fleurtje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 quote: Originally posted by: SowhatIk wil ook geen schama,haat sporten! een schama wil ik ook niet Ok ik ga ff werken in de tuin..Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Dag fleurie, dag iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Hallo knokkers / kanjers / lotgenoten:present:Even hier Niwi van harte feliciteren! Een fijne dag gewenst!Alles gaat nog zijn gangetje, ik probeer elke dag even op het pact-draadje te schrijven; vanalles gaande in mijn leventje, veranderingen... maar het gaat nog goed. Dag 15 droog weer...Fijn weekend voor allemaal! Geniet van het mooie weer; heerlijk toch?Liefs, tobbertje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Hey Rae..long time no seaBen beetje lastig. Snoei ik mijnen supermooie struik, snoei ik teveel weg . Sta er al een half uur op te gapen, net alsof dat gaat helpen . Dochter vindt het wel meevallen maar ik kan me daar dus maaaaaaaaaatelooos aan ergeren.Loslaten Fleur!! Pffffffff...in en uitademen..Groeit wel terug Verder aan de slag!Way to go Tobbertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Middag allen Ik moet ook eigenlijk helemaal niet hier zitten nu. Moet hoognodig in de tuin aan de slag. Maar ff pauze. De hele ochtend op het voetbalveld gehangen. Wat trouwens wel errug gezellig was. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 kun je er geen tuinstoel voor zetten fleur?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 De struik is 2m hoog kippetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeDe struik is 2m hoog kippetje De stoel moet erVOOR!. Niet er op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Oei stond ik nog aangelogd zeg Ja ja lach maar met de misère van Fleur..Ik heb er nog eens een half uurtje naar liggen staren maar er verandert niets aan in mijn hoofd. Nu ja Groeit wel weer. Ik kom er niet meer aan want dan wordt het als nen froufrou knippen. Voor je het weet blijft er niets meer van over..*zonneslag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Jee het is hier rustig..iedereen aan het genieten van het mooie weer. Ik heb genoeg van tuinieren voor ff. Zoveel werk nog. En inderdaad veel geld Gaby. Won ik de lotto maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 ff op de bank hangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 knorrie fleurie 2m.... denk denk 1 tafel daarop 1 stoel en daarop een grote plant????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 de lotto, staatsloterij, postcodeloterij, 7-klapper, kraslot enz enz enz mocht ik ooit een superbedrag winnen de 27 miljoen of zo dan zal ik het delen met jullie ( wat zou ik er allemaal mee moeten????delen?? ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Delen? Wat liefffff van je Igor. Vergeet mij niet aub. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 O bah, Igor is alweer weg. Ik hoop dat ze terugeleest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Ik ga de keuken in. Nasi maken. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 nee hoor ik ben niet weg. ik wacht op het schip met geld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Zo tuin klaar, Bol kapot.Vandaag ook de vijverrand gemetseld dus nu aleen nog een keer een schutting maar die komt nog wel.Goh mensen hij is mooi!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 3x raden wat ik eet.............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 bollie en het was al schitterend..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 heerlijk Bol, fotootje?en nu maar genieten van je tuin he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Ja de foto komt, eerst zorgen dat ik de waterval aan de praat krijg. Dat kan nu nog niet omdat de specie nog niet hard is. Maar zodra het loopt komt er een foto. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Ik raad: Pannekoeken Igor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Is ze weer weg! Nasi is klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 quote: Originally posted by: MupkeIk raad: Pannekoeken Igor. :D :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden