Susana Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Goedemorgen lieve mensen....niemand wakker???uhmmmmIk ga eerste sporten...ik zie jullie zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Poeheee. wat ben jij gelijk dan vreselijk actief.... goed hoor. Maar ook goeiemorgen Susan...Ik zal wel even koffie en thee zetten... cola , jus lekker koud. En voor jou een smoothie als je terug komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 goeienmorgen susana en yvonneneem een bakkie koffie en dan ga ik even terug lezen van gisteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 good murning snoep, ook weer vroeg uit de veren dus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Morgen Pffff hoe doe je dat zo vroeg gaan sporten? Wat een wilskracht..Was het al maar vrijdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Goeiemorgen fleur en fibo... Vroeg he dat sporten van Susan???? Ik moet altijd eerst even heeeel rustig weer wakker worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Hm, smorgens vroeg om half zes vind ik het al wilskracht genoeg om mijn bed uit te komen Fibo... En dat sporten doe ik dan als ik vrij heb een paar uur later wel... Fleur , het valt mee hoor: na vandaag duurt het nog maar 1 dag voor het vrijdag is... Moeten we natuurlijk ook die vrijdag nog door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 En wat is de boel hier weer absurd langzaam... duurt een eeuw voor een berichtje eindelijk op zijn plaats staat... laptop is zeker ook nog aan het wakker worden.. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Toch wat wilskracht voor nodig om je zo vroeg in sport kledij te hijsen hoor. Max heeft dat toch ook een tijdje gedaan niet? Of was het iemand anders..nu ja..Hersencellen zijn nog niet wakker hier Ik ben er weer eens mee weg. Douche in..dochter wakker maken..de fiets op naar de zoveelste werkdag. Oh wat ben ik enthousiast Maak er een fijne dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Hihi .... Sterkte maar weer Fleur.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 quote: Originally posted by: YvonneHm, smorgens vroeg om half zes vind ik het al wilskracht genoeg om mijn bed uit te komen Fibo... En dat sporten doe ik dan als ik vrij heb een paar uur later wel... Fleur , het valt mee hoor: na vandaag duurt het nog maar 1 dag voor het vrijdag is... Moeten we natuurlijk ook die vrijdag nog door Ik vind werken teveel van het goede .Volgende week is het gelukkig een héél korte week. Dikke kus voor jou nogMoet er van door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Je moet het maar zo bekijken Fleur.... als je niet hoefde te werken dan zouden je vrije dagen je ook minder dierbaar zijn waarschijnlijk... :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Klopt Fibo... maar alhoewel.... je nergens in hijsen???? Maar dat onderdeel is nog het minst intensief... het begint pas als je je ergens in hebt gehesen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 yvonnealtijd behalve in het weekend dan om 6 uur kan ik inderdaad op me gemakkie alles doen voordat de school begint Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Groot gelijk, ik sta ook liever wat vroeger op zodat ik niet hoef te rennen... Tijd overigens voor mij om de douche op te gaan zoeken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Ik zeg, een heel goede morgen allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Bah, ik heb koffie gezet en er geen nieuwe pad in gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 albertinadan krijg je sloot water Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Getver Tina.... hihi. Gelukkig kon je in de herkansing he? Luitjes.... tijd voor mij om te gaan... Laterrrrrrrrr... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 25 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Yvonne ...bedankt voor de smoethie...heerlijk...krijg energie van..klaar voor de dag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 goede morgen allemaal ik moet meteen weer gaan.fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Goedemorgen,Het wordt vandaag een heerlijke zonnige dag, daar ga ik van genieten. Jullie ook? Tja, er zullen ook wel frummers zijn die moeten werken...ik hoef vrijdag pas weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 goedemorgen allemaal,vandaag hier ook een welverdiende vrije dag!Zonnetje schijnt,ga de sportschool niet in maar lekker buiten hardlopen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 he bah das een waterig bakkie Tina! hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Hoi Ya, loop ze nog:)Moet weer van de pc af:o Vriendlief werkt thuis...Elk voordeel heeft zijn nadeel, zoiets;)Maak er een mooie dag van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden