Lenie Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 ik zeg goeiemorgen...en truste tegelijkik heb een heerlijke avond met Borretje gehad....en toch wil ik dit nummer aan Gaby geven,, en niet om te pesten of te treiteren....gewoon om even over na te denkenzeg toch weer truste.......doei..kus........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 nog maar 1....kan niet slapen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Nou, goeiemorgen dan maar weer schijnt al voorzichtig. Koffie staat door te lopen, thee staat te trekken... en cola en jus staan lekker koud. Klaar voor de nieuwe dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 goede morgen en de rest die nog wakker moeten worden koffie zwart graag.het ziet er hier een beetje grijs uit. hopen dat het bijtrekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Goedemorgen Yvonne en Igor...en voor de rest die nog komen.A.U.B mijn smoethie klaar zetten, ik geef jullie de tijd ga eerste sporten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Hm... goeiemorgen Susan... doe jij die smoothie Igor, of zal ik het doen. Overigens ook goeiemorgen Igor natuurlijk... hier is het al zonnig, ik blaas de boel wel ff jouw kant op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 goeienmorgen allemaaleven lekker een bakkie drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Leuk Fibo... als we nou nog niet wakker worden ..... Ook goeiemorgen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Ook goeiemorgen Snoepje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Hihi, dan moet ik nog maar een keertje draaien... had de muziek op en zat vervolgens in een ander scherm... ff kijken dus.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Goedemorgen Veel te vroeg wakker..veel te laat gewerkt. Bedankt voor de reacties nog Fibo en Witte. Ik neem het mee..zo zouden wij dat zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Hij is leuk , vooral door degeen die het aanheeft, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Jeetje, Fleur ook al weer binnen... inderdaad vroeg voor je , maar je weet: ochtendstond heeft goud in de mond, hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Ben ik ff blij dat er hier een meisjes en een jongetjes douche is.... Wordt voor mij namelijk ook tijd voor die druppels..Kom straks nog wel heel even dag zeggen... Fibo.... fijne dag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 quote: Originally posted by: YvonneJeetje, Fleur ook al weer binnen... inderdaad vroeg voor je , maar je weet: ochtendstond heeft goud in de mond, hihi Heb me voorgenomen niet meer te posten onder het werk. Lezen doe ik nog wel maar daar haak ik in het kort ook af. Vandaar het vroege uur. Wat ik niet vol ga houden dus waarschijnlijk ben ik hier in het kort enkel nog te vinden in de avond . Wat best ok is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Ben er eens mee weg.Maak er een fijne dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Goedemorgen,Ik ga gauw slapen, de wekker staat op 10:15 uur:clock:Fijne dagHarry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 mogge, iedereen is al weer weg. Of staan ze allemaal samen onder een douche? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Wat een stilte hier.....iedereen al te werk of nog in bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Hey Jaap :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Mogguh,wat een rust hier, iedereen haast? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Haast? Wat is dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Ik ben ook niet de snelste s'morgensdus ik neem altijd ruim de tijd.Kon er vanmorgen ook niet goed uitkomendus moet ik ook een beetje haasten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Hihi, denk dat ze allemaal staan te rammelen aan de deur van de badkamer . Maar ook goeiemorgen luitjes... Haast???? Dat betekent toch bijna? Zou geen andere betekenis kunnen bedenken hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Heb vandaag lekker een vrije dag, denk dat ik er zo nog even lekker inkruip.In bed kan me tenslotte ook niets overkomen denken we maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden