snoepje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 yvonneik neem de afwas wel mee onder de douche..igor droog jij het dan even af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 HAhahaha Bol,goedemorgen als eerte!je weet het toch, ik kan toch geen afscheidt nemenik kom altijd terug op honkMorge Koko,speciaal voor jou heb ik mijn badpak aangetrokkenresultaat?de zon is hier weg en is nu onderweg naar jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Goeiemorgen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 quote: Originally posted by: jane4Fleur, nog last gehad van chloordampen uit de haven daar? Is er hier iets gebeurd?? Ik kijk nooit naar het nieuws en lees de krant al helemaal niet...Toch eerst ff naar de bakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 je bent (maar) een pootje hoor Tasen ik ook, toevallig zit mijn lijm op dit moment wat vastermaar kan zomaar slijtage gaan vertonenen dan is de situatie andersommaar beiden horen we hierstukje van het fundamentdat ons ook helpt ADB te blijvenen sommigen te steunen,heb je gemist meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 niet teveel frisse lucht opsnuiven dan maar Fleur:Der schijnt blikseminslag geweest te zijn, waarbij chloor vrij kwamhoop dat Wil geen dienst had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 quote: Originally posted by: tassekeHAhahaha Bol,goedemorgen als eerte!je weet het toch, ik kan toch geen afscheidt nemenik kom altijd terug op honkDat weet ik Tassie, en nu maar lekker lang hier blijven hé? Ik vind het altijd heel fijn als er mensen van de oude garde terug komen.Dat zijn ervaringsdeskundigen waar we veel van kunnen leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 De refu zit er hier weer in en ik duik zo mn natte tuin in.Regen gelukkig over hier.Kan ik mn vergeten tuinkussens effe droogfohnen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 die van mij is niet meer te redden Blondieziet er niet meer uitzelfs de kat wil er niet meer op liggenmag ik lekker weer naar de kringloop:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Ok Jane,ik helemaal blij!!ben ik maar het pootje nee hoor, ook als pootje ben ik blij Morge Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 me too:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Kom vandaag nog wel af en toe glurenmaar helaas...............kan niet alle regels aan mijn laars lappenmoet op zijn minst er fris uitzien tijdens lunchtot tussendoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 houdt ons nederig he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 dag dagik ga ook ff in de aktie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Hele goedemorgen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Emotie, uiterlijk en Sex! Dat is het waarop je elkaar beoordeeld in een relatie, althans volgens de tv gisteren, (-;GOODMORNING ALLEN! Hier zo aan het grote ontbijt met kids, croissants, eitje etc. In de kidsweekeinden wat later ontbijt, liggen vaak tot half elf in katzwijn.Ik ga vandaag veel drinken, want ben een kilo aangekomen. Dus veel . . Water ( bahhh) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Vriendschap, begrip, interesse in en lachen met elkaar zijn anders ook heel belangrijk en niet te vergeten: vrijheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Een dubbelding, stomme pc zou Fleurtje zeggen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Een hele goeie morgen Har. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Ben er weer effe weg mee.Gedachten verzetten:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 tasseke ben wel heel benieuwd naar je echte naam dan. kan er niet veel van maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 zal ik dan hinten?het is een echte 0906 naam.. TAS ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 kijk hier houdt ik nu van, taalkundig alles op orde, kort en bondig en bekend met de vreemdste uitdrukkingen te vreemdeJopie,Bijna!!!!(ik zal verder niet letten op een lettertje meer of minder) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Nee hoor Bor ik niet. Waarom? Omdat je mischien liet lekker in je vel zat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Hmmmmm,even denken??NEE! , ik niet in ieder gevalen ik weet te weinig over je laatste actiehoe ist nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden