Jan1000 Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Ik log net in en lees dat een enkeling stelt te veel venijn vannavond op dit draadje. Jammer.Zal dan maar niet teruglezen. Slaap lekker ontspannen allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 http://www.youtube.com/watch?v=xygl0G9EZec Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Goedennacht.Kennelijk een bewogen weekend geweest hier. Ik heb niet alles gelezen. Geen zin in.Aicha, alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Ok iedereen slaapt. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 *** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Mijn engel zegt: Weet dat jij verantwoordelijkheid voor je eigen leven.Niemand anders dan jij!Nou zeg....hihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Nou Jaap, ik sliep. Helaas niet meer. Ben jaloers op de hond. Die ligt me hier toch een partij te ronken, niet normaal meer. Jaloers zijn heeft natuurlijk geen enkele zin maar ja......Ga ut zo maar weer es ff proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden