Jean Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Leesfoutje,Niwi, nog van harte ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Tasseke, ik begrijp dat je ergens opgenomen bent. Wist ik niet. Ik ken je eigenlijk vooral alleen maar van naam, als forumgenoot. Maar je was denk ik al vrij snel weg toen ik hier net wat op dreef kwam.Mag ik vragen waarom of waarvoor je opgenomen bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Ze is alweer weg geloof ik. Druilerige zondag. Blijft dat zo?Zoonlief hier slaapt nog. Stiekum vind ik dat wel een prettig begin van de dag. Meestal is ie heel gezellig, maar zo even in alle rust beginnen. Hmmm. Meestal slaat ergens in de loop van de zondag mijn stemming om, naar een dipgevoel. Dus zie er altijd wel een beetje tegenop weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Mupke,Ik heb nogal een behoorlijk turbulente periode afgeslotenen juist in die afsluitingsfase kreeg ik last van psychoseshierdoor ben ik weer opgenomen op de PAAZ en daar vanuit ben ik doorgestroomd naar begeleidt wonen.echter geeft dat begeleidt wonen ook problemen.Ik ben nu eindelijk goed ingesteld op de medicijnen en het gaat eigenlijk heel goedmitst er niet teveel hobbels en bobbels zijn.we gaan dus nu kijken of ik weer definitief naar huis kan.Maar voorlopig ga ik vanaf volgende week op weekend verlofmaar dit weekend zit ik nog vast aan de regels van het park Ik zei al, ik blijf een eeuwige optimistik heb alles nu wel opgeruimd uit mijn drankleven, financieen zijn opgelost, juridische kwesties zijn voorbij.ik hoef dus alleen nog te werken aan mijn eigen gezondheid.ook een opgaaf maar een stuk overzichterlijk zonder al die extra randproblemen.hihihi,ben niet weg, ondertussen zit ik tv te kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Goedemorgen allemaal Hey Kopje ..klein stuiterballetjeMeubilair hé? Komt wel goed vandaag Mups! Voor je het weet is het maandag *foutje in kusje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Dat is heftig Tasseke. Bij psychoses is het vooral belangrijk je medicatie goed in te nemen dacht ik? Of blijf je straks ook min of meer levenslang afhankelijk van therapie? Ik moet afsluiten. Zoon is wakker en we gaan even samen ontbijten. Lees straks wel terug. Irritant he, Stel ik een vraag en wacht niet op antwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 PPPPfff fleur ik ben blij dat het nog geen maandag is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Goeiemorgen mensen,Tas:heart:ff bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Morge Fleur!!!!Ik zit me nog steeds af te vragen waar dat "kopje" vandaan komt.Ben ik soms dat kleine stukje meubilair dat altijd kwijt is?Mijn eigen kopje met de tekst ' afblijven, van Tas" staat namelijk altijd in een vaatwasser ergens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 quote: Originally posted by: SowhatNog even voor Borrie en dan zal ik proberen er me niet meer mee te bemoeien. Waarom zou je het risico nemen om te drinken,wat is de toegevoegde waarde van 3 biertjes. En nee,je was niet ADB,anders had je als alcoholist het 1e glas niet genomen. De alcohol heeft van je gewonnen! Ik vind borrie wel adb gebleven hoor. Wat de toegevoegde waarde is van drie biertjes weet zij alleen. Wat het voor consequenties heeft weet ook zij alleen.Maar stoppen terwijl je iets gedronken heeft vraagt veel kracht. Dat en enkel dat alleen weet elke alcoholist zeker. En nu zwijg ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Nou,ik gooi die tv maar uit!morge Jane en Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 quote: Originally posted by: tassekeMorge Fleur!!!! Ik zit me nog steeds af te vragen waar dat "kopje" vandaan komt. Ben ik soms dat kleine stukje meubilair dat altijd kwijt is? Mijn eigen kopje met de tekst ' afblijven, van Tas" staat namelijk altijd in een vaatwasser ergens Een tasseke is toch ook een kopje? Ik ben jou nooit kwijt hoor! Wacht es ff.....jouw nick...bedoel jij daar een handtas mee? Oohhhhwww...Een tas is bij ons een handtas en een kop. Een kop is bij ons een hoofd maar bij jullie weer een tas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jean Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Hoi Tasseke,Mijn zus wordt morgen 53.Ze wil op cake trakteren op het werk.Ben net begonnen met de afwas.Vanmiddag, hoop dat het niet regent, even een eindje fietsenEn ik heb ook nog opdracht staan van hulpverleenster via dit medium.Dat moet ik vandaag ook nog uitwerken._________________________Elke kleine stap voorwaarts is voor mij een overwinningGestopt : 17 april 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Huh??????? Ik kan niet meer volgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 quote: Originally posted by: igorPPPPfff fleur ik ben blij dat het nog geen maandag is. Maandagen baaldagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 hahahaha Fleur,Een babylonische spraakverwarring dus ik denk inderdaad aan handtassen, als ik moet doordenkenhelaas is het gewoon een afgeleidde van mijn eigen naamdus dat kopje?..........die kon ik echt niet plaatsenwel geinig, die vindt ik leuker dan al die zinsspelingen op mijn verzamelwoedeNiet alleen ik verzamel tassen maar ook dochterliefeen beetje lastig af en toe als ik weer eens mijn sleutels kwijt ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 quote: Originally posted by: tassekehahahaha Fleur, Niet alleen ik verzamel tassen maar ook dochterlief een beetje lastig af en toe als ik weer eens mijn sleutels kwijt ben. zalig :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 quote: Originally posted by: FiboFleurtje, werken is voor de broodnodige afwisseling met de nadruk op broodnodig . Inderdaad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Ik moet ff naar de bakker..Dadelijk zijn die kids hier wakker en het brood is op Misschien tot dadelijk en anders tot latersNog een voor tasseke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Goeie morgen lieve kanjers.Ik heb uitgeslapen.Zo eerst een bakkie en ff lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Hier komt de zon weer lekker door,hoop stiekem dat het weer een stranddagje wordt.Trouwens tas, je hoort zelf ook bij het meubilair,wankel pootje van antieke stoeldus af en toe in de revisiemaar onvervangbaar:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 geduld KOKOis een schone zaakik stuur m wel ff jouw kant op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Fleur, nog last gehad van chloordampen uit de haven daar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Jane!!!!je bent het nog steeds niet verleerdNu zit ik zomaar een traantje weg te pinken omdat het een fijn gevoel geefteen antieke stoel te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Wat leuk Tassie terug zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden