nie zo goe. Take care, je doet het goed en straks voelt de hond zich nog beter als jij duidelijk bent.Ik ga in bad, ben vervelend en sjaggie. ff weken en de rottige gedachten wegspoelen. Laterr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oscarke Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Hallo meisjes,Als jullie even alleen zitten dan wip ik effe binnen, toch.Het zou inderdaad leuker zijn als iedereen wat meer met zijn buurman/medemens in contact kwam, zoals vroeger denk ik dan. Natuurlijk, de computer en het internet hebben daar zeker niet toe bij gedragen.Ik ga voor het eerst even iets drinken met een goeie vriend en een hapje eten, ben benieuwd :$Wat wel een speciaal gevoel is : ik rij zeker niet dronken naar huis, ik zal me herinneren wat er gezegd is, ik rij hopelijk niet in de gracht, ik heb geen schrik van alcoholcontroles.....bijzondere ervaring !Ik ben zoooo blij dat ik de stap gezet heb........dankzij jullie ! xxxxxxxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Oscar, chapeau, good man!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Oei Mup. ook al raar gevonden door je ouders. Hier nog een. en dat doet pijn kan ik je zeggen.Als kind, ook mede door het vele verhuizen, was ik vaak alleen, en als ik ooit een vriendinnetje had, vocht ik weer.Toch heb ik nog steeds een vriendin die ik al vanaf mijn 5e jaar ken.Maar het is zo ontzettend belangrijk hoe ouders hun kinderen vinden, ik denk wel het belangrijkste en als je daarvan te horen krijgt dat je raar bent, blijft dat heel je leven lang bij. De basis van veel groeiprocessen ligt toch altijd bij je ouders (denk ik). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 quote: Originally posted by: Gabyde kip heeft een eitje voor me gelegd Oh, wat schattig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oscarke Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Ja Jan, ik herken mezelf niet meer !Nu oppassen want ik heb het nog eens 3 weken kunnen volhouden en twas ook mis nadien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 nu werken, tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Ja, Bol, dat valt niet ongedaan te maken. En ik weet wel dat ik niet raar ben. In ieder geval niet raarder dan anderen, want iedereen heeft wel zo zn bijzonderheden toch? Maar ik moest identiek zijn aan hun. Ze vonden iedereen raar die anders dacht dan zij dus ... Maar ik werk er aan. Probeer het (opnieuw) achter me te laten en vooruit te kijken en contact met andere mensen als iets positiefs te gaan zien. Nu nog ervaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Oeps en Bammie is weer pleite. Hoop dat je dat sjaggiegevoel in bad eraf kan spoelen, en dan ga maar eens op de weegschaal staan, wedden dat je lichter bent geworden.Ja ik heb vanmiddag al geprobeerd om wat consequent te zijn maar door alleen maar wat harder nee te roepen, gaat ze met haar staart tussen haar poten in de mand.Ho ho dat hoeft nu ook weer niet. Heb niet gereageerd op haar vraag om opgepakt te worden, dus das al heel wat.Maar ik ga het leren hoor, het heeft alleen, net zo als altijd bij mij, veel tijd nodig.Hoe is het met jouw droppie en de grote woef? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Ik ga even tv kijken. Lekker sociaal. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oscarke Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Oeps, ik moet vertrekken, fijne avond verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Lieve Janneman, die moeheid gaat weg hoor, mits het komt door het stoppen van alc. gebruik.Ja en een gesprek voorbereiden. Moet je dat wel doen? Het loopt altijd anders. Wat ik weet van mijn eigen manneke die klinisch psych. was, gaat men altijd eerst een kennismakingsgesprek beginnen.Even een beetje aftasten hoe de client in elkaar zit, wederzijds vertrouwen opbouwen, dus het zal niet intensief zijn hoor. Ja en dan kun jij altijd aangeven waar je het over wilt hebben en wat je wilt veranderen. Moet je er zelf ook aan mee betalen? Anders kun je vragen aan die persoon of die het onder psychotherapie kan laten vallen, dan kost het je niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Nou ik schreeuwde ook niet echt hoor Sowhat, ik zei heel kort maar krachtig "nee"maar ze zijn zo gevoelig die dieren.Maar ik ga vanavond kijken hoe ze het doet.Ze is gewend dat, als ik op de bank ga liggen ze op mijn borst neer ploft. Vaak gaat ze precies in mijn gezichtsveld liggen en dan zie ik niets. Ik zal vanavond proberen om ze op haar eigen plekje op de bank te laten liggen als ze weer op m'n borst gaat liggen. zo moet ik maar beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Ha Sowhat (SW), ja sporten is ook niets voor mij, maar het leidt af en voel me dan niet eenzaam.Heb wel zakelijke contacten en merk dat ik veel meer kracht heb in gesprekken en veel meer mijzelf ben,dat voelt goed. Lieve Bolletje, dat is een goede tip van die psychotherapie, ik denk echt dat de verzekering de eerste 6 bijeenkomsten vergoed, de overige 200 zal ik zelf moeten betalen!! Ha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Yo, frisse BB hiero. Bol, ik weet niet of de weegschaal minder kilo's aangeeft maar ik voel me enigzins lichter. Duik maar es heel vroeg mn mandje in. Het geeft niet dat Ze haar mand induikt, ze komt er wel weer uit. Haar niet gaan vermenselijken, hoe moeilijk dat ook is. Weet dat de beloning komt als jij consequent kunt blijven. Daar is de hond het meest bij gebaat.Zo, heb gesproken, HUH.Kleine dondersteen wil niet boucheren zegt Fran. Het is een koppig rotbeest met een heeeel lief koppie en guitig snoetje. Om op te vreten. Luisteren, ho maar. Maar weet je wat het is met zo'n kleine(en ik snap je best wel hoor) als hij niet wil wat ik wil pak ik em bij zn tuigje en dan moet hij wel wat ik wil. En met grote honden kan dan niet dus daar heb ik ook erg goed mijn best gedaan ze te laten luisteren. Wat best goed gelukt is, al zeg ik het zelf.Maar t 'is een droppie, echt waar. Hij ligt bijna elke avond bij Fran op de bank, samen met dat grote monster. Dat grote monster speelt met hem, roept hem soms ff tot de orde en laat zich gewillig op haar kop zitten door t kleine monster. Kortom, hij terroriseert hier ook de boel maar ik heb zelf het gevoel dat ik dat toelaat. En laat me nou maar lekker in die waan ja! Hahaha.Hij heeft een grote plant gesloopt een paar weken geleden. Niet leuk. Haha, kleine etterbak. Er staat nu overal plastic potjes omheen en stokjes zodat hij nergens bijkan. Alleen nog een grote struik maar die kan tegen een stootje. Kortom, leuk.Succes met die kleine dwingeland van je. Vergeet niet, WIJ weten dat je van haar houdt...en zij ook wel hoor. Laat je niet kisten Bol, U want a calm and submissive dog and U are the packleader. Oh zo!Go Bol, GO!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Jan, die 200 euries heb je zo uitgespaard toch:beer::wine: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Oke, ben weer weg. Jopie, helmpje op heB):DHou het droog jongens. Meisjes ook. Niets is het waard te gaan drinken. Het lijkt soms zo verleidelijk maar het lost niets op. Zonder alcohol is te doen, echt waar! Take care. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Hallo Jaap,Ken je het gezegde:"Een man zonder snor is als een ei zonder zout!"Mijn man heeft een snor en een baard en het staat hem heel goed. Hij had zijn snor een keer afgeschoren en iedere keer als ik hem aankeek, schrok ik van het vreemde gezicht. Je moet gewoon kijken of het je staat of niet.Uitkijken met soep eten e.d. vanwege de vermicelli. Dat wel!Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Lieve Bor,Als ik je zo volg, dan doe je zo hartstikke je best. Die begeleiding is echt intensief, maar geeft op een bepaalde manier ook structuur. Jullie als gezin bouwen nu aan een hechte basis om weer samen verder te kunnen. Ik bewonder je Bor om je moed en je doorzettingsvermogen. Hou vol!!Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Lieve Bor,Je beschrijft het gevoel van je kind zo goed, maar je moet één ding niet vergeten: de ongelofelijke loyaliteit van een kind aan zijn ouder. Ik heb lang in de kinderbescherming gewerkt en heb de twee kanten gezien. Elke dag dat het goed gaat komt het vertrouwen een klein stapje dichterbij!Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Evening Mups al weg? Me proberen inleven in bepaalde situaties waar ik op dat moment de feeling niet mee heb is eigenlijk best vermoeiend. Kwam plots boven in een one on one gesprek met collega. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2011 Inderdaad, nou ja, alles is relatief natuurlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden