fleurtje Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Dat ging gemakkelijk Ik zal de emmer vasthouden? Beetje lui vandaag...en morgen vast ook..Spijtig dat je zo ver woont want ik kon je er wel eens aan houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
angsthaasje Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Zo de was hangt, nu kijken of ik iemand zover kan krijgen die even mee gaat tafeltennissen. Moet er nodig even uit. Het is nog geen half 3... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
angsthaasje Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Leuke afleiding om even te tafeltennissen maar m'n conditie is totaal verdwenen. Wekker maar weer een half uurtje verder gezet. Het werkt blijkbaar toch wel voor me om er vandaag zo bewust mee bezig te zijn. Wel last van vermoeidheid en buikpijn. Gaat het met jou weer wat beter Fleurtje. Knap van je dat door hebt gezet. Hoop dat ook te gaan bereiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Zo ik stop er weer mee voor vandaag. Niet aan het metselen toegekomen, maar dat komt wel weer een andere keer.Heb me nu echt voorgenomen dat dit het laatste zware project is dat ik doe. Ben verdorrie bijna 60 zeg.Verder heb ik Puck voor het eerst kort maar krachtig terug gestuurd en wel van een afstand van zo'n 10 mtr. Ik had het poortje open gelaten omdat ik er met een kruiwagen met tegels door moest dus kon ik het niet dicht doen. Op een gegeven moment kwam ze, en na een paar korte maar krachtige komando's begreep ze het en ging terug.Goed hë? En ik voel me niet schuldig omdat er geen kwaadheid was, alleen de wetenschap dat het voor haar veel beter is om niet bij de vijver te komen.BOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEE KOOOOOOFFFFFIIIIIIIIEEEEEEE:PKoekje erbij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Nee nou en of hoor. Deze dame rookt wel. Ik rookte eerst vroeger een pakje sigaretten p.d. en daarnaa twee pakjes sjag per week maar ben toen begonnen met halfjes te roken, en daarna de halfjes dunner te maken. Nu zit ik op een pakje sjag in 5 dagen, das omgerekend 10 sigaretten p.d. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 O das minder meid, en nu????? Je kan toch nog wel eten kopen? Heb je nog genoeg in huis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Oké Bor. gelukkig.Zo ik ga ff zitten. Misschien een filmpje kijken, heb er nog een stel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Middag allemaal Nou Fleurtje, je vragen zijn beantwoord. Behalve die ene. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 I know Volgens mij hoort dat niet bij den professionelen aanpak..was nochtans de belangrijkste vraag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeIk wist het hé!!! . Woman moet ge in de mot houden anders gaat ze met de beste stukken lopen.. Nondeju!! Goedemorgen *ie=ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Heerlijk rustig zo'n hele huiskamer voor me alleeniedereen zit vast nog te eten of tv te kijkendus vast niet erg als ik de muziek even op 10 zet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
angsthaasje Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Nee hoor ik kom even de muziek verstoren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Zo, hier zet ik de muziek nog ietsjes harderen ga de clienten in de huiskamer vervelenben echt bokchagerijnigkinderen........zelfs op mijn werk kunnen ze nog hinderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 oeps......ik zal em even zachter voor je doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
angsthaasje Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Maar het zonnetje schijnt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Sha ziet weinig zon op dit moment hoor.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
angsthaasje Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Ben vandaag pas voor het eerst in de huiskamer, zit in mijn ontwenningsperiode. Veel steun gehad vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Ik heb hier en daar wat meegelezenblij dat je hier steun kunt vindenJe moet lang wachten op proff. hulp heb ik begrepen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
angsthaasje Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Dat is niet prettig te horen. Lees dat je helemaal gestopt bent, ik helaas nog niet. Zal zwaar voor je zijn. .. en dan ook op het werk nog gestoord worden door de kids. Kan me indenken dat je dan chagrijnig bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
angsthaasje Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Ja echt belachelijk. Eind juli pas op z'n vroegst. Gelukkig heb ik me vandaag aardig weten in te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Eind juli duurt nog lang, eigenlijk denk ik te langmaar fijn dat je je vandaag hier erdoor heen hebt weet te slepenveel op het forum komen dus!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
angsthaasje Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Ga ik zeker doen. Nu nog even van de laatste zon van vandaag genieten en dan kom ik morgen weer aanwaaien. Sterkte ook, knal de muziek maar lekker hard! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Hou je taai vanavonden stel steeds dat glaasje langer uit....ieder glas minder is alleen maar mooi meegenomen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Goeienavondsaam!wat een herrie, kan de muziek wat zachter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 ja ja....doe het alzet em hier in de huiskamer op mijn werk wel even hard is er zo niemand meer te zien......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden