Aicha Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Fleur ik begrijp het wel. Koop de shag of sigaretten in de avondwinkel en dan als een gek eruit:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Bor ik heb gisteren laten weten dat ik erg bezorgd was over je. Maar ook dat ik respect had voor je eerlijkheid:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Ik vind mezelf héél vermoeiendMoet nog steeds naar de winkel. Ik heb nooit gezegd dat ik niet meer drinken zou. Er zijn ook geen beloftes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Fleur hup op de fiets wat te roken halen en wegwezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 je hebt gelijk denk Bol, want als ik iemand langzaam zie drinken, kan ik dat niet goed hebben, en ik wil dus naar het idee, dat zij dat kunnen en ik niet, kijk en als ik mensen zie zuipen, zoals ik , dan denk ik enkel, ''dat wil ik dus niet meer'' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Lieve Borrie, Ik hoop dat je niet weg gaat. We hebben elkaar hard nodig, jij ons en wij jou. Ik weet niet wie dat geschreven heeft maar misschien moet je duidelijkheid vragen. Misschien heeft die persoon het anders bedoeld.ik heb altijd erg veel moeite als ik met mensen een hele hoop pijn en verdriet gedeeld heb, deze mensen dan weg gaan. Ik kan dat nooit zo goed begrijpen. En het doet me ontzettend veel pijn. Er zijn zoveel mensen die jou graag mogen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 quote: Originally posted by: borretjeBij deze.. Ik sluit me af, voor jullie. Helaas voor jullie, die het niet zo bedoeld hebben, hadden. Of mochten bedoelen. Klaar, done. Nooit verwacht dat jullie mij zo zouden laten donderen na eerlijkheid van mij. Het valt me vies, vies tegen.. Heel erg vind ik het, triest zelfs. Misschien had ik nooit zo eerlijk moeten zijn.. Maar dat is aan jullie.. Verder, zal ik hier zijn. Puur en alleen voor mensen waarvan ik pb"s van kan verwachten. Of ik stuur ze zelf. Liefs, Bor:heart: Waarom zou je weg gaan? Volgens mij is het gewoon een communicatiestoornis. Je leest Mups haar antwoord misschien gewoon fout. "Mupke; Je bent bezig met bewustwording van jezelf. Is niks mis mee, maar zo vermoeiend.."Als ik jou reactie lees zou ik kunnen lezen dat je haar vermoeiend vindt maar zo was het niet. Haar antwoord zou ik kunnen lezen alsof ze zichzelf een kameleon vindt en niet gewoon het pad naar bewustwording vermoeiend vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Dan komt er toch een gevoel van jaloezie Gaby. Zij kunnen het wel en ik niet. Maar zij hebben hoogstwaarschijnlijk nog niet vaak een kater gehad ze zijn niet verslaafd.Maar naarmate de tijd langer verstrijkt, zal dat gevoel van jou minder worden hoor. Tenminste ik heb geen moeite als mensen een drankje pakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 quote: Originally posted by: AichaFleur hup op de fiets wat te roken halen en wegwezen. Ok ik ben even weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 quote: Originally posted by: borretjeQoute; Leven als een kameleon. dat is pas vermoeiend. Denk ik. Als dit voor mij bedoeld is... Nee, was niet naar jou bedoeld. Jij reageerde op mij met de opmerking dat bezig zijn met bewustwording zo vermoeiend is.Blijkbaar heb je het opgevat als dat ik jou een kameleon noem. Ik zou niet weten waarom ik dat zou doen, want ik weet helemaal niet over jou als persoon. Enige dat ik weet is dat je een drankprobleem hebt, net als iedereen hier. En wat achtergronddingetjes. Maar over jou als mens weet ik niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 oow........ er is weer het 1 en ander aan de hand op het forum, jammer dat mensen zich zo buitengesloten kunnen voelen, is mijn eerste keer op een forum, dus weet nog niet precies hoe zoiets werkt,maar zie toch hoop mensen komen en gaan, begrijp het ook niet altijd, maar denk dat voor een ieder die door hier te zijn kan minderen of stoppen en hij/zij heeft daar iets aan , dan is het goed, zo niet , dan is het misschien tijd voor iets anders, zo zie ik wel eens een enkele keer mensen langs komen, die blijkbaar van lang geleden zijn, ik vindt het knap, hoe jullie hier met elkaar omgaan, maar soms ook weleens moeilijk, want waar is bv nu angsthaasje? dan maak ik me toch wel ''ongerust''maar ja, men kan moeilijk een ieder verplichten zich te melden hier Bor, Sterkte, ik vindt het knap dat je 3 biertjes hebt kunnen drinken, lukt mij 9 van de 10 keer niet , vindt het ook heel vervelend dat je je nu zo voelt, maar ga me er niet mee bemoeien, want ik ken de geschiedenis en de ins en outs niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Bor ik weet niet wat ik nog voor je kan doen. Maar blijf niet weg van deze site:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 quote: Originally posted by: fleurtjequote: Originally posted by: AichaFleur hup op de fiets wat te roken halen en wegwezen. Ok ik ben even weg Of gewoon een avondje niet roken. Daar overkomt je ook niks van hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Kijk...Het leven van een kameleon is gewoon vermoeiend. Ik moet eens stoppen met mijn analyses. Hups naar de winkel Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 zo stuk verder gekomen met de tuin, N is net weg, en ik ga nu eerst eens ff lekker uitgebreid douchen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 quote: Originally posted by: Mupkequote: Originally posted by: fleurtjequote: Originally posted by: AichaFleur hup op de fiets wat te roken halen en wegwezen. Ok ik ben even weg Of gewoon een avondje niet roken. Daar overkomt je ook niks van hoor. Maar een ander misschien wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Als het zo door gaat meet elkaar verwijten naar het hoofd gooien krijg ik ook trek. We zijn hier toch om elkaar te ondersteunen en niet om elkaar verwijten naar het hoofd te gooien.Als dit zo doorgaat ben ik ook vertrokken van deze site Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Weet niet wat je bedoelt Aicha. Wiens verwijten bedoel je nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Ik vindt het zo vermoeiend dat zulke simpele zaken, zoalselkaar verkeerd begrijpen, niet gewoon even meteen uitgesprokenkunnen wordeni.p.v. er oeverloos over te ouwehoeren en weer op dingen terugkomendie uren of dagen geleden zijn gezegd en uitijndelijkweer verkeerd begrepen zijn pfffffffffffffffffffffffffffff.Maar ik zal daar als man wel geen verstand van hebben.Het MOET ZO gaan.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Mensen ik ga weer stoppen voor vandaag. Trusten en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Terug van de winkel.Niet weggaan Aicha. Een grote groep mensen bij elkaar vraagt soms gewoon om wrijvingen. Daar kan je niet buiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 quote: Originally posted by: Max72Ik vindt het zo vermoeiend dat zulke simpele zaken, zoals elkaar verkeerd begrijpen, niet gewoon even meteen uitgesproken kunnen worden i.p.v. er oeverloos over te ouwehoeren en weer op dingen terugkomen die uren of dagen geleden zijn gezegd en uitijndelijk weer verkeerd begrepen zijn pfffffffffffffffffffffffffffff. Maar ik zal daar als man wel geen verstand van hebben. Het MOET ZO gaan.......... Mannen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Lekker slapen Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Sta in de winkel. Denk denk denk..nog niets zekers maar beslis om dan maar een snoepje bij te kopen. Of nen cola. Leeg gevoel vanbinnen en warrig hoofd. Moet iets hebben zegt binnenste om leeg gevoel te temperen.Ja lap!!! Heb ik niet genoeg geld bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeTerug van de winkel. Niet weggaan Aicha. Een grote groep mensen bij elkaar vraagt soms gewoon om wrijvingen. Daar kan je niet buiten Sommige vinden het ook heerlijk om het op te zoeken;)daar is dit forum alleen niet voor.Ik heb er veel aan gehad in het begin, en nog.Hoop dat dat zo blijft en dat al dat slappe ***** geen mensenervan weerhoudt zich hier te melden met hun alc. probleem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden