Spring naar bijdragen

Vrijdag 27 mei


Yvonne

Aanbevolen berichten

quote:


Originally posted by:
Lenie

quote:


Originally posted by:
fleurtje


quote:


Originally posted by:
Primula




Verder alle anderen: op iedereen reageren is onmogelijk (toch)???


Maar: fijne avond!



:present:




Nou
:devil:
?
:D
:D





wat nou?





Mijn Nou? sloeg op de laatste zin van Primula Lenie.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 155
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
fleurtje

quote:


Originally posted by:
Lenie


@ fleur?..Lenie: onze berichten kruisten elkaar, sterkte!







Ik kan je niet volgen meid..



nee hij was niet incontinent...ik heb hem half overend geholpen....de kots kwam tussen z'n poten.
daarna heb ik hem op z'n zij neer gelegd en kwam ie na een kleine 10 minuten weer bij
Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Hannah1

Lenie je hond op de zijkant leggen zodat schuim en braaksel eruit kan.


Het liefst een stokje in de mond zodat hij door de kramp zijn tong niet kapot bijt.


Zijn tong mag in geen geval zijn luchtwegen afsluiten.


Was hij incontinent toen?




sorry....
ja heb ik gedaan..hiels hem alleen overend om te kotsen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond
Ben erg laat, maar wilde even melden dat ik door jullie zetje ik net een mail heb gestuurd naar Spanje dat ik na lang nadenken en de ervaringen uit het verleden, besloten heb het niet te doen. En Fleurtje, ook jouw advies gebruikt, dat ik het beter nu maar pas kon schrijven, zodat ze meer tijd hadden om een oplossing te vinden. Dat ik het vervelend vond en ze veel succes wens.
Ik hebdeze mensen nog nooit (bewust) gezien, dus ben ze niets verplicht.
Het duurt even en kost wat moeite, maar het wordt tijd dat ik eens voor mezelf ga kiezen.
Ben bang dat de fragiele rust die ik sinds kort heb, verstoort zal worden en ik dan om maar weer rust in m"n hoofd te krijgen en ergernissen beter te kunnen verdragen, aan de wijn ga.
Dus heel erg bedankt, Fibo, Woman, Snoepje en Fleurtje. Als er ook anderen zijn geweest, dan heb ik dat nog niet gelezen.
Verder heb ik het vandaag droog gehouden.
Welterusten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
lidia

Goedenavond


Ben erg laat, maar wilde even melden dat ik door jullie zetje ik net een mail heb gestuurd naar Spanje dat ik na lang nadenken en de ervaringen uit het verleden, besloten heb het niet te doen. En Fleurtje, ook jouw advies gebruikt, dat ik het beter nu maar pas kon schrijven, zodat ze meer tijd hadden om een oplossing te vinden. Dat ik het vervelend vond en ze veel succes wens.


Ik hebdeze mensen nog nooit (bewust) gezien, dus ben ze niets verplicht.


Het duurt even en kost wat moeite, maar het wordt tijd dat ik eens voor mezelf ga kiezen.


Ben bang dat de fragiele rust die ik sinds kort heb, verstoort zal worden en ik dan om maar weer rust in m"n hoofd te krijgen en ergernissen beter te kunnen verdragen, aan de wijn ga.


Dus heel erg bedankt, Fibo, Woman, Snoepje en Fleurtje. Als er ook anderen zijn geweest, dan heb ik dat nog niet gelezen.


Verder heb ik het vandaag droog gehouden.


Welterusten




En weer heel ff terug voor Lidia. Goed gedaan!!! Misschien voelt het nu nog ff lastig..maar zoals je zegt je bent hen echt niets verplicht.
Heel knap van je
:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor jullie schouderklopjes, voel me opgelucht. Het woordje "pas"moet natuurlijk "al" zijn. Typ zo snel dat ik fouten maak en zou het eerst moeten nalezen voor ik het verstuur.
Ben een "beetje "moe.
Lenie, sterkte met je hond vannacht.
Nogmaals, welterusten voor straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...